لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Blast Tank 3D

  Super-Tank-3d

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر به نبرد تانک ها با یکدیگر علاقه مندید پیشنهاد می کنیم بازی Blast Tank 3D را از دست ندهید . مهارت خود را به دشمنان نشان داده و با استفاده از تانک های خود آن ها را از بین ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های مورد نظر خود را ارتقا دهید . حملات دشمنان را مهار کرده و سپس به آن ها حمله کنید . در هر مرحله با طیف گسترده ای از دشمنان رو به رو خواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما امتیازات متعددی داده خواهد شد .

ویژگی های اصلی:

مبارزه با طیف گسترده از از دشمنان

نابود کردن تانک های دشمن

نابود کردن تمامی دشمنان

گرافیک خیلی خوب بازی

دریافت امتیازات مختلف

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Chicken Boy

  ChikenBoy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Chicken Boy موجودات عجیب و غریبی وجود داشته که قصد دارند جوجه های شما را از بین ببرند . شما بایستی با استفاده از سلاح های میوه ای جلوی اقدام این موجودات را گرفته و از جوجه های خود محافظت نمایید . این بازی شامل ۴۰ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که در طول بازی شما باید با بیش از ۴۰ نوع دشمن رقابت کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی شکالات جزئی

وجود میوه های جدید

بهبود عملکرد بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


CHAOS RINGS v1.2.4 + data

  

CHAOS RINGS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجانی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان CHAOS RINGS  را از دست ندهید . وظیفه شما در این بازی این است تا دشمنان خود را از بین ببرید . در ابتدا بایستی کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس با دشمنان وارد جنگ شوید . دقت داشته باشید که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی بسیار جذاب می باشد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک سه بعدی و با کیفیت ، جلوه های صوتی بی نظیر و مبارزه با دشمنان اشاره داشت . لازم به ذکر است که برای نصب این بازی به  بیش از ۱GB فضای خالی در اسمارت فون اندرویدی خود احتیاج دارید .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Help for Heroes Hero Bears

  Hero-Beras

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تا چه زمانی می توانید به خرس های قهرمان کمک کنید تا برادران مجروحشان را همراهی کنند ؟ بازی Help for Heroes Hero Bearsیکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های موجود در گوگل پلی بوده که توانسته است امتیاز ۵ را از آن خود کند . وظیفه شما در این بازی این است تا به خرس های قهرمان کمک کنید تا بتوانند برادران مجروح خود را همراهی کرده و از موانع خطرناک عبور کنند . دقت داشته باشید که در طول مسیر با تله های متعددی رو به رو خواهید شد که باید از برخورد با آن ها اجتناب کنید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۹۰ ماموریت هیجان

کمک به خرس های قهرمان

وجود ۱۸ دستاورد مختلف

به چالش کشاندن دوستان

بسیار زیبا و هیجان انگیز

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Into the Dead v1.5

  

Into the Dead

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در جهانی که مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند تنها شما جان سالم به در برده اید ! اما اکنون سوال این جا است که چه مدت می توانید دوام بیاورید ؟ تمامی این ها در بازی Into the Dead  وجود دارند . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از خودتان در برابر دنیای مردگان محافظت کنید . آن ها به صورت مکرر به شما حمله می کنند . دقت داشته باشید که سلاح های متنوعی در اختیار شما بوده که با استفاده از آن ها قادر خواهید بود تا زامبی ها را از بین ببرید . لازم به ذکر است که تعداد زامبی ها روز به روز بیشتر می شود ، بنابراین بهتر است هر چه سریع تر آن ها را نابود کنید  .

ویژگی های اصلی:

وجود ماموریت های چالش انگیز

گرافیک بسیار خوب بازی

وجود تصاویر خیره کننده

به روز رسانی های مداوم

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود سلاح های جدید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


BUG VILLAGE v1.7.1 + data

  

BUG VILLAGE v1.7.1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در بازی BUG VILLAGE  شما وارد شهر کوچک حشرات خواهید شد . دقت داشته باشید که این شهر در نزدیکی بک باغ قرار داشته که حشرات بازیگوشی در آن زندگی می کنند . اکنون وظیفه شما این است تا با ساخت خانه های متعدد به حشرات پناه دهید . در هر مرحله بایستی خانه های مختلفی را ساخته و شهر خود را گسترش دهید . تنها موضوعی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که در نهایت آن حشرات را سالم نگاه دارید .

ویژگی های اصلی:

تعامل با مورچه ها و حشرات

وجود آیتم های سرگرم کننده

حفاظت از حشرات مختلف

 

 





:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dots: A Game About Connecting v1.9.2

  Dot's

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های چالش انگیز و اعتیادآور هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Dots: A Game About Connecting را از دست ندهید . شما باید در ظرف ۶۰ ثانیه نقاط هم رنگ را به یکدیگر وصل نمایید . اگر مایل باشد می توانید با دوستان خود رقابت کرده و آن ها را شکست دهید . پس از اتمام مراحل این امکان را خواهید داشت تا نمرات خود را در شبکه های اجتماعی مشاهده نموده و با نمرات دوستان خود مقایسه کنید . دقت داشته باشید که هر چه بیشتر بتوانید نقطه وصل کنید امتیاز بیشتری را نیز کسب خواهید کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

طراحی کاملا ساده و در عین حال شیک

در دسترس بودن حالت بی پایان

وصل کردن نقاط هم رنگ

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه باطری باتری

بهینه سازی بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Subway Surfers v1.15.0

  

Subway Surfers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Subway Surfers شما باید تا آن جا که می توانید فرار کنید ! باید همراه با حیله و تزویر از دست پلیس فرار کرده و امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . در طول مسیر سکه های متعددی وجود داشته که می توانید آن ها را نیز جمع آوری کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی بسیار اعتیادآور می باشد .

ویژگی های اصلی:

به چالش کشاندن دوستان

گرافیک اچ دی و هیجانی

گیم پلی اعتیادآور

 

تغییرات نسخه اخیر:

جمع آوری کدو تنبل

رفع برخی اشکالات

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فکری، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Crazy Parking Car King 3D 1.2

  Crazy-Parking

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Crazy Parking Car King 3D شما باید اصول و قوانین پارک کردن را یاد بگیرید . اگر در پارک کردن ماشین با مشکل مواجه هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . مراقب باشید که در هنگام رانندگی به موانع برخورد نکنید ، زیرا در غیر این صورت ممکن است ماشین شما منفجر شود ! همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل چندین مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

یادگیری اصول و قواعد پارک کردن ماشین

عدم برخورد با موانع هنگام رانندگی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


The Legend of Holy Archer v1.0.7

  

The Legend of Holy Archer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی The Legend of Holy Archer شما می توانید به هر جایی که دوست دارید پرواز کنید ! شما به یک چاله نزدیک می شوید . اما دقت داشته باشید که شیاطین متعددی در این چاله وجود داشته و شما باید در هنگام پرواز کردن آن ها را از بین ببرید . تنها کافی است کمان خود را آماده کرده و سپس به آن ها تیراندازی کنید . توجه داشته باشید که بایستی آن ها را قبل از اینکه خودشان را بر روی زمین ظاهر کنند از بین ببرید . از کمان مقدس استفاده کرده و این شیاطین را از بین ببرید . مراقب باشید ! اگر تعداد تیرهایی که در اختیار دارید به اتمام برسد ممکن است بازنده شوید . بیش از ۱۰ شیاطین در این بازی وجود داشته که باید کار آن ها را در سریع ترین زمان ممکن تمام کنید .

ویژگی های اصلی:

شکست شیاطین با تیر و کمان

وجود ۱۰ شیاطین در بازی

پرواز بر فراز آسمان ها

گرافیک خیلی خوب

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد