لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Send! Pro | File Transfer

  

Send! Pe Transfer(NFC)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با نرم افزار Send! Pro | File Transfer، می توانید با ساده ترین راه ممکن عکس ، موسیقی و فیلم های آفلاین و آنلاین خود را به سایر دستگاه های اندرویدی ارسال کنید . با بهره گیری از این نرم افزار که با بیشتر دستگاه های اندرویدی سازگاری دارد می توان به ارسال اسناد از طریق وای فای ، بلوتوث و NFC مشغول شد . این برنامه قادر است به صورت خودکار روشن بودن این گزینه ها را تشخیص داده و راه را برای انتفال دادن اطلاعات شما هموار سازد .

ویژگی های اصلی :

ارسال موسیقی، فیلم و عکس از طریق وای فای

ارسال اسناد مهم از طریق بلوتوث

رد و بدل اسناد از طریق NFC

دسترسی آسان به فایل های دریافتی

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

جفت شدن سریع دستگاه ها




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، تماس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


BHU - Fighting Game (HD) v1.0.6 + data

  BHU---Fighting-Game-(HD)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر دنبال کننده بازی های رقابتی و مبارزه ای هستید ،  BHU – Fighting Game  را پیشنهاد می کنیم . این گیم ، یکی از باکیفیت ترین بازی های مبارزه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به پرداختن نبرد با افراد مختلفی که هر یک دارای قدرت های خاص می باشند دعوت می کند . گرافیک این بازی به صورت HD بوده و برای اجرا، گوشی شما باید دارای حداقل رم ۱GB باشد . توجه داشته باشید اجرای این بازی بر روی دستگاه های دارای صفحه نمایش غیر اچ دی ممکن است با نمایش درستی همراه نباشد .

ویژگی های اصلی :

باز کردن شخصیت های جدید

وجود ۱۲ جنگجو در بازی

گرافیک خیره کننده HD

 تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن حالت بقا



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Fruit Ninja: Puss in Boots v1.0.4

  

Fruit Ninjuss in Boots

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک همه شما کاربران اندروید با نام Fruit Ninja آشنا هستند . در این پست ، قصد معرفی نسخه جدید این بازی را به شما داریم . وظیفه شما در این بازی این است که به گربه چکمه پوش کمک کنید تا لوبیای سحرآمزی خود را پیدا کند . شما باید میوه های پر زرق و برق را به صورت افسانه ای نصف کنید . سفر بسیار خوبی را با این گربه آغاز کنید ! در هنگام راه ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد که باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و آن ها را پشت سر بگذارید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۷۰ میلیون بازیکن در سرار جهان

نصف کردن میوه های پر زرق و برق

به کار رفتن انیمیشن های زیبا

پیدا کردن لوبیای سحرآمزی

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود برخی اشکالات جزئی

بهبود مشکل فایل نصبی




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Clone Camera v1.5.1

  Clone-Cameraa

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا می خواهید عکس هایی بگیرید که چندین قل از خودتان در آن وجود دارد ؟ نرم افزار Clone Camera به شما کمک می کند تا با گرفتن چندین عکس از خود در حالت های مختلف و قرار دادن همگی آنها در یک تصویر ، عکس هایی بسازید که همگان را حیرت زده کند ! طراحی برنامه به گونه ای است که انجام این کار فوق العاده به ساده ترین روش ممکن انجام می پذیرد . تنها کافیست با انگشت خود قسمت هایی از تصویر را که خود در آن حضور دارید انتخاب نموده و ادامه کارها را به دستان پر قدرت این نرم افزار بسپارید . افزون بر این ۲۴ فیلتر با کیفیت بسیار زیبا نیز در این نرم افزار گنجانده شده است که می توانید از آنها برای هر چه زیبا تر کردن عکس های خود استفاده کنید .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، عکس و فیلمبرداری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Color Splash Effect Pro v1.4.6

  

Color Splash Effect Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Color Splash Effect Pro یک نرم افزار حرفه ای در زمینه ویرایش عکس ها می باشد. اگر می خواهید که عکس های خود را به صورت پیشرفته ویرایش کنید, حتما از این نرم افزار استفاده نمایید. این نرم افزار عکس ها را به عکس های سیاه-سفید تبدیل می کند. شما می توانید عکس مورد علاقه خود را رنگ آمیزی کنید. در ابتدا عکس را سیاه و سفید کنید, سپس آن ها را رنگ کنید. از این پس عکس های خود را زیباتر جلوه دهید و آن ها را تبدیل به عکس های هنری کنید.

ویژگی های اصلی:

بیش از ۳۷ افکت منحصر به فرد

ذخیره عکس ها پس از ویرایش

امکان ویرایش رنگ عکس ها

امکان زوم کردن بر روی عکس

تنظیم گرما و کنتراست عکس

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ویرایش عکس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Math Helper v3.0.10

  Math-Helper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ریاضی به باور بسیاری از علم آموزان سخت ترین درسی است که باید آن را بگذرانند حال آنکه اگر به روش های رسیدن به جواب آگاه شوند این سختی جای خود را به شیرینی وصف ناپذیر حل سوال ها خواهد داد . برنامه های زیادی به منظور بدست آوردن جواب مسئله های پیچیده ریاضی طراحی گردیده اند اما کمتر اپلیکیشنی را می توان پیدا کرد که تنها جواب ، بلکه راه بدست آوردن آن را نیز به شما نشان دهد !
Math Helper نام نرم افزاری است که با بهره گیری از آن خواهید توانست به سادگی مساله های ریاضی را که فکر می کنید پیچیده هستند حل نموده و راه حلش را نیز متوجه شوید . ماتریس ها ، احتمالات ، آمار ، دنباله ها ، بردارها و معادلات خطی از جمله سوالاتی هستند که می توانید جواب هایشان را به سادگی از طریق این برنامه متوجه شوید .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Jack Lumber v1.5.4

  

Jack Lumber

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

درختی مادربزرگ جک را کشته است و اکنون او قصد دارد تا از تمامی درخت ها انتقام بگیرد و تمامی این داستان ها همگی در بازی Jack Lumber  اتفاق افتاده اند . با جک ملاقات کرده و به او کمک کنید تا درختان جنگل را از بین ببرد . جک پیش از این اتفاق عاشق درختان بود اما مرگ مادربزرگش موجب تفنر وی از درختان گردید . گیم پلی این بازی بسیار لذت بخش است و می تواند مدت ها شما را سرگرم کن د. به عنوان یک دوست ، همراه جک باشید و به او در قطع درختان کمک نمایید .

ویژگی های اصلی:

استفاده از قدرت های مافوق طبیعی

قطع کردن تمامی درختان

گیم پلی هیجان انگیز

به چالش کشیدن بازی



:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


True Skate v1.00

  Ture-Skate

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

True Skate یکی از زیباترین بازی های اسکیت ساخته شده برای اندروید می باشد که نه در یک محیط کارتونی ، بلکه در فضایی ساخته شده با تصاویری از دنیای واقعی شما را به انجام این بازی هیجان انگیز دعوت می کند . تنها کافی است اسکیت بورد خود را انتخاب کرده و وارد مسابقات شوید . فیزیک این بازی شما را شگفت زده خواهد کرد .  انگشت خود را بر روی زمین فشار داده و سپس اسکیت خود را حرکت دهید . گرافیک این بازی بسیار جالب بوده و حتما خواهد توانست حس انجام واقعی آن را در اسمارت فون یا تبلت تان به شما بدهد .

ویژگی های اصلی :

انتخاب اسکیت بورد

گرافیک خیلی خوب

بسیار هیجان انگیز

 


:: موضوعات مرتبط: بازی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده