لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Photoshop Touch for phone v1.0.0

  Photoshop-Touch-for-phone

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

قدرت فتوشاپ بر هیچ کس پوشیده نیست و اکنون این برنامه قدرتمند با قدم گذاشتن در دنیای تلفن های هوشمند اندروید آماده است تا نیازهای ویرایش عکس خیل عظیم کاربران این سیستم عامل را برطرف سازد .
با نصب Photoshop Touch for phone بر روی اسمارت فون خود می توانید عکس هایتان را با اضافه کردن افکت های حرفه ای و یا مخلوط سازی عکس های مختلف با یکدیگر ، تصاویری شگفت انگیز ساخته و لحظاتی زیبا بسازید . این ویرایش از بیشتر قابلیت هایی که بر روی نسخه تبلت ارایه شده است بهره مند می باشد .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، عکس و فیلمبرداری، ویرایش عکس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


GoogleNows Icon Theme

  

GoogleNows Icon Theme

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

GoogleNows Icon Theme ، شامل آیکان های جدید گوگل نو می باشد که شما می توانید با قرار دادن آن ها در صفحه نمایش ، زیبایی محیط کاربری خود را دو چندان کنید . این آیکان ها صفحه نمایش گوشی شما را روشن تر خواهد کرد .این آیکان ها به مانند شیشه طراحی شده اند که بسیار زیبا و جذاب می باشند . لازم به ذکر است که این مجموعه  بر روی لانچر های Apex ، Adw  وHolo قابل اجرا می باشد . اگر به زیبایی اهمیت می دهید ، به هیچ عنوان آیکان های جدید شرکت گوگل را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

آیکان های جدید شرکت گوگل

طراحی به مانند شیشه نازک

آیکان های بسیار شیک




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، لانچر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dark Pink GO Contacts Theme

  Dark-Pink

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یک تم بسیار زیبا و شیک به نام Dark Pink GO Contacts Theme را به شما کاربران عزیز داریم . این تم در واقع یکی از تم های نرم افزار GO Contact است که با نصب آن در گوشی  ، می توانید رابط کاربری دفترچه تلفن گوشی خود را سفارشی تر سازید . از قابلیت اصلی این پوسته می توان به امکان مدیریت بر روی مخاطبین ، برقراری تماس با مخاطبین و رابط کاربری بسیار شیک اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

رابط کاربری شیک و زیبا

مدیریت کامل بر روی مخاطبین

اجرا بر روی نرم افزار Go Contact




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Bus Simulator 3D - v1.0.1

  

Bus Simulator 3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید با وسیله نقلیه بزرگتر رانندگی کنید ؟ در بازی Bus Simulator 3D  می توانید با اتوبوس های متعددی به رانندگی بپردازید . کنترل صاف اتوبوس ، فیزیک واقع گرایانه و گیم پلی چالش انگیز از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند . سعی کنید بهترین راننده اتوبوس باشید ! این بازی ، بهترین شبیه ساز رانندگی با اتوبوس بوده و  طرفداران بسیار زیادی دارد . لازم به ذکر است که همچنین می توانید در ایستگاه ها توقف کرده و مسافر سوار کنید ! بهترین تجربه سه بعدی رانندگی با اتوبوس را با این بازی داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

شبیه ساز رانندگی اتوبوس

فیزیک واقع گرایانه اتوبوس

گرافیک خیلی خوب بازی

گیم پلی هیجان انگیز

امکان رتبه بندی آنلاین

 

تغییرات نسخه اخیر:

باز شدن اتوبوس های جدید



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده