لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

this is

ssaammwest@yahoo.com

.

max-team.ir

 -----+++=====[spider + milad viper + Mr.sajjad +general-hasan +  dr_khatar +  D4rk Sh4dow + Mr.d@ng3r + ssaamm + vampire_night]=====+++-----




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، آفیس، آلارم، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


RazeShoma v0.5.0

  raze-shoma

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بسته نرم افزاری رازشما برای پیدا کردن علائم ستاره شناسی(طالع بینی چینی) سال، ماه، روز و ساعت تولد، تقویم قدیمی چینی (قمری چینی) را محاسبه میکند. برای پیدا کردن شخصیت هر فرد سه راه مختلف ارائه میدهد (ستاره شناسی چینی – گروه خون ژاپنی – چرخ برمه). علاوه بر اینها راهی که مردم چین قدیم (طالع بینی چینی) برای سنجش تطابق شخصیت زن و مرد برای ازدواج بکار میبرده اند را در اختیار شما میگذارد، و همینطور احتمال پسر یا دختر بودن بچه به روش چینی را. هرچند که این نرم افزار تقویم جدید چینی (خورشیدی چینی) را بر تقویم های شمسی، قمری (شیعه – اسلامیک وسترن – ام القرا) و میلادی افزوده است.

 

 




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sand Draw v1.8.5

 ر 

Sand Draw

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Sand Draw این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی شن و ماسه خاطره بنویسید . در ابتدا این کار کمی سخت خواهد بود ، اما با کمی تمرین می توانید با خط بسیار زیبا بنویسید . بدون شک نقاشی بر روی شن و ماسه در کنار مناظر زیبا ،  بسیار هیجان انگیز خواهد بود . تنها کافی است بر روی گزینه غروب دریا کلیک کنید ، سپس یک نمای زیبا از دریا همراه با یک غروب عاشقانه را مشاهده خواهید کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که اگر عاشق خلاقیت هستید ، به هیچ عنوان این برنامه را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

ایجاد نقاشی بر روی شن و ماسه همراه با مناظر زیبا

امکان نقاشی بر روی شن و ماسه

طراحی واقع بینانه بر روی ماسه ها

اضافه کردن اشیا معتبر روی ماسه

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به پاک کردن نوشته بر روی ماسه ها

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، طراحی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Classic Snake

  Classic-Snake-1997

گاهی اوقات بعضی چیزها باعث می شوند انسان ها بر بال سیمرغ خیال به سالها پیش بروند و در شرایطی قرار گیرند که سالها پیش تجربه کردند این حس زیبا و خوشایند باعث می شود بازی های قدیمی به نظر افراد بسیار بهتر و زیبا تر از سایرین بیایند. اکنون شما می توانید با دانلود بازی Classic Snake این شرایط را تجربه کنید.

ویژگی های کلیدی Classic Snake :
- 11 مرحله زیبا و جذاب
- کنترل مار توسط کلید های کوشی های نوکیا ۳۳۱۰ و۳۲۱۰ و۵۱۹۰
- دو حالت عادی و ماجراجویانه برای انجام بازی

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، بازی، فانتزی، شبیه ساز، ،
:: برچسب‌ها: آندروید, اندروید, اندروید 2, 0, 1, بازی, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی اندروید 2, 0, 1, بازی برای اندروید, بازی جدید 2, 0, 1, بازی جدید آندروید, بازی جدید اندروید, بازی کلاسیک, بازی کلاسیک اندروید, بازی کلاسیک مار در نوکیا 3310, جدید ترین بازی آندروید, دانلود, دانلود آندروید, دانلود اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی برای اندروید 2, 1, دانلود رایگان, دانلود رایگان اندروید, دانلود رایگان بازی 2, 0, 1, دانلود رایگان بازی اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Talking Ben the Dog v2.0.1

  

Talking Ben the Dog Free

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

امروز قصد معرفی اپیلیکشن Talking Ben the Dog را به شما کاربران عزیز داریم. بن ، استاد بازنشسته درس شیمی است که دوست دارد به صورت مداوم بخورد ، بنوشد و روزنامه بخواند . اما او کمی احساس تنهایی می کند . شما باید با او صحبت کنید و او را از تنهایی بیرون بیاورید . می توانید با او تماس تلفنی برقرار کرده و یا او را غلغلک دهید . اگر مایل باشید ، می توانید او را به آزمایشگاه شیمی برده و او را خوشحال کنید . بن می تواند آزمایش های متعددی را در آزمایشگاه انجام دهد . بدون شک ضبط یک ویدیو خنده دار از مکالمه تلفنی بسیار هیجان انگیز خواهد بود .

ویژگی های اصلی:

قابلیت ضبط فیلم و به اشتراک گذاری آن ها

قابلیت مکالمه با بن

بردن بن به آزمایشگاه



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گربه ی سنخنگو, دانلود گربه ی سخنگو برای اندروید, دانلود سگ سخنگو, دانلود سگ سخنگو برای اندروید, دانلود بن سخنگو,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pianist HD – Finger Tap Piano 20130801

  

Pianist HD – Finger Tap Piano

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یکی از برترین نرم افزارهای  پیانو به نام Pianist HD – Finger Tap Piano را به شما کاربران عزیز داریم . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید پیانو بنوازید . این اپیلیکشن تا به اکنون بیش از ۴ میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود داشته است . صفحه کلید مورد نظر خود را انتخاب کرده و آهنگ مورد علاقه خود را بنوازید ! لازم به ذکر است که این نرم افزار از زبان های  ژاپنی، آلمانی، چینی، ویتنامی، کره ای، رومانیایی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن صفحه کلید ویژه کاربران مبتدی

ضبط و به اشتراک گذاری آهنگ های نواخته شده

انتخاب صفحه کلید های مختلف

نواختن آهنگ مورد علاقه

 

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن حالت های کلاسیک

بهبود عملکرد نرم افزار

رفع برخی خرابی ها




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Guitar Pro

  

پیش نیاز:اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا کنون گیتار نواخته اید؟ نرم افزار Guitar Pro امکان نواختن گیتار را برای شما فراهم می آورد . با این نرم افزار شگفت انگیز شما می توانید نواهای ماندگار خود را در فضای مجازی در اختیار دیگران قرار دهید.

ویژگی ها

- امکان ایجاد آرشیو های زیبا از نواهای منتخب

- حمایت از اجرای فرمت  GP3/4/5 و GPX



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Draw Something v1.10.108

  

پیش نیاز:اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی بسیار جذاب Draw Something یکی محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید است  و طراحی خاصی که دارد شمار زیادی از کاربران را از سرتاسر جهان به خود جلب کرده است . امتیازاتی ویژه ای در این بازی برای کاربران قرار داده شده که بر جذابیت آن افزوده است.

ویژگی هدرئیدای منحصر به فرد این بازی:

- ۲۵۰۰ کلمه کلیدی

- ۵۰۰ سکه رایگان

- ۵ بمب رایگان

 




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Talking Santa meets Ginger + v1.1.1 +data

  

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Talking Santa meets Ginger یک اپلیکیشن بسیار جالب است که در آن پاپانوئل و جینجر آمده اند تا با تقلید صدای شما در آغاز سال میلادی ساعاتی بسیار بامزه را برای شما به ارمغان آورند . تنها کافیست با آنها صحبت کرده و تقلید صداهای خود را به همراه حرکات بامزه ای که انجام می دهند به نظاره بنشینید .




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


ZombieBooth 4.02

  ZombieBooth.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

ZombieBooth نام اپلیکیشن بسیار جالبی است که با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را به انیمیشن های زامبی حساس به حرکات انگشت تبدیل نموده و لحظات بسیار شادی را برای خود و خانواده تان به ارمغان آورید . تصاویر ساخته شده توسط این برنامه به صورت سه بعدی بوده و خون و صدای های واقعی موجود بر چهره تان ، قطعا شما را از دیدن تصویر خود خواهد ترساند .

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد