لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

this is

ssaammwest@yahoo.com

.

max-team.ir

 -----+++=====[spider + milad viper + Mr.sajjad +general-hasan +  dr_khatar +  D4rk Sh4dow + Mr.d@ng3r + ssaamm + vampire_night]=====+++-----




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، آفیس، آلارم، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Foxit Mobile PDF

 Foxit

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Foxit Mobile PDF  این امکان را به شما کاربران عزیز می دهد تا به آسانی فایل های پی دی اف خود را اجرا نمایید . از این پس از مطالعه مجله های الکترونیکی نهایت لذت را ببرید . سرعت این برنامه بسیار بالا بوده و شما از مطالعه لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که از قابلیت های اصلی این اپیلیکشن می توان به امکان مشاهده ، مدیریت و به اشتراک گذاری فایل های پی دی اف در شبکه های اجتماعی اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

مدیریت فایل های پی دی اف به بهترین شکل

قابلیت مشاهده فایل های پی دی اف

به اشتراک گذاری فایل های پی دی اف

امکان جستجو در متن فایل

سرعت بسیار بالای برنامه

امکان حاشیه نویسی

تغییرات نسخه اخیر:

زیرخط دار کردن متن ها

رفع برخی اشکالات




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آفیس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Office Mobile for Office 365 v15.0.1924.2000

  office

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 اگر به دنبال اپیلیکشن جامع آفیس هستید ، به هیچ عنوان نرم افزار قدرتمند Office Mobile for Office 365 را که توسط کمپانی مایکروسافت طراحی گردیده است از دست ندهید . با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود تا فایل های آفیس خود نظیر مایکروسافت اکسل ، پاورپوینت و ورد خود را مشاهده کرده و آن ها را ویرایش کنید . یکی دیگر از قابلیت های اصلی این برنامه ، می توان به امکان  اشتراک گذاری فایل های آفیس در شبکه های اجتماعی ، ایمیل و … اشاره کرد . لازم به ذکر است که این نرم افزار از رابط کاربری بسیار خوبی برخوردار می باشد .

ویژگی های اصلی:

مشاهده فایل های پاورپوینت ، اکسل و ورد

امکان ویرایش فایل های آفیس

نمایش آسان فایل های آفیس

دسترسی اسان به اسناد



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آفیس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Polaris Office v5.0.3307.04

 

Polaris Office

پیش نیاز: اندروید ۴٫۲ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یکی از برترین و بهترین آفیس های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام Polaris Office را به شما کاربران عزیز داریم . در هر کجا که باشید ، با استفاده از این اپیلیکشن می توانید اسناد مایکروسافت خود را مشاهده نمایید . این برنامه ، با عرضه رابط کاربری بسیار شیک ، توجه کاربران را نسبت به خود جلب کرده است . لازم به ذکر است که این نرم افزار از اسنادی نظیر  ورد ، اکسل ، پاور پوینت و پی دی اف به صورت کامل پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از ورد ، اکسل و پاور پوینت

رابط کاربری بسیار شیک

پشتبانی کامل از PDF

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی از اشکالات جزئی



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آفیس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


DroidDia PRO

  

DroidDia PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار DroidDia PRO این امکان را به شما می دهد تا نمودار های متعددی را با گوشی اندرویدی خود رسم نمایید . هیچ گونه محدودیتی برای این کار وجود ندارد . از این پس دیگر نمودار های سازمانی ون  و دیاگرام های خود را با این اپیلیکشن طراحی کنید . این برنامه دقیقا مانند Microsoft Visio در سیستم عامل ویندوز عمل می کند . لازم به ذکر است که این برنامه از فرمت های JPEG و PNG به صورت کامل پشتیبانی می کند . همچنین باید توجه داشت که این اپیلیکشن در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۴ را کسب نموده و یکی از بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار ها جهت طراحی نمودار ون  می باشد .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از بیشتر فرمت های عکس

تغییر اندازه فونت ، رنگ فونت و تنظیم فونت ها

رسم مستطیل ، بیضی و دایره

رسم نمودار های سازمانی

رسم نمودار های متعدد

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از عکس های ۱۲۸۰ * ۸۰۰ با کیفیت PNG

رفع برخی اشکالات




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آفیس، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Smart Office 2 v2.1.4

  Smart-Office

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Smart Office یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود برای نمایش ، ساخت ، ویرایش ، پرینت و اشتراک گذاری اسناد مایکروسافت آفیس بر روی اسمارت فون یا تبلت تحت اندروید شما می باشد .
این نرم افزار با دارا بودن محیطی کاربرپسند و ساده کردن هر چه تمام تر فرایند استفاده از ابزارها به شما کمک می کند با ساده ترین روش ممکن اقدام به انجام تغییرات یا مشاهده های مختلف بر روی فایلهای آفیس خود داشته باشید .
اگر از پرینترهای وایرلس بهره مند هستید این برنامه می تواند به شما کمک کند تا به سادگی و بدون هیچ گونه دردسری ، پرینت های خود را بر روی هزاران پرینتر ساخته شده توسط کمپانی های مختلف نظیر سامسونگ ، اچ پی ، کنن و … فرستاده و آنها را چاپ کنید .
همچنین امکان اشتراک گذاری فایلها چه از طریق ایمیل و چه از راه به اشتراک گذاری بر روی سرویس های ابرای دراپ باکس و گوگل داکس برایتان فراهم خواهد بود .
با استفاده از فایل منیجر اختصاصی این نرم افزار می تواند به گذر در میان انبوه فایلهای خود پرداخته و با مشاهده پیش نمایش هایی از آنها بدون باز کردن فایل ، ساده تر به پوشه ها و فایلهایی که می خواهید دسترسی پیدا کنید .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آفیس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Moon+ Reader Pro v1.9.2

  Moon+-Reader-Pro

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Moon+ Reader Pro نرم افزاری است حرفه ای و البته قدرتمند که می تواند نقش کتابخوان شما را به بهترین گونه ممکن ایفا کند .
این برنامه که پشتیبانی از کتابخانه های آنلاین را نیز در لیست قابلیت های خود دارد امکان باز کردن فرمت های txt/html/epub/umd/fb2/zip/OPDS را در اختیار شما قرار خواهد داد .
یکی از مهم ترین امکانات هر کتاب خوان می تواند قابلیت سوییچ به حالت شب یا روز ( نور کم و زیاد ) باشد که خوشبخاته این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۰ پوسته مختلف می تواند تمامی نیازهای شما را در این زمینه برطرف ساخته و بهترین شرایط را برای مطالعه تان فراهم آورد . از جمله دیگر قابلیت ها می توان به اسکرول خودکار ( بالا یا پایین کردن صفحه بدون دخالت شما ) ، محافظت از چشم هنگام مطالعه های طولانی مدت ، بوکمارک کردن قسمت های دلخواه و جستجو در متون اشاره نمود .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آفیس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Office 2012: PlanMaker Mobile v1.0 rev 672.1015

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

PlanMaker تنها نرم افزار تحت اندروید می باشد که به شما کمک می کند به صورت تمام صفحه اقدام به بازکردن ، ویرایش و ذخیره سازی ورک شیت با تمامی دیتا ها ، فرمول ها و فرمت هایی که می خواهید کنید . این برنامه قادر است دقیقا ورک شیت های اکسل را همانگونه که در کامپیوتر خود مشاهده می کنید در محیط اندروید برایتان به نمایش در آورد . مهم نیست که فایلهای اکسل ذخیره شده شما مربوط به نسخه ۵٫۰ اکسل می باشند یا ۲۰۱۰ ، مهم این است که برنامه Office 2012: PlanMaker Mobile قادر به نمایش آنها می باشد . افزون بر این امکان نمایش و ساخت نمودار های مختلف در کنار قابلیت استفاده از ۳۳۰ تابع محاسباتی از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد .



:: موضوعات مرتبط: آفیس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Office 2012: Presentations v1.0 rev 672.1015

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Office 2012: Presentations تنها نرم افزار موجود برای ارایه سخنرانی در اندروید می باشد که به شما کمک می کند از فایلهای PowerPoint ساخته شده توسط Microsoft ، دقیقا همانگونه که در کامپیوتر تان می توانید مشاهده کنید در محیط اندروید بهره مند شوید . از جمله این ویژگی های می توان به امکان نمایش انیمیشن ها و انتقال دهنده اسلاید ها اشاره نمود .
این نرم افزار می تواند فایلهای دارای پسوند ppt و pptx ساخته شده توسط نسخه های مختلف پاور پوینت از ۹۷ تا سال ۲۰۱۰ را برایتان به نمایش در آورد . افزون بر این شما قادر خواهید بود فایلهای رمزدار را نیز با این برنامه به سادگی بازگشایی کنید .

برخی از دیگر ویژگی ها :
- خروجی گرفتن در قالب PDF
- دسترسی به فضاهای ابری Google Drive و Dropbox
- نمایش تمامی فونت های TrueType و OpenType
- و …



:: موضوعات مرتبط: آفیس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Scan Master v1.1

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Scan Master یک اسکنر چند منظوره برای دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید می باشد که به شما در اسکن کردن اسناد کاغذی مختلف و یا هرگونه تصویر مورد نظرتان ، در هر مکان و هر زمان کمک خواهد نمود . بدین ترتیب شما با داشتن این برنامه در واقع یک اسکنر جیبی برای خود تهیه کرده اید که با استفاده از آن می توانید به سادگی تصاویری که توسط دوربین گوشی یا تبلت تان گرفته می شود در قالب فایلهای PDF تبدیل نمایید . این اپلیکیشن با بهره گیری از توابع مختلف به شما در رسیدن به کیفیتی مطلوب یاری می کند .



:: موضوعات مرتبط: آفیس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد