لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

WhatsApp Messenger 2.11.11

  

WhatsApp Messenger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین مسنجرها  به نام WhatsApp Messenger  را به شما کاربران عزیز داریم . می توانید با استفاده از Wifi و ۳G به این نرم افزار متصل شوید . این اپیلیکشن بهترین نرم افزار ارسال و دریافت پیامک متنی می باشد . اگر مایل باشد ، می توانید به صورت گروهی با دوستان خود چت کرده و عکس ها ، موزیک و فیلم ها را با آن به اشتراک بگذارید . از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیامک های متنی ، یادداشت صوتی ، ارسال تصاویر و ویدیو اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

امکان ارسال پیامک های رایگان

رابط کاربری بسیار زیبا

ارسال پیامک های متنی

فرستادن فایل ویدیویی

اتصال با wifi/3G

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از چت گروهی محدود به ۵۰ نفر

به روز رسانی رابط کاربری

پشتیبانی از زبان های جدید

رفع برخی اشکالات




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Ben 10 Xenodrome v1.1.4

  

Ben 10 Xenodrome v1.1.4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Ben 10 Xenodrome باید با قدرت های بیگانه مبارزه کنید . بن یک قهرمان است و باید با بیگانگان یک مبارزه هیجان انگیز را آغاز کند . این بازی ، برگرفته از یک کارتون می باشد که داستان این بازی همانند کارتون آن است . اکنون باید خود را آماده نبرد با ۱۵ دشمن قدرتمند کنید . گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده  و می تواند مدت ها شما را سرگرم خود کند . همچنین باید توجه داشت که این بازی قابلیت مالتی پلیر دارد و شما کاربران عزیز قادر خواهید بود تا به صورت آنلاین نیز ، این بازی را انجام دهید .

ویژگی های اصلی:

وجود شخصیت های منحصر به فرد

مبارزه علیه ۱۵ دشمن قدرتمند

استفاده از قدرت یو پی اس

قابلیت بازی به صورت آنلاین

سیستم های کنترل هوشمند



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Destroy Gunners SP v1.22

  Destroy_Gunners_S

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Destroy Gunners SP باید کنترل یک ربات را بر عهده گرفته و تیراندازی را شروع کنید . بازیکن در این بازی می تواند کنترل ربات های مسلح را به دست بگیرد و نبردهای چشمگیری را تجربه کند . در انتخاب ربات ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد  ومی توانید ربات مورد علاقه خود را انتخاب کنید . قابل توجه است که در این بازی با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد . این بازی ، نسل جدید بازی های ۳D تیراندازی می باشد .

ویژگی های اصلی :

انجام ماموریت های متعدد

مسلح بودن ربات ها

چالش های بسیار زیاد

گرافیک سه بعدی بازی

 

تغییرات نسخه اخیر:

ثابت شدن متن انگلیسی در بازی

رفع برخی اشکالات بازی



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Flava Cover 1.0.0

  Flava-Cover

پیش نیاز: اندروید  ۴٫۰ و بالاتر

آیا شما از برنامه Flava Cover استفاده می کنید ؟ به آسانی می توانید با پوشش های Flava صفحه نمایش گوشی خود را تزیین کنید . از این پس امکان یادآوری خاطرات برایتان آسان تر خواهد بود . این نرم افزار ، لحظات خوش زندگیتان را برایتان به خاطر می آورد . شما می توانید محتویات خاطرات را بر روی صفحه قفل گوشی خود قرار داده  و آن ها را مشاهده نمایید . از این پس دیگر لحظات خوش و خرم خود را فراموش نخواهید کرد . لازم به ذکر است که این اپیلیکشن ، عکس های Flava  را به صورت اسلاید نمایش می دهد . قابل توجه است  است که این برنامه در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۱ را کسب نموده و یکی از برترین نرم افزار های تولید شده در این زمینه برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


DroidDia PRO

  

DroidDia PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار DroidDia PRO این امکان را به شما می دهد تا نمودار های متعددی را با گوشی اندرویدی خود رسم نمایید . هیچ گونه محدودیتی برای این کار وجود ندارد . از این پس دیگر نمودار های سازمانی ون  و دیاگرام های خود را با این اپیلیکشن طراحی کنید . این برنامه دقیقا مانند Microsoft Visio در سیستم عامل ویندوز عمل می کند . لازم به ذکر است که این برنامه از فرمت های JPEG و PNG به صورت کامل پشتیبانی می کند . همچنین باید توجه داشت که این اپیلیکشن در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۴ را کسب نموده و یکی از بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار ها جهت طراحی نمودار ون  می باشد .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از بیشتر فرمت های عکس

تغییر اندازه فونت ، رنگ فونت و تنظیم فونت ها

رسم مستطیل ، بیضی و دایره

رسم نمودار های سازمانی

رسم نمودار های متعدد

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از عکس های ۱۲۸۰ * ۸۰۰ با کیفیت PNG

رفع برخی اشکالات




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آفیس، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Wyze Launcher (beta) 0.23

  Wyze-Launcher

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

بدون شک لانچر های بسیار زیادی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد . در این پست ما قصد معرفی یک لانچر بسیار زیبا و شیک به نامWyze Launcher را به شما کاربران عزیز داریم . شما می توانید با افزودن ویدجت ها ، رابط کاربری اسمارت فون خود را تقویت نمایید  . با کشیدن دست خود ، می توانید برنامه های خود را مشاهده کنید . باید توجه داشت که این قابلیت در تمامی لانچر ها وجود ندارد ! در حال حاضر نسخه بتا این لانچر در دسترس است و به زودی نسخه کامل آن ارائه خواهد شد !

ویژگی های اصلی:

سفارشی سازی نمایش برنامه ها با کشیدن دست

پشتیبانی از نمایش برنامه های کاربردی

امکان شخصی سازی لانچر

قرار دادن ویدجت های متعدد

سفارشی سازی رابط کاربری

در دسترس بودن نسخه بتا




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، لانچر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Despicable Me v1.1.0 + data

  

Despicable Me

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Despicable Me که برگرفته از فیلم خود می باشد ، یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی محسوب می گردد . در این بازی ، شما باید با شخصی چابک ، زرنگ ، باهوش  و زرد رنگ به نام Gru آشنا شده و چالش های متنوعی را با او داشته باشید . پرش ، پرواز ، عبور از موانع  با جاخالی دادن ، جمع آوری موز ، بازیگوشی و شکست خائنان از ویژگی های اصلی این بازی محسوب می گردند. از لحظات غیر قابل پیش بینی در این بازی نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که این بازی توسط شرکت Gameloft ساخته شده و بدون شک یکی از گرافیکی ترین بازی ها می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک منحصر به فرد بازی

تجربه انیمیشن های سفارشی

کسب امتیاز های متعدد

دعوا با رئیس ها

جمع آوری موز

 

تغییرات نسخه اخیر:

پرش ، عبور از موانع و گول زدن افراد در محیط های جدید

بیش از ۱۵۰ ماموریت و دستاورد جدید

امکان تفریح بیشتر در این نسخه



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Fantasy Breaker v1.0.2

  

Fantasy Breaker copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

در بازی Fantasy Breaker  تبدیل به یک پادشاه قدرتمند شوید ! باید تمامی تلاش خود را به کار گرفته و توپ ها را به سمت قلعه دشمن پرتاب کنید . پرتاب توپ به سمت دشمن و وجود شخصیت های منحصر به فرد در این بازی ، شما را به یاد جنگ های قرون وسطی خواهد انداخت ! وجود هیولاهای متعدد و قلعه های عظیم در این بازی ، زیبایی آن را دو چندان کرده است . جنگل ها ، قلعه ها ، شهرک ها  و برج ها منتظر حمله بیرحمانه شما هستند . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵۰ مرحله هیجانی بوده و گرافیک آن بسیار خوب می باشد .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۵۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد

وجود شخصیت های منحصر به فرد

دستوارد های باز نشدنی

دستاورد های متعدد




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Weather Locker HD

  

Weather Locker HD

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Weather Locker HD از این پس وضعیت آب و هوا را در صفحه قفل گوشی اندرویدی خود مشاهده کنید . تمامی اطلاعات آب و هوایی همراه با عکس های بسیار زیبا تنها  در صفحه قفل گوشی شما خواهد بود . شما می توانید از گزارش پیش بینی آب و هوا، درجه حرارت ، احتمال پیش بینی بارش ، کشف وضعیت آب و هوایی شهرهای معروف و اطلاعات آب و هوایی شهر مورد نظر خود مطلع شوید . تنها کافی است  این اپیلیکشن را بر روی گوشی خود نصب نموده و از اطلاعات هواشناسی در صفحه قفل استفاده نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از تبدیل درجه حرارت از °F به °C

نمایش اطلاعات مربوط به هواشناسی

رفع برخی از اشکالات




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده