لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Into the Dead v1.5

  

Into the Dead

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در جهانی که مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند تنها شما جان سالم به در برده اید ! اما اکنون سوال این جا است که چه مدت می توانید دوام بیاورید ؟ تمامی این ها در بازی Into the Dead  وجود دارند . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از خودتان در برابر دنیای مردگان محافظت کنید . آن ها به صورت مکرر به شما حمله می کنند . دقت داشته باشید که سلاح های متنوعی در اختیار شما بوده که با استفاده از آن ها قادر خواهید بود تا زامبی ها را از بین ببرید . لازم به ذکر است که تعداد زامبی ها روز به روز بیشتر می شود ، بنابراین بهتر است هر چه سریع تر آن ها را نابود کنید  .

ویژگی های اصلی:

وجود ماموریت های چالش انگیز

گرافیک بسیار خوب بازی

وجود تصاویر خیره کننده

به روز رسانی های مداوم

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود سلاح های جدید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


BUG VILLAGE v1.7.1 + data

  

BUG VILLAGE v1.7.1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در بازی BUG VILLAGE  شما وارد شهر کوچک حشرات خواهید شد . دقت داشته باشید که این شهر در نزدیکی بک باغ قرار داشته که حشرات بازیگوشی در آن زندگی می کنند . اکنون وظیفه شما این است تا با ساخت خانه های متعدد به حشرات پناه دهید . در هر مرحله بایستی خانه های مختلفی را ساخته و شهر خود را گسترش دهید . تنها موضوعی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که در نهایت آن حشرات را سالم نگاه دارید .

ویژگی های اصلی:

تعامل با مورچه ها و حشرات

وجود آیتم های سرگرم کننده

حفاظت از حشرات مختلف

 

 





:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Subway Surfers v1.15.0

  

Subway Surfers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Subway Surfers شما باید تا آن جا که می توانید فرار کنید ! باید همراه با حیله و تزویر از دست پلیس فرار کرده و امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . در طول مسیر سکه های متعددی وجود داشته که می توانید آن ها را نیز جمع آوری کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی بسیار اعتیادآور می باشد .

ویژگی های اصلی:

به چالش کشاندن دوستان

گرافیک اچ دی و هیجانی

گیم پلی اعتیادآور

 

تغییرات نسخه اخیر:

جمع آوری کدو تنبل

رفع برخی اشکالات

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فکری، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Slender Man! Chapter 1: Alone v6.3 + data

  

Slender Man! Chapter 1 Alone147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 اگر دنبال کننده بازی های ترسناک هستید ، به هیچ عنوان بازی Slender Man! Chapter 1: Alone را از دست ندهید . این بازی بر اساس یک افسانه ای  به نام مرد باریک و دراز ساخته شده است . ببینید که چه مدت می توانید قبل از اینکه مرد بلنک و باریک شما را بگیرد  زنده بمانید. اکنون تنها نیرویی که در اختیار دارید ، عقل و هوش شماست ! آیا می توانید تمام صفحات مخفی را قبل از اینکه مرد بلند و باریک شما را بگیرد را پیدا کنید ؟ لازم به ذکر است که این بازی ممکن است با  Samsung Galaxy Y سازگاری نداشته باشد !

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به اجرای بازی در صفحه نمایش های کوچک

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Bramble Berry Tales Kalkalilh v1.1 + data

  Bramble-Berry-Tales-Kalkalilh

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 هنگامی که Lily بازیگوش از تخت خواب خود خارج می شود ، پدربزرگ او سعی می کند تا با احتیاط کامل در تارکیی قدم بگذارد .  تمامی این ها در بازی Bramble Berry Tales Kalkalilh وجود دارد .  به Lily  و Thomas  در یک سفر ماجراجویی بپیوندید . شما بایستی وارد دنیای این کتاب داستان شده و کودکان را به دنیای جدید منتقل کرده و درس های ارزشمند زندگی را به آن ها بیاموزید . داستان این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و به شما والدین عزیز پیشنهاد می کنیم که با دریافت این بازی کودک عزیزتان را سرگرم کنید . لازم به ذکر است که وجود چندین شخصیت شرور ممکن است برای کودک شما کمی ترسناک باشد .

ویژگی های اصلی:

یادگیری واژگان به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی

بهینه سازی شده برای گوشی های عریض

داستان جدید و بسیار هیجان انگیز

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی شده برای گوشی های عریض

بهبود عملکرد بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Agent Bull Run-Endless Racing v1.0

  

Agent Bull Run-Endless Racing

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در شهر اسپانیا یک جشنواره برگذار شده است . شما یک مرد بسیار قدرتمند هستید ! این جا است که باید با اسکیت و دوچرخه خود از دست یک گاور فرار کنید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با نهایت سرعت از دست این گاو خشمگین فرار کنید . اما اکنون این سوال مطرح می شود که چه مقدار می توانید دور شوید ؟ خود را برای یک مسابقه چالش انگیز آماده کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود موسیقی بسیار زیبای اسپانیایی ، هیجان بازی Agent Bull Run-Endless Racing را دوچندان کرده است .

ویژگی های اصلی:

فرار از دست گاو خشمگین

به چالش کشاندن دوستان

عبور از موانع مختلف

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ورزشی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


LEGO® Speedorz™ v1.2

  Lego

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 در بازی LEGO® Speedorz شما باید یکی از حیوانات موجود در بازی را انتخاب کرده و با او در مسابقات شرکت کنید . در ابتدا باید این حیوانات را برای رانندگی کنید . دقت داشته باشید که در مکان هایی نظیر جنگل و مرداب مسابقت را انجام خواهید داد . پس از گذشت هر مرحله ، بازی سخت تر خواهد شد . مسابقات رویایی خود را آغاز کرده و دوستان خود را به چالش بکشانید . همچنین لازم به ذکر است که آیتم های جدیدی برای سفارشی کردن شخصیت ها در این بازی وجود دارد .

ویژگی های اصلی:

انتخاب یک حیوان در جنگل

سفارشی کردن شخصیت ها

جلوه های صوتی بی نظیر

وجود آیتم های متنوع



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Knight Game 1.7.6

  

Knight Game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در بازی هیجان انگیز Knight Game بایستی خود را برای به دست آوردن تاج و تخت آماده کنید ! شما از یک رعیت پست به یک پادشاه قدرتمند تبدیل می شوید . اکنون پادشاه مرده است ، او به مدت بسیار  طولانی ای  پادشاه کشور بود .  پس از مرگ وی نجیب زادگان و اشراف زادگان متعددی قصد دارند تا جانشین او بشوند . در ابتدا بایستی دوستان و دشمنان خود را انتخاب کرده و سپس امتیازات متعددی کسب کنید . آیا مایل هستید تا به این هرج و مرج پایان دهید ؟! 

ویژگی های اصلی:

بیش از ۹۰ ماموریت در ۹ استان مختلف

نمایش امتیازات به دست آمده

انتخاب بیش از ۶۰ نوع سلاح

به چالش کشاندن بازیکنان

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


My Gang v1.04

  

My Gang

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 بازی My Gang یکی دیگر از سری بازی های جنایی برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . در این بازی شما باید از طریق جرم و جنایت های خیابانی زندگی روزمره خود را بگذرانید . بایستی وارد یک باند شده و ماموریت های متعددی را انجام دهید . با استفاده از اتومبیل های بسیار شیک و سلاح های متنوع ، دشمنان خود را از بین ببرید . به مبارزه با کارفرمایان شهری پرداخته و قدرت و اقتدار خود را در شهر  بیشتر کنید !

ویژگی های اصلی:

جرم و جنایت در شهر

مبارزه با کارفرمایان

ماموریت های متعدد

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: My Gang, آندروید, اندروید 2, 3, بازی My Gang آندروید, بازی آندروید, بازی رایگان, بازی موبایل, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بازی گنگستری جنایت در شهر اندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی My Gang, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی گانگستری جرم و جنایت در شهر اندروید, دانلود رایگان بازی My Gang اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود گیم My Gang, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Fast & Furious 6

  Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید . 
شما خواهید توانست با بهره گیری از آپشن های شخصی سازی مختلفی که در بازی قرار گرفته است خودروی خود را از مدل های ۱۹۷۰ تا اتومبیل های امروزی می تواند باشد بر اساس سلیقه تان در ظاهر و یا بخش های مختلف مکانیکی اش تغییراتی انجام دهید .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: بازی Fast & Furious 6 برای اندروید, دانلود بازی Fast & Furious 6, دانلود بازی اتومبیل رانی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد