لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

TONS OF GUNS 1.1.0 + data

 ر ONS-OF-GUNS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی TONS OF GUNS شما وظیفه دارید تا با استفاده از اسلحه های خود ، دشمنان را از بین ببرید . بهترین سلاح ها را دزدیده و با قدرت بیشتری شلیک کنید ! دشمنان قصد جان شما را دارند ! باید در یک ماموریت مهم ، تمامی آن ها را بکشید . باید توجه داشت که  پس از اتمام هر مرحله ، پول دریافت خواهید کرد و با این پول ها قادر خواهید بود تا اسلحه های بیشتری بخرید . دشمنان می خواهند که شما کشته شوید . نباید اجازه دهید تا آن ها به هدف خود برسند . اگر طرفدار بازی های تیراندازی هستید ، به هیچ عنوان این بازی را که توسط کمپانی معروف GLU طراحی گردیده است از دست ندهید !

ویژگی های اصلی :

دریافت پول پس از هر مرحله

استفاده ار اسلحه های پیشرفته

نابودی تمامی دشمنان



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Prince of Persia Shadow & Flame v1.0.0

  

Prince-of-persia

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۱۴ مرحله هیجانی

گرافیک سه بعدی منحصر به فرد

ادامه داستان نسخه های قبل




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده