لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Blast Tank 3D

  Super-Tank-3d

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر به نبرد تانک ها با یکدیگر علاقه مندید پیشنهاد می کنیم بازی Blast Tank 3D را از دست ندهید . مهارت خود را به دشمنان نشان داده و با استفاده از تانک های خود آن ها را از بین ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های مورد نظر خود را ارتقا دهید . حملات دشمنان را مهار کرده و سپس به آن ها حمله کنید . در هر مرحله با طیف گسترده ای از دشمنان رو به رو خواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما امتیازات متعددی داده خواهد شد .

ویژگی های اصلی:

مبارزه با طیف گسترده از از دشمنان

نابود کردن تانک های دشمن

نابود کردن تمامی دشمنان

گرافیک خیلی خوب بازی

دریافت امتیازات مختلف

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Crazy Parking Car King 3D 1.2

  Crazy-Parking

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Crazy Parking Car King 3D شما باید اصول و قوانین پارک کردن را یاد بگیرید . اگر در پارک کردن ماشین با مشکل مواجه هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . مراقب باشید که در هنگام رانندگی به موانع برخورد نکنید ، زیرا در غیر این صورت ممکن است ماشین شما منفجر شود ! همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل چندین مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

یادگیری اصول و قواعد پارک کردن ماشین

عدم برخورد با موانع هنگام رانندگی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Drive v1.0 + data,

  drive

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 شما می توانید بهترین تجربه رانندگی را با بازی Drive داشته باشید . اگر می خواهید که با خیال راحت رانندگی کنید ، حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . یکی دیگر از قابلیت اصلی این بازی ، می توان به امکان انتخاب آهنگ های مختلف هنگام رانندگی اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی مخصوص پردانزه تگرا۳ می باشد .

ویژگی های اصلی:

انتخاب آهنگ های متعدد هنگام رانندگی

رانندگی با خیال راحت

گرافیک خیلی خوب

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Asphalt Surfers

 

Fast Outlasphalt Surfers 147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 آیا شما هم اینطور فکر می کنید که رسیدن به حداکثر سرعت در یک بزرگراه شلوغ کار آسانی است ؟ پس حتما بازی Fast Outlaw: Asphalt Surfers  را امتحان کنید ! شما باید در این بزرگراه خطرناک با نهایت سرعت رانندگی کنید . هیچ کس تا به اکنون قادر نبوده است تا با حداکثر سرعت در این جاده رانندگی کند ‍ شما می توانید اولین نفر باشید . همچنین لازم به ذکر است که قادر خواهید بود تا ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دکمه خروج در بازی

بهینه سازی بازی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Parking Truck Deluxe

  

Parking Truck Deluxe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی Parking Truck Deluxe می تواند مدت ها شما را سرگرم کند ! در این بازی شما باید به صورت واقع بینانه کامیون ها را پارک کنید . وظیفه اصلی شما ، حمل بار توسط کامیون ها می باشد  . در سطح شهر رانندگی کرده و محموله ها را به مقصد مورد نظر برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۳۶ مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۱۱ نوع کامیون دیدنی و جذاب در این بازی وجود دارد . لطفا برای مشاهده تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ویژگی های اصلی:

بیش از ۳۶ مرحله هیجان انگیز

در دسترس بودن ۱۱ نوع کامیون

گرافیک سه بعدی بازی

 

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن ۵ کامیون جدید

رفع مشکلات گرافیکی بازی

رانندگی همراه با ترافیک

وجود یک شهر جدید

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Agent Bull Run-Endless Racing v1.0

  

Agent Bull Run-Endless Racing

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در شهر اسپانیا یک جشنواره برگذار شده است . شما یک مرد بسیار قدرتمند هستید ! این جا است که باید با اسکیت و دوچرخه خود از دست یک گاور فرار کنید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با نهایت سرعت از دست این گاو خشمگین فرار کنید . اما اکنون این سوال مطرح می شود که چه مقدار می توانید دور شوید ؟ خود را برای یک مسابقه چالش انگیز آماده کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود موسیقی بسیار زیبای اسپانیایی ، هیجان بازی Agent Bull Run-Endless Racing را دوچندان کرده است .

ویژگی های اصلی:

فرار از دست گاو خشمگین

به چالش کشاندن دوستان

عبور از موانع مختلف

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ورزشی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Asphalt 8: Airborne v1.0.0 + data

  Asphalt-8--Airborne

نسخه پول بی نهایت افزوده شد .

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

پس از ماه ها انتظار سرانجام آخرین نسخه از محبوب ترین بازی سبک ریسینگ اندروید یعنی Asphalt 8: Airborne ارایه گردید . اکنون این بازی را دانلود کده و حس رانندگی با سرعت بالا در محیطی پویا که با بهره گیری از یک موتور فیزیکی جدید ساخته شده است را تجربه کنید .
در آسفالت ۸ شاهد ۴۷ خودروی لوکس جدید خواهید بود که هر یک با ویژگی های خاص خود و نهایت دقت در طراحی آماده خدمت رسانی به شما هستند . خودروهایی نظیر لامبورگینی Veneno ، بوگاتی Veyron و فراری FXX از جمله این مدل ها می باشند . صداهای ضبط شد با کیفیت از موتور خودروهای یاد شده و دیگر اتومبیل های موجود در این بازی قطعا شما را هنگام راندن آنها به وجد خواهد آورد . اگر تا کنون هیجان بسسیاری وجود شما را فرا گرفته است لازم است بدانید که برگزاری مسابفات در چندین مکان بسیار زیبا در سرتاسر جهان نظیر ایسلند ، نوادا ، ونیز و … هیجانی دوچندان را به شما خواهد بخشید . افکت های گرافیکی شگفت انگیزی نظیر بازتابش لحظه ای ژئومتریک از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد .
و در انتها اگر به برگزاری مسابفات شبکه ای با دوستان خود علاقه مندید قطعا این بازی با شبیه ساز بسیار قدرتمندش که امکان گرد هم آوردن چندین بازیکن تا ۸ نفر را فراهم آورده است می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد . بی شک آسفالت ۸ همانند هیچ کدام از بازی های ماشینی که تا کنون انجام داده اید نخواهد بود !

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


LEGO® Speedorz™ v1.2

  Lego

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 در بازی LEGO® Speedorz شما باید یکی از حیوانات موجود در بازی را انتخاب کرده و با او در مسابقات شرکت کنید . در ابتدا باید این حیوانات را برای رانندگی کنید . دقت داشته باشید که در مکان هایی نظیر جنگل و مرداب مسابقت را انجام خواهید داد . پس از گذشت هر مرحله ، بازی سخت تر خواهد شد . مسابقات رویایی خود را آغاز کرده و دوستان خود را به چالش بکشانید . همچنین لازم به ذکر است که آیتم های جدیدی برای سفارشی کردن شخصیت ها در این بازی وجود دارد .

ویژگی های اصلی:

انتخاب یک حیوان در جنگل

سفارشی کردن شخصیت ها

جلوه های صوتی بی نظیر

وجود آیتم های متنوع



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


WWE: John Cena's Fast Lane v1.0.1 + Data

   

W John Cena's Fast Lane

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 شما یک راننده جوان هستید ! آرزوی شما این است تا یک روز بهترین راننده دنیا شوید . این یک اتفاق در زندگی شماست ! تمامی این ها در بازی WWE: John Cena’s Fast Lane پدیدار می شوند . رانندگی شما شخصی به نام جان سینا را تحت تاثیر قرار می دهد . همان طور که می دانید او یک سوپر استار در رقابت های کشتی کج می باشد . او با استفاده از دانش و مهارت هایی که دارد ، رانندگی را به شما آموزش می دهد . بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و در تمامی مسابقات برنده شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی سازی و ارتقا جعبه دنده ها و تایرها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود ۸۰ رقیب مختلف در بازی

باز کردن ۶ وسیله نقلیه

به چالش کشاندن دوستان

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
:: برچسب‌ها: WWE: John Cena's Fast Lane, آندروید, اندروید 2, 3, بازی آندروید, بازی رایگان, بازی مسابقات ماشین سواری اندروید, بازی موبایل, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بازی هیجان انگیز ماشین سواری آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی هیجان انگیز مسابقات اتومبیل رانی اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود مسابقات رالی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Fast & Furious 6

  Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید . 
شما خواهید توانست با بهره گیری از آپشن های شخصی سازی مختلفی که در بازی قرار گرفته است خودروی خود را از مدل های ۱۹۷۰ تا اتومبیل های امروزی می تواند باشد بر اساس سلیقه تان در ظاهر و یا بخش های مختلف مکانیکی اش تغییراتی انجام دهید .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: بازی Fast & Furious 6 برای اندروید, دانلود بازی Fast & Furious 6, دانلود بازی اتومبیل رانی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد