لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Freeletics PRO Fitness v1.0.1

  Freeletics.PRO.Fitness.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Freeletics PRO Fitness  از این پس مانند یک ورزشکار ورزش کنید ! این برنامه با ارائه تمرین های بدنسازی به شما کمک می کند تا اندام خود را زیباتر کرده و آن را بهبود ببخشید . از این پس برای تناسب اندام دیگر نیازی به دستگاه های بدنسازی نخواهید داشت ، زیرا این اپلیکیشن همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از تامیر نیز قادر خواهید بود تا حرکات ورزشی خود را تنظیم نمایید . اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

رسیدن به وزن ایده آل بدون ماشین آلات

وجود تایمر برای تنظیم حرکات ورزشی

رسیدن به وزن ایده آل

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، پزشکی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Anatomy 3D Pro – Anatronica v1.3.7

  

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Anatomy 3D Pro – Anatronica یک اپلیکیشن پزشکی ۳ بعدی و البته رایگان است که برای دانشجویان رشته های پزشکی و علاقه مندان به این علم ، آناتومی اسکلت و ماهیچه های بدن انسان را در یک محیط کاملا ۳D به نمایش در می آورد . آیا آماده هستید تا یک تجربه جدید در افزایش علم پزشکی خود از طریق اندروید داشته باشید ؟

ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن که وجه تمایز آن با گونه های مشابه است امکان استفاده از آن بر روی اسمارت فون های اندرویدی در کنار تبلت ها را فراهم آورده است . بنابراین اگر شما حتی تبلت هم ندارید می توانید از امکانات علمی این اپلیکیشن بهره مند شوید .

 



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Visible Body 3D Anatomy Atlas v1.1.0

  

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک Visible Body 3D Anatomy Atlas برترین اطلس آناتومی بدن انسان می باشد که تا کنون برای اندروید ارایه شده است . در ساخت این مدل آناتومی از بیش از ۲۵۰۰ ساختار بدن انسان استفاده شده است که بیانگر میزان کامل بودنش می باشد .
استفاده از گرافیک بسیار زیبا در قالب محیط سه بعدی یکی از ویژگی های اساسی این برنامه بوده که تدریس و یادگیری آن را برای علاقه مندان و دانشجویان رشته های پزشکی بسیار ساده و البته دلچسب کرده است . یکی دیگر از این قابلیت ها امکان جستجو قسمت های مختلف بر اساس نام و دسترسی آسان تر به آناتومی ریز آنها می باشد که شما را در هر چه راحت تر کار کردن با این برنامه یاری خواهد نمود 

پیش نیاز دستگاه :
پردازشگر ۱ گیگاهرتز و بالاتر
۵۱۲ مگابایت رم و بالاتر
صفحه نمایش ۴۸۰×۸۰۰ و بالاتر




:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


RecordBeater Pro v2.4.9

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۱ و بالاتر

RecordBeater Pro نرم افزاری بسیار جالب برای افرادی است که به گوش دادن موزیک هنگام ورزش علاقه مندند .  با نصب این نرم افزارهنگامی که در حال حرکت هستید با توجه ریتم حرکتی شما ، موزیکی متناسب پخش خواهد شد که تجربه ای نو برایتان رقم خواهد زد 
مبنای کار این نرم افزار موقعیت یاب جهانی می باشد و امکانات بسیاری نظیر ثبت لحظه به لحظه مکان ها ، تمرین مسابقات ۵ و ۱۰ کیلومتری ماراتن و پشتیبانی از هدست های بلوتوث را در اختیارتان قرار می دهد .


 



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 صفحه بعد