لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Avira Free Android Security

  

Avira Free Android Security

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بدون شک حتما با نام آنتی ویروس Avira Free Android Security آشنا هستید ! این آنتی ویروس در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید . پس از موفقیت هایی که در سیستم عامل ویندوز به دست آورد ، سرانجام نسخه های اندروید و آیفون آن نیز تولید شد . این آنتی ویروس ، یکی از بهترین و برترین آنتی ویروس های تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به آسانی می تواند ویروس ها را شناسایی کند . از این پس دیگر نگران گشت و گذار در اینترنت نباشید ، زیرا این اپیلیکشن همراه شما خواهد بود . این آنتی ویروس ، از برنامه های مخرب گوشی ، به شدت محافظت کرده و اجازه ورود ویروس ها را به گوشی اندرویدی شما نمی دهد . با استفاده از این آنتی ویروس ، می توانید از حریم خصوصی خود محافظت کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از برقراری تماس های مزاحم جلوگیری خواهد کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی

قرار دادن شماره ها در لیست سیاه

بلاک کردن شماره های مزاحم

حفاظت از گوشی اندرویدی

شناسایی تمامی ویروس ها

تشخیص تروجان ها

اسکن سریع گوشی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اسکن برنامه پس از نصب

به روز رسانی خودکار

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، امنیتی، آنتی ویروس، ،
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس برای اندروید, دانلود آنتی ویروس, آنتی ویروس آویرا برای اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


ActiveNotifications Premium

  

ActiveNotifications Premium copy

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 برنامه ActiveNotifications Premium یکی دیگر از اپیلیکشن های اطلاع رسان برای سیستم عامل اندروید می باشد . از این پس دیگر نگران تماس های از دست رفته و پیامک های خود نباشید ، زیرا این برنامه با شما همراه خواهد بود . با فعال کردن این نرم افزار ، می توانید Notifications ها را در صفحه  قفل مشاهده کنید ! پس از دریافت پیامک و تماس جدید ، صفحه نمایش به صورت پنهانی روشن خواهد شد ! لازم به ذکر است که LED های موجود در این اپیلیکشن بسیار زیبا و شیک می باشد .

ویژگی های اصلی:

کار کردن اطلاعیه ها هنگام در جیب بودن گوشی

امکان مخفی کردن جزئیات اطلاعات

تنظیم روشنایی صفحه نمایش



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Weather Locker HD

  

Weather Locker HD

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Weather Locker HD از این پس وضعیت آب و هوا را در صفحه قفل گوشی اندرویدی خود مشاهده کنید . تمامی اطلاعات آب و هوایی همراه با عکس های بسیار زیبا تنها  در صفحه قفل گوشی شما خواهد بود . شما می توانید از گزارش پیش بینی آب و هوا، درجه حرارت ، احتمال پیش بینی بارش ، کشف وضعیت آب و هوایی شهرهای معروف و اطلاعات آب و هوایی شهر مورد نظر خود مطلع شوید . تنها کافی است  این اپیلیکشن را بر روی گوشی خود نصب نموده و از اطلاعات هواشناسی در صفحه قفل استفاده نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از تبدیل درجه حرارت از °F به °C

نمایش اطلاعات مربوط به هواشناسی

رفع برخی از اشکالات




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Apps Lock & Gallery Hider Pro v1.13

  

Apps Lock & Gallery Hider Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Apps Lock & Gallery Hider Pro این امکان را به شما می دهد تا به آسانی بر روی عکس ها و فیلم های خود قفل بگذارید . با بهره گیری از این اپلیکیشن قادر خواهید بود امنیت کامل را در حفظ حریم شخصی خود برقرار سازید . افزون بر رمز گذاری  بر روی فیلم ها و عکس های موجود ، می توانید آن ها را مخفی نیز کنید. هیچ محدودیتی برای این کار وجود ندارد ؛ تنها کافی است تنظیمات قفل را فعال نموده و فایلهای مورد نظر خود را انتخاب کنید .

ویژگی های اصلی:

قفل گذاری روی فیلم ها و عکس ها

محافظت از فیلم ها و عکس ها

در دسترس بودن حالت پین کد

بدون هیچ گونه محدودیت

وجود داشتن الگوی قفل

 

تغییرات نسخه اخیر:

حل و فصل شدن برخی از مشکلات

افزایش ۶ ساعتی قفل خودکار

ایجاد رمز عبور سریع

تغییر محیط کاربری




:: موضوعات مرتبط: امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Gallery & Apps Lock Pro+hide v1.10

  Gallery-&-Apps-Lock-Pro-+-Hide

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Gallery & Apps Lock Pro برای آن دسته از کاربرانی است که می خواهند امنیت اپلیکیشن ها ، ایمیل ها ، پیامک ها و فایلهای شخصی خود نظیر ویدیو ها و تصاویرشان را تضمین کنند . این برنامه برخلاف سایر اپلیکیشن های مشابه نه تنها تصاویر و ویدیوهای سری شما را مخفی خواهد کرد بلکه دسترسی به گالری را نیز به طور کامل مسدود خواهد نمود .

ویژگی های کلیدی :
- عدم محدودیت در حالت پنهان
- مسدود کردن بینهایت اپلیکیشن
-حالت رمزگذاری
- بهره گیری از آخرین فناوری های امنیتی نظیر دسترسی صوتی ، دابل دور و …




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Private Gallery full version 1.4

Private-Gallery-Full-version

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با بهره گیری از اپلیکیشن Private Gallery خواهید توانست به سادگی عکس ها و ویدیوهایتان را از دیدگان محو نمایید . این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما کاربری بهره مند است می تواند کاری کند تا رازهای تان برای همیشه راز های شما باقی بمانند .
تمامی تصاویر و ویدیو ها در پوشه ای ایمن ذخیره شده که توسط سایر اپلیکیشن ها قادر رویت نخواهند بود . شما خواهید توانست تصاویرتان را ادر دسته بندی های مختلف گذاشته و هنگامی که فصد تماشای آنها را دارید به سادگی از محیط خود برنامه این کار برایتان فراهم خواهد بود . افزون بر این با قابلیت تهیه بک آپ خواهید توانست اطلاعات خود را بر روی اس دی کارت ذخیره نموده تا بتوانید بر روی دستگاهی دیگر از آنها استفاده کنید .
از جمله ویژگی های بسیار جالب این نرم افزار امکان انتخاب پسورد جعلی برای نمایش دادن عکس های جعلی می باشد . در این صورت حتی اگر فردی احساس کند شما عکس هایی را مخفی نموده اید می توان با نمایش دادن نمونه های جعلی ذهنش را منحرف سازید .




:: موضوعات مرتبط: امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Ubicam – Baby, Pet, Spy Cam v1.2

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Ubicam نام برنامه ای است که می تواند دوربین گوشی شما را به یک دوربین مدار بسته آنلاین تبدیل کند تا از آن به عنوان ابزاری برای مراقبت از فرزندان خود ، مانیتورنیگ دفتر یا حتی به عنوان جاسوسی استفاده کنید . از جمله ویژگی های مهم این برنامه تحت وب سرور بودن آن است امکان مشاهده تصاویر ارسالی را از طریق مرورگر موبایل یا کامپیوترتان فراهم می آورد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Crypsis v1.0

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crypsis نرم افزار بسیار جالبی است که به شما کمک می کند پیام های سری خود را در قالب عکس پنهان نموده و آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . برای استفاده از برنامه کافیست ابتدا یک تصویر انتخاب نموده و پس از آن متن پیغام خود را وارد کنید . به همین سادگی برنامه به شما یک خروجی خواهد داد که اگر با دید برنامه های معمولی به آن بنگرید فقط یک عکس ساده را خواهید دید اما درصورتی که با استفاده از نرم افزار Crypsis اقدام به بازگشایی آن کنید متن مخفی شده را خواهید دید .



:: موضوعات مرتبط: امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


GotYa! Face trap ! v2.4.3.1

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر می خواهید بدانید در هنگامی حضور ندارید چه کسی از تلفن همراه شما استفاده میکند برنامه از دست ندهید. این نرم افزار خارق العاده تصوریر کسی که قفل نمایشکر تلفن همراه شما را به اشتباه وارد کرده است را گرفته به اطلاعتان می رساند.
ویژگی های کلیدی
- گرفتن عکس با اندازه کامل
- اعلام دستورات از طریق پیامک
- اطلاع رسانی از موقعیت تلفن همراه از طریق ایمیل یا سایت های اجتماعی



:: موضوعات مرتبط: امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Kaspersky Mobile Security v9.10.118

 

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Kaspersky یکی از قدرتمندترین شرکت های امنیتی دنیای  IT می باشد که تا کنون نرم افزار های بسیاری ساخته است .Kaspersky Mobile Security نسخه اسمارت فون های این شرکت می باشد که ویرایش پیش رو برای اندروید بهینه سازی شده است .

در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های این نرم افزار می پردازیم :
- قابلیت لاک کردن گوشی های گم شده یا به سرقت رفته به صورت کاملا ریموت
- نمایش یک پیغام از پیش تعیین شده هنگامی که صفحه قفل شده  و می تواند اطلاعات شما را به فردی که گوشی را پیدا کرده است بدهد .
- نمایش موقعیت گوشی شما بر روی نقشه گوگل با استفاده از GPS ، GSM و Wi-Fi
- فیلتر کردن تماس ها و پیامک ها
- و …



:: موضوعات مرتبط: امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد