لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Cut the Rope HD v2.2

  Cut-the-Rope-HD

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

طناب را ببرید ، ستاره را گرفته و شکلات ها را به هیولا کوچولو برسانید تا پیروز گردید !
Cut the Rope HD یک بازی فکری فیزیکی بسیار زیبا می باشد که تا کنون تواسنته است با بهرهر گیری از گیم پلی بسیار زیبا و جذابی که دارد ده ها میلیون نفر را در سرتاسر جهان به خود جذب کند .

ویژگی ها :
- ۲۷۵ مرحله مختلف
- گیم پلی بسیار جذاب
- استفاده از کاراکتر بامزه
- فیزیک واقعگرایانه
- و …




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Cut the Rope: Time Travel HD v1.0

  Cut-the-Rope-Time-Travel-HD

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

Cut the Rope یکی از پرطرفدارترین بازی های تاریخ اندروید می باشد که به دلیل محبوبیت بسیار زیاد تا کنون نسخه های مختلفی از آن ارایه گردیده است و اکنون ویرایش جدید با نام Time Travel HD عرضه گردیده است .

در این بازی فیزیک پایه بسیار شگفت انگیز می بایست هیولا کوچولوی داستان کمک کنید تا با بریدن طناب های در هم تنیده بتوان به آبنبات هایی که به آنها عشق می ورزد برسد . اکنون او با گذر در دریچه زمان به مصر باستان رفته و با یکی از اجداد خود که از قضا او نیز عاشق آبنبات است نیازمند کمک شما هستند . در این نسخه ۶ مکان شگفت انگیز را مشاهده خواهید کرد که هر یک دارای مراحل مختلفی هستند که شما را به ساعت ها سرگرم خواهد ساخت .




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Lost Temple II

  Lost Temple II

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

شما برای سال ۲۰۱۳ هم به بازی های سبک دویدن ( فرار ) نیاز خواهید داشت !

Lost Temple II یک بازی بسیار زیبا در این سبک می باشد که با بهره گیری از افکت های سه بعدی هیجان انگیز و البته بسیار زیبا می تواند سرگرمی خوبی برای شما باشد . استفاده از یک سیستم کنترل گرانشی عالی باعث گردیده این بازی با نمونه های مشابه خود تفاوت پیدا کند .

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Bouncy Bill V1.8.6

  

 Bouncy-Bill

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Bouncy Bill لاک پشتی دوست داشتنی است که با جادوی زوریک شیطان به نفرین دچار شده است و قابلیت رفتن به چپ و راست را از دست داده است . او فقط می تواند به سمت بالا بپرد و اکنون در یک مسابقه ای که برای او همانند مرگ و زندگی است می بایست تمامی تلاش خود را برای پیروزی به نمایش در آورد .
این وظیفه شماست که با کمک کردن به او از نفرینی که دچارش شده است رهایش ساخته و او را در مراحل مختلفی که پیش رویش قرار دارد پیروز سازید .




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده