لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

WallBox

  wallbox

یش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از WallBox  می توانید به آسانی تصویر زمینه های خود را ویرایش نمایید . آیتم های متنوعی در این برنامه موجود بوده که می توانید به کمک آن ها تصویر زمینه های مورد نظر خود را ویرایش کنید . دقت داشته باشید که این نرم افزار به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیبانی کرده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی تبلت خود نصب نمایید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی نرم افزار

پشتیبانی از تبلت ها

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، گرافیک، وال پیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pristine 3D NextLauncher Them

  Pristine-3D-NextLauncher-Theme

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا از رابط کاربری تکراری گوشی اندرویدی خود خسته شده اید ؟ آیا قصد دارید تا تغییر و تحولی در ظاهر اسمارت فون اندرویدی خود ایجاد کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما Pristine 3D NextLauncher Them را بر روی گوشی خود نصب نمایید . این پوسته مخصوص لانچر Next بوده که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . وجود پس زمینه سه بعدی همراه با آیکان های بسیار زیبا و بزرگ از قابلیت اصلی این پوسته به شمار می روند .

ویژگی های اصلی:

وجود آیکان های شیک و بزرگ

وجود پس زمینه سه بعدی

بسیار زیبا  وفانتزی

 

 





:: موضوعات مرتبط: گرافیک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Concept kit kat HD 7 in 1 v2.1

 

Concept kit kat HD 7 in 1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 اگر به دنبال یک تم بی نظیر و فوق العاده زیبا هستید ، می توانید پوسته Concept kit kat HD 7 in 1 را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید . این پوسته شامل ۴۰۰ آیکان گرافیکی بوده که به وسیله آن ها قادر خواهید بود تا زیبایی صفحه نمایش خود را دوچندان سازید . تصویر زمینه هی موجود ا با وضوح کامل و کیفیت بسیار بالا عرضه می شوند . لازم به ذکر است که این تم بر روی لانچر های ADW ، HOLO ، Nova  ، Apex  و Go قابل اجرا می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن آیکان های Viber, Whatsapp

وجود ویدجت ماشین حساب و ساعت

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


SL Windows 8 Theme v1.1

  SL-Windows-8-Theme

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 روزانه پوسته های زیادی برای سیستم عامل اندروید تولید می گردد و اکنون قصد داریم  تا به شما یکی از بهترین و زیباترین پوسته های تولید شده به نام SL Windows 8 Theme را ب معرفی نماییم . دقت داشته باشید که این پوسته تنها بر روی لانچر Smart قابل اجرا می باشد . با استفاده از آن تغییری در ساعت و تاریخ گوشی خود انجام داده  و آن را سفارشی سازید . همچنین لازم به ذکر است که این تم شامل چندین تصویر زمینه بسیار زیبا و شیک می باشد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این پوسته را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

قابل اجرا بر روی لانچر Smart

 


 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Ditalix Live Wallpaper Suite

  Ditalix

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا مجموعه لایو وال پیپرهای بسیار زیبا و شیک به نام Ditalix Live Wallpaper Suite را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم . باید توجه داشت که اشکال و انیمیشن های به کار رفته در این مجموعه بسیار زیبا بوده و بدون شک شما از قرار دادن آن ها در صفحه نمایش ، لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که این مجموعه برای گوشی های قدرتمند تولید شده و به شما توصیه می کنیم که آن را بر روی دستگاه های ضعیف اندرویدی نصب ننمایید .

ویژگی های اصلی:

وضوح فوق العاده بالای تصاویر

وجود عکس ها با پیکسل ۴۶۰۰

وجود انیمیشن های زیبا

رابط کاربری شیک

گرافیک بسیار زیبا

 

تغییرات نسخه اخیر:

قرار دادن تصاویر به صورت پیش نمایش

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، وال پیر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود وال پیر, دانلود زمینه گرافیکی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Chameleon Launcher v1.9.166

  Chameleon-Launcher

پیش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر

Chameleon Launcher یکی از کاربردی ترین لانچر های اندروید می باشد که با استفاده از‌ آن خواهید توانست اطلاعات مورد نظر خود را به سادگی و سرعت هر چه بیشتر بر روی هوم اسکرین تان مشاهده نمایید . پیوند کاربری این لانچر با ویجت ها به گونه ای است که می توان آن را نه یک لانچر بلکه نسل بعدی ابزارک ها دانست که در محیطی زیبا و کاملا منحصر به فرد دسترسی شما به بخش های مخلتف را فراهم می آورد .

امکانات :
- تقویم
- ساعت
- فیس بوک
- گوگل پلاس
- فید خوان RSS
- سوییچر ها
- یوتیوب
- و …




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، لانچر، ،
:: برچسب‌ها: download launcher, دانلود لانچر, دانلود launcher,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


My Log Home iLWP v1.00

  My-Log-Home-iLWP

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

My Log Home iLWP یک وال پیپر لایو زیبا شبیه هیچ کدام از گونه هایی است که تا کنون دیده اید !
در این وال پیپر می توانید هوم اسکرین خود را به اتاقی تبدیل نموده که در آن قادرید همه چیز را بر اساس سلیقه خود در آن بچینید . عکس بر روی دیوار بگذارید ، آتش را روشن کنید ، از پنجره به دریاچه یا به کوه های بلند نگاهی انداخته و یا حتی به مانیتور کامپیوترتان سرکی بکشید ! همه چیز در این وال پیپر به زیبایی و دقت طراحی شده است که قطعا شما را هیچ گاه از استفاده اش خسته نخواهد کرد .




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، وال پیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


LockerPro Lockscreen v4.0

  

LockerPro Lo44ckscreen v4

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

یک صفحه قفل ساده و تمیز همراه با اعلام رویدادها را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید. اگر به دنبال یک صفحه قفل ساده و در عین حال شیک برای گوشی خود هستید، بدون شک نرم افزار LockerPro Lockscreen ، بهترین انتخاب خواهد بود. این نرم افزار طلاعات دقیقی از وضعیت تماس ها و پیامک ها به شما ارائه می دهد. می توانید به راحتی از تمامی رویدادها با خبر شوید. از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان باخبر شدن از رویداد ها بدون باز کردن قفل صفحه نمایش گوشی اشاره کرد.

ویژگی های اصلی:

صفحه قفل کاملا ساده و در عین حال شیک

باهوش ترین صفحه قفل گوشی

باخبر شدن از رویداد ها



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، گرافیک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Click UI

  

Click UI (Go Apex Nova theme)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر به دنبال یک پوسته بسیار شیک و زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید ، به هیچ عنوان تم Click UI را از دست ندهید . با استفاده از این پوسته ، می توانید تغییری در صفحه نمایش گوشی خود انجام داده و آن را با قرار دادن آیکان ها سفارشی سازید . این پوسته شامل ۶ تصویر زمینه اچ دی بوده که قادر خواهید بود تا از آن ها استفاده نمایید . لازم به ذکر است که این پوسته بر روی لانچرهای Nova Launcher, Apex Launcher,Go luncher , Action Launcher Pro اجرا می شود .

ویژگی های اصلی:

رابط کاربری بسیار شیک

وجود آیکان های متعدد

وجود ۶ تصویر زمینه

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن یک تصویر زمینه جدید

اضافه شدن ۲۱ آیکان جدید




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Androidesk Wallpaper

  Androidesk-Wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 اگر شما هم طرفدار تصویر زمینه های شیک هستید ، به هیچ عنوان مجموعه Androidesk Wallpaper  را از دست ندهید . این نرم افزار ، شامل تصویر زمینه های HD بوده که شما می توانید آن ها را بر روی صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید . این مجموعه تا به اکنون بیش از ۳۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود داشته است . این نرم افزار ، شامل ۳۰۰,۰۰۰ عکس زیبا  با گرافیک HD بوده که به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این والپیپرها را از دست ندهید . پس از نصب این برنامه ، می توانید موضوع عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن ها را جستجو کنید .

ویژگی های اصلی:

دانلود تصیور زمینه های متعدد

امکان انتخاب موضوع ها

بدون هیچ گونه تبلیغات

مدیریت محلی آلبوم ها

کاملا رایگان




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، وال پیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد