لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Championship Jet Ski 2013 v1.0.0

  

Championship Jet Ski 2013

پیش نیاز: اندروید ۲ و بالاتر

ما شما را به مسابقات جت اسکی Championship Jet Ski 2013  دعوت می کنیم ! تمامی این مسابقات در سواحل آفتابی که در وسط جنگل قرار دارد  برگذار خواهد شد . شما می توانید با دوستان خود به رقابت پرداخته و یا به صورت تک نفره این بازی را انجام دهید . تنها کافی است جت اسکی مورد نظر خود را انتخاب کنید ! این بازی در مکان هایی نظیر موناکو ، استرالیا و کالیفرنیا برپا می شود . باید توجه  داشت که این بازی از حالت های تک نفره و یا چند نفره به صورت آنلاین کاملا پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

۴ حالت بازی چند نفره ، مسابقات قهرمانی ، زمان حمله و مسابقات تنها

وجود ۳ شهر بسیار زیبا موناکو ، استرالیا و کالیفرنیا

گرافیک بسیار عالی بازی

مدل واقعی رانندگی




:: موضوعات مرتبط: بازی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Blend Collage PRO

  

Blend Collage PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید که عکس های مختلف را با هم ترکیب کنید ؟ بسیاری از کاربران علاقه مند به ترکیب عکس ها با یکدیگر هستند . دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست ! زیرا از این پس نرم افزار Blend Collage PRO  همراه شما خواهد بود ! شما با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا عکس هایی با منظره های مختلف را کنار یکدیگر گذاشته و آن را سفارشی سازید . به عنوان مثال عکس های خود با  خانواده  و دوستان را بر روی یک بوم قرار داده و آن ها را با هم ترکیب کنید . بدون شک این ترکیب ، بسیار زیبا خواهد شد 

ویژگی های اصلی :

ترکیب عکس ها با یکدیگر

سفارشی سازی عکس ها

امکان ذخیره عکس در گالری



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، عکس و فیلمبرداری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Shoot The Fokkers v1.0

  

Shoot The Fokkers

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

در بازی Shoot The Fokkers بهترین تجربه تیراندازی را در تبلت اندرویدی خود داشته باشید . شما باید هواپیماها را در کوتاه ترین زمان ممکن منفجر سازید . تنها کافی است تبلت یا اسمارت فون خود را برای تیراندازی به سوی دشمنان  لمس کنید ! این بازی با گرافیک سه بعدی و جلوه های صوتی بی نظیر عرضه می شود . لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید از رتبه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک و تویتور مطلع شوید .

ویژگی های اصلی :

گرافیک سه بعدی و واقع بینانه

جلوه های صوتی بی نظیر

اتصال به فیسبوک و تویتر

نمره دهی و رتبه بندی




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Freedom Fall v1.02

  

Freedom Fall v1.02

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

 در بازی Freedom Fall باید راه خود را از طریق بمباران ، شنا و اسلاید از طریق پیچ و خم های  مکانیکی باز کنید . در این سفر ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد . در راه ، باید مراقب تله های شیطانی نیز باشید . در این بازی ، شخصیت های شاهزاده خانم ، مرد شجاع ، یک اجنبی ، یک شاه ، اژدها و دزدان متعددی وجود دارد . در نهایت ، شما باید گناه و بی گناهی افراد را تعیین کنید . لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۹ را کسب نموده و یکی از برترین و بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد .

ویژگی های اصلی:

وجود تله های شیطانی

تعیین مجازات گناه کاران

وجود موانع متعدد در بازی



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sparky Lock Screen v0.83

  

Sparky Lock Screen

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با نرم افزار Sparky Lock Screen  ، مجموعه ای از صفحه قفل های بسیار زیبا و شیک را در اختیار خواهید داشت ! این مجموعه ، شامل چندین صفحه قفل می باشد که شما می توانید مطابق با سلیقه خود هر کدام را که می پسندید را بر روی گوشی خود قرار دهید . گرافیک به کار رفته در این مجموعه ، آن ها را به یکی از برترین صفحه قفل های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل کرده است .

ویژگی های اصلی:

بهینه سازی شده برای گوشی های هوشمند

عدم دانلود دستی صفحه قفل ها

راه اندازی آسان و سریع

عدم پشتیبانی از تبلت ها

طراحی شگفت انگیز



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Talking Ben the Dog v2.0.1

  

Talking Ben the Dog Free

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

امروز قصد معرفی اپیلیکشن Talking Ben the Dog را به شما کاربران عزیز داریم. بن ، استاد بازنشسته درس شیمی است که دوست دارد به صورت مداوم بخورد ، بنوشد و روزنامه بخواند . اما او کمی احساس تنهایی می کند . شما باید با او صحبت کنید و او را از تنهایی بیرون بیاورید . می توانید با او تماس تلفنی برقرار کرده و یا او را غلغلک دهید . اگر مایل باشید ، می توانید او را به آزمایشگاه شیمی برده و او را خوشحال کنید . بن می تواند آزمایش های متعددی را در آزمایشگاه انجام دهد . بدون شک ضبط یک ویدیو خنده دار از مکالمه تلفنی بسیار هیجان انگیز خواهد بود .

ویژگی های اصلی:

قابلیت ضبط فیلم و به اشتراک گذاری آن ها

قابلیت مکالمه با بن

بردن بن به آزمایشگاه




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Next honeycomb live wallpaper

  

Next honeycomb live wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد معرفی لایو وال پیپر Next honeycomb live wallpaper را به شما کاربران عزیز داریم . از این پس خانه زنبوری را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید ! شما در این تصویر زنده ، عبور نور آبی از لانه زنبوری را مشاهده خواهید کرد . برای قرار دادن این تصویر زمینه زنده بر روی گوشی ، در ابتدا باید لانچر Next را بر روی دستگاه اندرویدی نصب نموده و سپس این تصویر زمینه را انتخاب نمایید

ویژگی های اصلی:

بسیار زیبا و جذاب

عبور نور آبی از لانه زنبوری

اجرا بر روی لانچر Next

 تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، وال پیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Business Tasks Beta 1.4.1

 

Business Tasks Beta

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

از این پس می توانید کارهای خود را به نرم افزار Business Tasks Beta  بسپارید . با استفاده از این برنامه ، دیگر کارهای تجاری خود را فراموش نخواهید کرد و به راحتی می توانید تمامی آن ها را انجام دهید . به لیست کارهای مورد علاقه خود دسترسی داشته آن ها را مدیریت کنید . این اپلیکیشن ، وظایفتان  را به صورت مداوم  تکرار خواهد نمود تا از فراموشی آنها جلوگیری نماید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان جستجو در وظایف اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از Toodledo

امکان جستجو در وظیاف

امکان مرور وظایف

تکرار مدام وظایف

یادآوری کار ها




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده