لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

this is

ssaammwest@yahoo.com

.

max-team.ir

 -----+++=====[spider + milad viper + Mr.sajjad +general-hasan +  dr_khatar +  D4rk Sh4dow + Mr.d@ng3r + ssaamm + vampire_night]=====+++-----




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، آفیس، آلارم، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dirty Emojis HD

  Dirty-Emojis

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Dirty Emojis HD مجموعه ای از شکلک های کاربردی و بسیبار زیبا در اختیار شما بوده که می توانید آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . برای به اشتراک گذاری تنها کافی است بر روی شکلک ها ضربه بزنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این شکلک ها را ضمیمه یک عکس کرده وسپس آن ها را به دوستان خود ارسال نمایید .

ویژگی های اصلی:

استفاده از شکلک ها هنگام ارسال پیامک

استفاده از شکلک ها در هنگام چت

به اشتراک گذاری شکلک ها

 

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

به اشتراک گذاری سریع تر

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


WallBox

  wallbox

یش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از WallBox  می توانید به آسانی تصویر زمینه های خود را ویرایش نمایید . آیتم های متنوعی در این برنامه موجود بوده که می توانید به کمک آن ها تصویر زمینه های مورد نظر خود را ویرایش کنید . دقت داشته باشید که این نرم افزار به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیبانی کرده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی تبلت خود نصب نمایید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی نرم افزار

پشتیبانی از تبلت ها

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، گرافیک، وال پیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Scan - QR and Barcode Reader v2.0

  Scan---QR-and-Barcode-Reader

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

نرم افزار Scan – QR and Barcode Reader این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بارکد محصولات را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را بر روی بارکد قرار دهید . پس از شناخت بارکد توسط نرم افزار اطلاعات جامعی درباره محصول به دست خواهید آورد . اطلاعات مربوط به محصولات را به دست آورده و آن ها را با دوستان عزیزتان به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

مشاهده لیست تمامی فایل های اسکن شده

بسیار کاربردی هنگام خرید محصولات

اسکن آسان بارکد ها

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Omega StatusBar Pro v1.7.1.7

  

Omega StatusBar Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Omega StatusBar Pro می توانید نوار وضعیت دستگاه اندرویدی خود را سفارشی سازید . به عنوان مثال می توانید از رنگ بندی هایی که در داخل برنامه موجود بوده استفاده کرده و نوار وضعیت خود را زیباتر جلوه دهید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا گزینه های اضافه ای را به نوار وضعیت خود نیز اضافه کنید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بر روی گوشی های روتشده قابل اجرا می باشد .

ویژگی های اصلی:

شبیه سازی انیمیشن های مختلف

سفارشی سازی استاتوس بار

تغییر در قسمت نوار وضعیت

قرار دادن تم های مختلف

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، طراحی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


RazeShoma v0.5.0

  raze-shoma

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بسته نرم افزاری رازشما برای پیدا کردن علائم ستاره شناسی(طالع بینی چینی) سال، ماه، روز و ساعت تولد، تقویم قدیمی چینی (قمری چینی) را محاسبه میکند. برای پیدا کردن شخصیت هر فرد سه راه مختلف ارائه میدهد (ستاره شناسی چینی – گروه خون ژاپنی – چرخ برمه). علاوه بر اینها راهی که مردم چین قدیم (طالع بینی چینی) برای سنجش تطابق شخصیت زن و مرد برای ازدواج بکار میبرده اند را در اختیار شما میگذارد، و همینطور احتمال پسر یا دختر بودن بچه به روش چینی را. هرچند که این نرم افزار تقویم جدید چینی (خورشیدی چینی) را بر تقویم های شمسی، قمری (شیعه – اسلامیک وسترن – ام القرا) و میلادی افزوده است.

 

 




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Drawing Cartoons FULL v1.1,

  

Drawing Cartoons FULL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با نرم افزار Drawing Cartoons FULL از این پس استودیوی کارتونی در جیب شما خواهد بود ! اگر می خواهید به یک فیلمساز حرفه ای تبدیل شوید ، به هیچ عنوان کار با این اپلیکیشن را از دست ندهید . شما با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی فیلم های کارتونی را طراحی کرده و آن ها را به اجرا بگذارید . لازم نیست که هر فریم را خودتان طراحی کنید ، زیرا برنامه قادر خواهد بود تا به صورت اتوماتیک فریم ها را تنظیم نماید .از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان اضافه کردن صداهای مختلف  و آپلود فیلم ها در شبکه های اجتماعی اشاره داشت .

ویژگی های اصلی :

امکان آپلود فیلم ها در شبکه های اجتماعی

ساختن انیمیشن های متعدد

خلق کارتون های خنده دار

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ویرایش عکس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Beautiful Battery Disc

  

Beautiful Battery Disc

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Beautiful Battery Disc  می توانید به راحتی از درصد شارژ باقی مانده گوشی اندرویدی خود باخبر شوید . در این برنامه ، یک دایره بسیار شیک و زیبا وجود داشته که شما به وسیله آن از میزان شارژ گوشی خود اطلاع خواهید یافت . از قابلیت اصلی این اپیلیکشن می توان به امکان قرار دادن ویدجت اصلی در صفحه نمایش گوشی اشاره داشت . لازم به ذکر است که سایز ویدجت های این نرم افزار همگی به صورت ۱×۱ و ۲×۲ می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن ویدجت قفل برای اندروید ۴٫۲

رفع برخی اشکالات جزئی

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، بهینه ساز، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار باتری برای اندروید, نمایش میزان باتری برای اندروید, دانلود نرم افزار Beautiful Battery Disc , نمایش اطلاعات باری در اندرویدBattery Disc ,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Zandra – Make Your Jarvis

  

Zandra – Make Your Jarvis

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Zandra – Make Your Jarvis دستیار شخصی شماست ! این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا کارهای خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید . تنها کافی است به آن آموزش دهید که دقیقا چه کاری را برای شما انجام دهد ! به عنوان مثال از این پس می توانید باز کردن اپلیکیشن ها ، اس ام اس ، تماس ، آب و هوا ، وای فای ، جی پی اس و … را به عهده این برنامه بسپارید . تمامی این کار ها ، از طریق فرمان صوتی امکان پذیر می باشد .

ویژگی های اصلی:

اضافه کردن دستورالعمل ها

انجام کارها با سرعت بالا

فرمان صوتی حرفه ای

 

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن ویدجت

اضافه کردن جستجو

وجود تم های مختلف

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار مدیریت برنامه ها, نرم افزار دستیار شخصی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Helium – App Sync and Backup

 

Helium – App Sync and Backup

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 نرم افزار Helium – App Sync and Backup  این امکان را برای شما فراهم می کند تا به آسانی از تمامی قسمت های دستگاه اندرویدی خود پشتیبان تهیه کنید . این برنامه ، برای اجرا نیازمند به روت بودن گوشی نبوده و تمامی کاربران سیستم عامل اندروید قادر خواهند بود تا از این برنامه استفاده نمایند . با استفاده از این اپیلیکشن ، شما قادر خواهید بود تا از اطلاعات مموری کارت و حافظه داخلی گوشی اندرویدی خود پشتیبان تهیه کنید . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان آپلود فایل های بک آپ گرفته شده در Dropbox اشاره کرد .

ویژگی های اصلی:

آپلود فایل های بک آپ در Dropbox

پشتیبان گیری از حافظه داخلی

پشتیبان گیری از مموری کارت

بدون هیچ گونه تبلیغات

بدون نیاز به روت

 

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن فونت جدید نرم افزار

رفع مشکلات بازگردانی کامپیوتر

رفع برخی اشکالات جزئی

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار بک آپ گیری, بک آپ, نرم افزار backup,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد