لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Dots: A Game About Connecting v1.9.2

  Dot's

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های چالش انگیز و اعتیادآور هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Dots: A Game About Connecting را از دست ندهید . شما باید در ظرف ۶۰ ثانیه نقاط هم رنگ را به یکدیگر وصل نمایید . اگر مایل باشد می توانید با دوستان خود رقابت کرده و آن ها را شکست دهید . پس از اتمام مراحل این امکان را خواهید داشت تا نمرات خود را در شبکه های اجتماعی مشاهده نموده و با نمرات دوستان خود مقایسه کنید . دقت داشته باشید که هر چه بیشتر بتوانید نقطه وصل کنید امتیاز بیشتری را نیز کسب خواهید کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

طراحی کاملا ساده و در عین حال شیک

در دسترس بودن حالت بی پایان

وصل کردن نقاط هم رنگ

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه باطری باتری

بهینه سازی بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Subway Surfers v1.15.0

  

Subway Surfers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Subway Surfers شما باید تا آن جا که می توانید فرار کنید ! باید همراه با حیله و تزویر از دست پلیس فرار کرده و امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . در طول مسیر سکه های متعددی وجود داشته که می توانید آن ها را نیز جمع آوری کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی بسیار اعتیادآور می باشد .

ویژگی های اصلی:

به چالش کشاندن دوستان

گرافیک اچ دی و هیجانی

گیم پلی اعتیادآور

 

تغییرات نسخه اخیر:

جمع آوری کدو تنبل

رفع برخی اشکالات

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فکری، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


E.G. Chess v1.0.16

  E.G.-Chess

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید تا شطرنج را به صورت سه بعدی بازی کنید ؟ ما E.G. Chess را به شما پیشنهاد می کنیم . اگر علاقه مند به شطرنج هستید این بازی می تواند شما را بسیار مسرور سازد . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا با دوستان خود رقابت کرده و به صورت آنلاین این بازی را انجام دهید . همچنین لازم به ذکر است که وجود ۴ محیط بسیار زیبا و جذاب ، لذت انجام این بازی را دو چندان کرده است .

ویژگی های اصلی:

عرضه گرافیک به صورت سه بعدی

قابلیت انجام بازی به صورت آنلاین

رقابت با دوستان و آشنایان

وجود ۴ محیط مختلف

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه ای برای اتصال به شبکه

دعوت کردن از دوستان برای مسابقه

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pure Chess v1.0 + Data

  Pure-Chess

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 اگر می خواهید شطرنج را به صورت واقع بینانه بازی کنید ، به هیچ عنوان Pure Chess  را از دست ندهید . با استفاده از آن می توانید سایر بازی ها را مات کنید ! اکنون یکی از قدیمی ترین بازی ها را همراه با به کار بردن جدیدترین تکنولوژی  در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . یادگیری اصول اولیه بازی شطرنج از طریق آموزش گام به گام و به چالش کشاندن دوستان از قابلیت اصلی این بازی می باشد . اکنون سوال اینجاست که آیا می توانید به یک استاد بزرگ تبدیل شوید ؟

ویژگی های اصلی:

به کار بردن جدیدترین تکنولوژی ها در بازی

وجود محیط های منحصر به فرد

یادگیری اصول اولیه شطرنج

گرافیک پر زرق و برق بازی

به چالش کشاندن دوستان

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، شبیه ساز، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Egmont – Pirates v1.0 + data

 Egmont-–-Pirates

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در بازی Egmont – Pirates هدف شما ایجاد یک گروه از دزدان دریایی به منظور سرقت سکه ها و جمع آوری آنهاست . هر بازیکنی که بتواند گروهی قدرتمندتر ساخته و بیشترین سکه ها را برای خود جمع آوری نماید پیروز میدان خواهد بود !
شما می توانید با گذراندن دوره های تمرینی و آموزشی بازی ، شیوه های تبدیل شدن به یک دزد دریایی را آموخته و راندمان سرقت هایتان را بهبود بخشید . در طول بازی با آیتم های متفاوتی رو به رو خواهید شد که می توان از آنها برای افزایش قدرت خود استفاده نمایید . به طور مثال یکی از این آیتم ها به شما کمک می کند تا کشتی سایر بازیکنان را نابود کرده و بر قدرت خود بیافزایید .

گرافیک زیبا ، قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر ، بهره گیری از انیمیشن های جذاب  و ساعت های گیم پلی از جمله ویژگی های این بازی می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، فکری، ،
:: برچسب‌ها: Egmont – Pirates اندروید, اندروید 2, 3, 3, بازي اندرويد 2013, بازي براي galaxy s4, بازي جديد htc one x, بازی اندروید, بازی جدید آندروید, بازی دزد دریایی, بازی موبایل, بازی مولتی پلیر اندروید, بازی کم حجم اندروید, دانلو بازی Egmont – Pirates برای اندروید, دانلود اندروید, دانلود اندرویدها, دانلود بازي اندرويد با لينک مستقيم, دانلود بازی, دانلود بازی Egmont – Pirates, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید رایگان با لینک مستقیم, دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود بازی رایگان آندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی رایگان اندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی مخصوص اندروید, دانلود بازی مخصوص گوشی های اندروید, دانلود بازی هیجان انگیز اندروید, دانلود بازی چند نفره اندروید, دانلود برای اندروید, دانلود گیم دزدان دریایی Egmont – Pirates,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Summer Surfers v1.0

  Summer-Surfers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 در بازی Summer Surfers بهترین و سریع ترین دونده جهان را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . یک پسر بچه بر روی یک توپ قرار داشته و باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و مراحل را پشت سر بگذارد . شما به آسانی قادر خواهید بود تا از خیابان های بسیار زیبا در طول تابستان دیدن کرده و در آن جا به گشت و گذار بپردازید . لازم به ذکر است که شخصیت های به کار رفته در این بازی بسیار جذاب می باشند .

ویژگی های اصلی:

به کار بردن شخصیت های منحصر به فرد

گرافیک سه بعدی و هیجان انگیز

بسیار زیبا و هیجان انگیز

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: بازی ماجراجویی, بازی فانتزی, بازیSummer Surfers,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Wreck-it Ralph v1.2

  

Wreck-it Ralph v1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Wreck-it Ralph  یک بازی اکشن و فانتزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که ماجرایش درست به مانند فیلم آن است. در این بازی، شما قصد دارید تا یک قهرمان باشید، اما برای این قهرمانی باید بهای سنگینی را بپردازید. با استفاده از سحر و جادو باید نیروی خود را تحکیم ببخشید. برای قهرمانی باید تمام شهر را بر هم بریزید. لازم به ذکر است که شما باید از سایر دوستان خود نیز محافظت کنید

ویژگی های اصلی:

بسیار هیجان انگیز

الهام گرفته از فیلم اصلی

امکان افزایش سرعت



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، شبیه ساز، فکری، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازیWreck-it Ralphبرای اندروید, دانلوذ بازی برای اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Defense Technica

  defense

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 با بازی Defense Technica بهترین تجربه  بازی دفاعی را با گوشی اندرویدی خود داشته باشید ! گرافیک این بازی به صورت سه بعدی بوده و مطمئنا شما را خوشحال خواهد کرد . ساخت برج در مکان های استراتژیک ، گرافیک سه بعدی و هیجان انگیز ، جمع آوری کارت های متعدد  و ساخت و ساز برج ها از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند . لازم به ذکر است که در مراحل آخر ، بازی سخت تر خواهد شد .

ویژگی های اصلی:

ساخت برج ها در مکان های استراتژیک

جمع آوری کارت های متعدد

ساخت و ساز برج ها

نابود کردن دشمنان

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی گرافیک بازی

رفع برخی اشکالات

بهبود عملکرد بازی

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، فکری، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sporos 1.1

  Sporos.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Sporos یک بازی جدید فکری پازلی می باشد که در آن می بایست با بهره گیری از هوش خود ، چراغ های نوری را به گونه ای در خانه ها قرار دهید که بتوانند تمامی خانه ها روشن گردند . گیم پلی بازی بسیار شگفت انگیز می باشد و با وجود اینکه یادگیری آن کمتر از یک دقیقه می باشد اما برای پیروزی در مراحل بالا می بایست زمان زیادی را صرف کنید .

توجه داشته باشید هر چه تعداد حرکت های غلط بیشتری داشته باشید ، از سه ستاره ای که هنگام پیروزی خواهید گرفت کم خواهد شد . گرافیک بسیار زیبا و البته پویا در کنار موزیک جذابی که پخش می شود می تواند لحظاتی شاد را برایتان به وجود آورد .




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Hasta la Muerte v0.0.1

 Hasta-la-Muerte

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 روح ها از شر نیروی شیطانی به ستوه درآمده اند ! در بازی Hasta la Muerte  ماموریت شما این است تا روح هایی که می خواهند استراحت کنند را همراهی کرده و شیطان را نابود کنید . باید این روح ها را تعقیب کنید . در واقع کار اصلی شما این است تا روح های سرگردان را پیدا کرده و آن ها را به آرامش خاطر برسانید . این بازی شامل ۲۰ مرحله است که باید این مراحل را پشت سر بگذارید . لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۵ را کسب نموده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را انجام دهید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۲۰ مرحله چالش انگیز

از بین بردن نیروی شیطانی

بسیار زیبا و هیجانی

پیدا کردن روح ها




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد