لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

this is

ssaammwest@yahoo.com

.

max-team.ir

 -----+++=====[spider + milad viper + Mr.sajjad +general-hasan +  dr_khatar +  D4rk Sh4dow + Mr.d@ng3r + ssaamm + vampire_night]=====+++-----




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، آفیس، آلارم، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Blast Tank 3D

  Super-Tank-3d

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر به نبرد تانک ها با یکدیگر علاقه مندید پیشنهاد می کنیم بازی Blast Tank 3D را از دست ندهید . مهارت خود را به دشمنان نشان داده و با استفاده از تانک های خود آن ها را از بین ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های مورد نظر خود را ارتقا دهید . حملات دشمنان را مهار کرده و سپس به آن ها حمله کنید . در هر مرحله با طیف گسترده ای از دشمنان رو به رو خواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما امتیازات متعددی داده خواهد شد .

ویژگی های اصلی:

مبارزه با طیف گسترده از از دشمنان

نابود کردن تانک های دشمن

نابود کردن تمامی دشمنان

گرافیک خیلی خوب بازی

دریافت امتیازات مختلف

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Chicken Boy

  ChikenBoy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Chicken Boy موجودات عجیب و غریبی وجود داشته که قصد دارند جوجه های شما را از بین ببرند . شما بایستی با استفاده از سلاح های میوه ای جلوی اقدام این موجودات را گرفته و از جوجه های خود محافظت نمایید . این بازی شامل ۴۰ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که در طول بازی شما باید با بیش از ۴۰ نوع دشمن رقابت کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی شکالات جزئی

وجود میوه های جدید

بهبود عملکرد بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dirty Emojis HD

  Dirty-Emojis

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Dirty Emojis HD مجموعه ای از شکلک های کاربردی و بسیبار زیبا در اختیار شما بوده که می توانید آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . برای به اشتراک گذاری تنها کافی است بر روی شکلک ها ضربه بزنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این شکلک ها را ضمیمه یک عکس کرده وسپس آن ها را به دوستان خود ارسال نمایید .

ویژگی های اصلی:

استفاده از شکلک ها هنگام ارسال پیامک

استفاده از شکلک ها در هنگام چت

به اشتراک گذاری شکلک ها

 

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

به اشتراک گذاری سریع تر

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


WallBox

  wallbox

یش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از WallBox  می توانید به آسانی تصویر زمینه های خود را ویرایش نمایید . آیتم های متنوعی در این برنامه موجود بوده که می توانید به کمک آن ها تصویر زمینه های مورد نظر خود را ویرایش کنید . دقت داشته باشید که این نرم افزار به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیبانی کرده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی تبلت خود نصب نمایید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی نرم افزار

پشتیبانی از تبلت ها

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، گرافیک، وال پیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


CHAOS RINGS v1.2.4 + data

  

CHAOS RINGS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجانی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان CHAOS RINGS  را از دست ندهید . وظیفه شما در این بازی این است تا دشمنان خود را از بین ببرید . در ابتدا بایستی کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس با دشمنان وارد جنگ شوید . دقت داشته باشید که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی بسیار جذاب می باشد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک سه بعدی و با کیفیت ، جلوه های صوتی بی نظیر و مبارزه با دشمنان اشاره داشت . لازم به ذکر است که برای نصب این بازی به  بیش از ۱GB فضای خالی در اسمارت فون اندرویدی خود احتیاج دارید .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Help for Heroes Hero Bears

  Hero-Beras

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تا چه زمانی می توانید به خرس های قهرمان کمک کنید تا برادران مجروحشان را همراهی کنند ؟ بازی Help for Heroes Hero Bearsیکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های موجود در گوگل پلی بوده که توانسته است امتیاز ۵ را از آن خود کند . وظیفه شما در این بازی این است تا به خرس های قهرمان کمک کنید تا بتوانند برادران مجروح خود را همراهی کرده و از موانع خطرناک عبور کنند . دقت داشته باشید که در طول مسیر با تله های متعددی رو به رو خواهید شد که باید از برخورد با آن ها اجتناب کنید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۹۰ ماموریت هیجان

کمک به خرس های قهرمان

وجود ۱۸ دستاورد مختلف

به چالش کشاندن دوستان

بسیار زیبا و هیجان انگیز

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Scan - QR and Barcode Reader v2.0

  Scan---QR-and-Barcode-Reader

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

نرم افزار Scan – QR and Barcode Reader این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بارکد محصولات را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را بر روی بارکد قرار دهید . پس از شناخت بارکد توسط نرم افزار اطلاعات جامعی درباره محصول به دست خواهید آورد . اطلاعات مربوط به محصولات را به دست آورده و آن ها را با دوستان عزیزتان به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

مشاهده لیست تمامی فایل های اسکن شده

بسیار کاربردی هنگام خرید محصولات

اسکن آسان بارکد ها

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pristine 3D NextLauncher Them

  Pristine-3D-NextLauncher-Theme

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا از رابط کاربری تکراری گوشی اندرویدی خود خسته شده اید ؟ آیا قصد دارید تا تغییر و تحولی در ظاهر اسمارت فون اندرویدی خود ایجاد کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما Pristine 3D NextLauncher Them را بر روی گوشی خود نصب نمایید . این پوسته مخصوص لانچر Next بوده که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . وجود پس زمینه سه بعدی همراه با آیکان های بسیار زیبا و بزرگ از قابلیت اصلی این پوسته به شمار می روند .

ویژگی های اصلی:

وجود آیکان های شیک و بزرگ

وجود پس زمینه سه بعدی

بسیار زیبا  وفانتزی

 

 





:: موضوعات مرتبط: گرافیک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Into the Dead v1.5

  

Into the Dead

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در جهانی که مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند تنها شما جان سالم به در برده اید ! اما اکنون سوال این جا است که چه مدت می توانید دوام بیاورید ؟ تمامی این ها در بازی Into the Dead  وجود دارند . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از خودتان در برابر دنیای مردگان محافظت کنید . آن ها به صورت مکرر به شما حمله می کنند . دقت داشته باشید که سلاح های متنوعی در اختیار شما بوده که با استفاده از آن ها قادر خواهید بود تا زامبی ها را از بین ببرید . لازم به ذکر است که تعداد زامبی ها روز به روز بیشتر می شود ، بنابراین بهتر است هر چه سریع تر آن ها را نابود کنید  .

ویژگی های اصلی:

وجود ماموریت های چالش انگیز

گرافیک بسیار خوب بازی

وجود تصاویر خیره کننده

به روز رسانی های مداوم

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود سلاح های جدید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 55 صفحه بعد