لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Real Moto HD v1.0.2

  Real-Motor-HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به بازی های موتور سواری آن هم در خیابان های شلوغ علاقه مندید ؟ 
اگر چنین است به هیچ وجه بازی Real Moto HD را از دست ندهید . در ابتدا بایستی موتور سیکلت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس مسابقه را آغاز کنید . بیش از ۶ آهنگ کلاسیک در این بازی وجود داشته که در حین انجام مسابقات برای شما پخش خواهد شد . تجربه رانندگی خوبی را با این بازی در گوشی اندرویدی خود داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

تجربه رانندگی واقعی موتور

گرافیک خیلی خوب بازی

به چالش کشاندن دوستان

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، موتور سواری، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Tech Deck Skateboarding v1.0.99

  

Tech Deck Skateboarding

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا به اسکیت سواری علاقه مند هستید ؟ آیا دوست دارید تا آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید ؟ پس به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Tech Deck Skateboarding  را از دست ندهید . تنها کافی است شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس مسابقه را شروع کنید . در مسابقات چالش انگیز شرکت کرده و از رقیبان خود جلو بزنید ! قابل توجه است که وجود انیمیشن های جذاب و گرافیک بسیار بالا از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شود . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما امتیازات و سکه های متعددی داده می شود .

ویژگی های اصلی:

به چالش کشاندن بازی و رقابت با دوستان

وجود اسکیت های مختلف در بازی

انتخاب شخصیت مورد نظر

گرافیک اچ دی بازی

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، شبیه ساز، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dragon & Shoemaker - v1.24

  

 Dragon

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dragon & Shoemaker یک بازی چالشی و اعتیاد آور در سبک side-scrolling سه بعدی است که بر اساس یکی از افسانه های محبوب لهستانی درباره اژدهای شیطانی و یک کفاش طراحی گردیده است . این بازی شما را در یک ماجراجویی بسیار جذاب قرار خواهد داد که در آن هدف شما راهنمایی کردن کفاش داستان به سوی ۵ مکان شگفت انگیز برای تبدیل شدن به یک قهرمان افسانه ای است می باشد . مهم نیست که کودک هستید یا پدربزرگ ، مهم این است که بازی پیش رو قادر خواهد بود تمامی گروه های سنی را به خود جذب نماید . گرافیک بازی با جزیات ریز طراحی گردیده است و در ساخت موزیک آن نیز تمامی تلاش برای بهره گیری از ملودی های محلی صورت گرفته است . بازی در ۵۰ مرحله مختلف انجام خواهد پذیرفت که هر یک دارای جذابیت های خاص خود می باشند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Agent Bull Run-Endless Racing v1.0

  

Agent Bull Run-Endless Racing

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در شهر اسپانیا یک جشنواره برگذار شده است . شما یک مرد بسیار قدرتمند هستید ! این جا است که باید با اسکیت و دوچرخه خود از دست یک گاور فرار کنید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با نهایت سرعت از دست این گاو خشمگین فرار کنید . اما اکنون این سوال مطرح می شود که چه مقدار می توانید دور شوید ؟ خود را برای یک مسابقه چالش انگیز آماده کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود موسیقی بسیار زیبای اسپانیایی ، هیجان بازی Agent Bull Run-Endless Racing را دوچندان کرده است .

ویژگی های اصلی:

فرار از دست گاو خشمگین

به چالش کشاندن دوستان

عبور از موانع مختلف

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ورزشی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Banzai Surfer v1.1.1

  

Banzai Surfer

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 بازی Banzai Surfer یکی از بهترین و هیجانی ترین برای های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما باید در ساحل به موج سواری پرداخته و سکه های متعددی را جمع آوری کنید . از کوسه های حریص فرار کرده  و گنجینه های قیمیتی را پیدا کنید . این بازی ، ترکیب منحصر از  یک دونده بی پایان  وگشت و گذار بر روی دریا می باشد ! تنها با یک انگشت می توانید شیرجه زده و دست و پا بزنید .  وجود مکان های معروف مانند جزیره ایستر و آتش فشان های متعدد ، هیجان این بازی را دوچندان کرده است . لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۵ را کسب نموده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

سفارشی کردن موج سواری

وجود مناطق مشهور دنیا

گشت و گذار هیجان انگیز

کنترل با یک انگشت

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ورزشی، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: بازی Banzai Surfer, بازی های اکشن اندروید, بازی اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Tiki10Pin Gold v1.2

 Tiki10Pin-Gold

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر از علاقه مندان به بولینگ هستید حتما Tiki10Pin را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی زیبا نه انسان ها بلکه ۵ میمون زیبا و بامزه اقدام به انجام بازی بولینگ می نمایند . این بازی که دارای گرافیک بسیار زیبایی است امکان انجام به صورت چند نفره را نیز داراست که می تواند لحظاتی بسیار شاد را برای شما و دوستانتان به عمل بیاورد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


MBR3K v1.0

 MBR3K

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی MBR3K  شما همیشه در حال دویدن هستید ! در این بازی شما باید از بالای ماشین ها پریده و سپس امتیاز کسب کنید . از روی پشت بام خانه ها پرش کرده و مراحل را به اتمام برسانید . نکته ای که در این بازی باید رعایت کنید این است که در هنگام راه باید ستاره ها و قلب ها را جمع آوری کنید .  ببینید چقدر می توانید در این بازی دوام بیاورید ! لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۵ را کسب نموده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

عبور از ماشین ها و پشت بام ها

پرش از موانع مختلف

هیجان بسیار بالا




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


BasketDudes Liga Endesa v3.0.6

  

BasketDudes Liga Endesa

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 اگر علاقه مند به سری بازی های بسکتبال هستید ، به هیچ عنوان بازی BasketDudes Liga Endesa را از دست ندهید . تنها کافی است توپ را برداشته و سپس آن را داخل تور بیاندازید . دقت داته باشید  که با ورود هر توپ به داخل تور امتیاز کسب خواهید کرد . گیم پلی این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور بوده و می تواند مدت ها شما را سرگرم کند . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از دستگاه های اندرویدی با پردازنده armv7  پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

سازگاری با دستگاه های armv7

به چالش کشاندن دوستان

گرافیک خیلی خوب بازی

موسیقی های بسیار زیبا

دستاورد های متعدد

گیم پلی اعتیادآور


 
 


:: موضوعات مرتبط: بازی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Hockey Fight Pro v1.6

  

Hockey Fight Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا شما طرفدار هاکی هستید ؟ آیا دوست دارید تا بر روی یخ قدم بگذارید ؟ بازی Hockey Fight Pro این ارمغان را به شما می دهد تا با به کار گیری مهارت ها ، به دشمن ضربه بزنید . در این بازی شما بر روی یخ قدم گذاشته و وارد رقابت سرسخت با دوستان می شوید . از تمامی مهارت خود برای یک جنگ منحصر به فرد استفاده کرده و به رقیبان خود ضربه بزنید . لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۲ را کسب نموده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که اگر طرفدار مبارزات هاکی هستید ، حتما این بازی را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیره کننده سه بعدی

مبارزه در حالت های سریع

یادگیری اصول اولیه هاکی

ثبت رکورد های متعدد

ضربه زدن به رقیبان

 

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع اشکالات جزئی بازی

رفع ادغام فیسبوک و  تویتر

امکان تنظیم خشونت

به روز رسانی مرتب




:: موضوعات مرتبط: بازی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Skiing Fred v1.0.0

  

Skiing Fred

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Skiing Fred بازی فوق العاده زیبای اسکی برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی باید به یک اسکی باز حرفه ای تبدیل شوید. شما باید با سرعت زیاد اسکی سواری کنید و از رقیبان خود پیشی بگیرید. بر سر راه شما تله هایی قرار می گیرد که باید از تمامی آن ها عبور کنید. نباید در دره ها سقوط کنید. بنابراین باید خیلی مراقب باشید. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ را کسب کرده است

ویژگی های اصلی:

سیستم کنترل کاملا آزاد

بیش از ده ها تله

رقابت با دوستان

ماموریت های مختلف




:: موضوعات مرتبط: بازی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد