لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Google Earth v7.1.1.1781

 

Google-Earth

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

از Google Earth برای پرواز در سراسر سیاره ای که همه ما در آن زندگی می کنیم بهره گیری کرده و تنها با یک انگشت به هر مکانی که می خواهید سفر کنید . بی شک گوگل ارث محبوب ترین و کامل ترین نرم افزاری است که می تواند کره ی زمینی را که با بهره گیری از تصاویر ماهواره ای واقعی و کیفیت بالا ایجاد شده است برایتان به نمایش در آورده و حتی اطلاعاتی بسیار جالب را درباره مکان های مشهور شهرهای مختلف در اختیارتان قرار دهد . نمایش ساختمان های معروف به صورت کاملا سه بعدی نظیر تاج محل در هندوستان ، خانه اپرا سیدنی در استرالیا و تندیس آزادی در نیویورک شما را بی آنکه به شهرهای یاد شده سفر کنید به آنجا خواهد برد .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، GPS، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


MeteoEarth v1.0

  MeteoEarth

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

مجریان حرفه ای تلوزیون سالهاست با بهره گیری از تکنولژی های جدید وضعیت آب و هوایی شهرها و روستا ها را به مردم اطلاع می دهند اکنون این تکنولوژی ها با بهره گیری از تصاویر سه بعدی به میهمانی دستگاه اندروید شما آمده اند تا به وسیله آن بتوانید اطلاعات کاملی در مورد وضعیت جوی محل زندگی خود بدست آورید.
افزون براین نمایش کره زمین به صورت سه بعدی و حرکت دادن آن یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار MeteoEarth می باشد.




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، GPS، آب و هوا، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


OsmAnd Contour lines plugin

  

OsmAnd Contour lines plugin

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 نرم افزار OsmAnd Contour lines plugin این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن به نقشه های آنلاین دسترسی داشته باشید . اگر مایل باشید می توانید این نقشه ها را دریافت کرده و آن ها را در گوشی اندرویدی خود ذخیره نمایید و در صورت نیاز ، آن ها را به صورت آفلاین مشاهده کنید . برای دسترسی به نقشه های بیشتر لازم است که پلاگین اصلی اپیلیکشن را نصب نمایید . اکنون این پلاگین آماده است و شما می توانید آن را دریافت کنید .

ویژگی های اصلی:

ذخیره نقشه ها

دریافت نقشه های جی پی اس

مشاهده آفلاین پس از بارگیری

تغییرات نسخه اخیر:

حل مشکلات مربوط به دانلود نقشه ها

وجود افزونه های جدید




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، GPS، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Orrery

  

Orrery copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Orrery  می توانید سیاره زمین را به صورت گرافیکی مشاهده کنید . فقط کافی است بنشینید و سیاره های منظومه شمسی را که در حال چرخش به دور خورشید هستند را مشاهده کنید . گرافیک این اپیلیکشن به صورت سه بعدی عرضه شده و شما می توانید سیاره ها را به صورت ۳D تماشا کنید . لازم به ذکر است اگر مایل باشید ، می توانید به موسیقی محیط پس زمینه ها  گوش فرا دهید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان انگلیسی  و آلمانی

موسیقی محیط ( کاملا اختیاری)

نمایش شعاع واقعی سیاره ه

نمایش سرعت واقعی مدارها

انتخاب مسیرهای اختیاری

تغییرات نسخه اخیر:

سازگاری با دستگاه های قدیمی تر

بهبود موقعیت یابی ستاره ها

رفع برخی اشکالات جزئی




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، GPS، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


OsmAnd+ V 1.1.3

  OsmAnd+

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

برای همه ما بارها پیش آمده است که برای پیدا کردن یک آدرس ساعت ها سرگردان شده ایم . اما امروزه با ظهور تکنولوژی های جدید دیگر این مشکل بر طرف شده است. اکنون شما می توانید با بهره گیری از برنامه OsmAnd بدون نیاز به اینترنت به راحتی هر آدرسی را پیدا کنید. این برنامه خارق العاده علاوه بر نمایش آدرس به شما قادر است با به صورت صوتی مسیر را نشان دهد.

ویژگی های کلیدی OsmAnd :
- ذخیره سازی نقشه ها به صورت فشرده
- امکان دانلود نقشه کشور و مناطق مختلف جهان
- امکان استفاده از ویژگی های  ویکیپدیا به صورت آفلاین
- نمایش مسیر خطوط حمل و نقل عمومی




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، GPS، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


نقشه GPS آفلاین شهرهای ایران

 

یکی از قابلیت هایی که در بیشتر در اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی قرار داده شده است موقعیت یاب ماهواره ای ( GPS ) می باشد که با استفاده از آن می توانید موقعیت خود را در هر نقطه ای از کره زمین که هستید با استفاده از ماهواره ها پیدا کنید .

متاسفانه به دلیل نیاز نرم افزارهای ارایه شده برای استفاده از GPS به اینترنت بسیاری از کاربران از این امکان بی بهره مانده اند چرا که هزینه های استفاده از GPRS سرسام آور است . اما با استفاده از راهکاری که برای کاربران سایت آندروید ها فراهم آورده ایم هم اکنون می توانید از جی پی اس گوشی خود به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت استفاده کنید .

برای انجام این کار ابتدا نیاز است که نرم افزار Maverick را بر روی گوشی خود نصب کرده و سپس نقشه شهری که در آن زندگی می کنید را از آندرویدها دانلود کرده و بر روی SD card خود کپی کنید . به همین سادگی شما نیز خواهید توانست از این ابزار فوق العاده ( GPS ) به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید .

در ادامه آموزش نصب و استفاده از این برنامه را نیز برای کاربران قرار داده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

 

 

همانگونه که گفته شد ، نقشه هایی که هم اکنون برایتان به صورت آفلاین فراهم آورده ایم با استفاده از نرم افزار Maverick قابل بازگشایی هستند از این رو ابتدا می بایست این نرم افزار را بر روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود نصب کنید ( برای دانلود آخرین نسخه این نرم افزار به اینجا بروید ) . پس از نصب کافیست نقشه شهر دلخواه خود را از لینک های زیر دانلود کرده و بر روی sdcard ذخیره کنید . توجه داشته باشید بعد از نصب برنامه یک پوشه با نام maverick در sdcard ساخته خواهد شده که باز در خود این پوشه چندین پوشه ی دیگر وجود دارد که شما می بایست tiles را باز کنید و پس از آن به پوشه ی googlemaps بروید . حال کافیست تا فولدر های موجود در پوشه ی googlemaps که دانلود کرده اید و چندین شماره از ۰ تا ۱۶ یا ۱۷ هستند را در این پوشه کپی کنید . به همین سادگی نقشه ی جی پی اس آفلاین شما آماده استفاده خواهد بود .

نقشه های زیر مربوط به مراکز استان ها و شهرهای پرجمعیت می باشد اما در صورتی که تعداد درخواست کاربران سایر شهر ها برای قرار گرفتن نقشه شهرشان برای دانلود  در بخش نظرات زیاد باشد اقدام به ساخت نقشه آفلاین اختصاصی آنها خواهیم نمود .

همچنین لازم به ذکر است که نقشه های زیر نسخه شماره یک از نقشه های آفلاین منتشر یافته توسط آندرویدها می باشد و در آینده نقشه های با جزییات بیشتر و آخرین تغییرات  در اسامی خیابان ها و کوچه ها قرار خواهد گرفت .



:: موضوعات مرتبط: GPS، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


نرم افزار نقشه گوگل Google Maps 6.9.0

 

اگر با سیستم های اندرویدی کار کرده باشید بدون شک با برنامه ی گوگل مپ آشنایی دارید.Google Maps آخرین نسخه از نقشه های گوگل با جزئیات دقیق شامل ساختمان های ۳D ، اطلاعات مربوط به ترافیک زنده ، صدای هدایتگر ، نقشه داخل سالن ها ، فرودگاه ها ، هتل ها ، فروشگاه های خرده فروشی و … و مکان یابی و بسیاری ویژگی های دیگر مناسب برای آندروید ۲,۱ و بالاتر می باشند . 



:: موضوعات مرتبط: GPS، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


قطب نمای بسیار حرفه ای با Holo Compass 1.3.5

 

 برنامه ی Holo Compass 1.3.5 یکی از بهترین و حرفه ای ترین قطب نماهای ارائه شده تحت سیستم عامل اندروید میباشد.قطعا این مورد برای شما پیش آمده که در  مکانی بخواهید از قطب نما استفاده کنید اما در دسترس شما نیست.با نصب این نرم افزار شما همیشه و همه جا میتوانید از قطب نمای گوشی خود به راحتی استفاده کنید.این قطب نمای حرفه ای علاوه بر ظاهر زیبا از ۳ زبان پشتیبانی میکند و برای گوشی و تبلت های دارای نسخه ۲٫۲ آندروید منتشر شده است.



:: موضوعات مرتبط: GPS، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 صفحه بعد