لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Avengers Initiative v1.0.2 + data

 

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Avengers Initiative بازی بسیار زیبایی است که بر اساس فیلم پرفروش انتقام جویان طراحی شده است و شما در آن می بایست از تمامی نیروهای زمینی برای از بین بردن بیگانگان استفاده نمایید . گرافیک بسیار بالای این بازی باعث گردیده است  تا یک سر و گردن بالاتر از هم گونه های موجود در این ژانر به نظر برسد . یکی از این ویژگی ها ، کنترلر بسیار جذابش می باشد که بر پایه gesture طراحی شده و حسی نو را در گیم پلی های بازی های اندروید برایتان به ارمغان می آورد . افزون بر  این با تم داستانی موجود در بازی تمامی مراحل بازی به گونه ای وابسته به هم طراحی شده است ؛ همانند فیلم سینمایی انتقام جویان .
اگر گوشی یا تبلت شما دارای پردازنده Tegra باشید می توانید از گرافیک بسیار بهتری برخوردار شوید و کاراکتر ها و محیط موجود در بازی را به صورت واقع گرایانه تر شاهد باشید .



:: موضوعات مرتبط: اکشن، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Caps v1.2.2

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دشمن را نابود کنید. بازی Caps با بهره گیری از گرافیک بالا شما را به یک نبرد واقعی برای دفاع از وطن خود دعوت می کند. در این بازی مهیج شما باید با استفاده از قدرت تصمیم گیری و تفکر خود و با بهره گیری از سلاح های موجود دشمن را نابود سازید. بازی مهیج فوق با دارا بودن ۵۴ مرحله جذاب با چالش های فراوان شما در یک نبرد واقعی قرار می دهد.

 



:: موضوعات مرتبط: اکشن، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Zombie Gunner v1.0.0

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر مایلید در یک فیلم جذاب سینمایی نقش اول را بازی کنید بازی Zombie Gunner را از دست ندهید. این بازی با روایت یک داستان جذاب شما در قالب نقش اول فیلم در موقعیت های متفاوت قرار می دهد. بازی فوق در مورد حمله زامبی ها به یک شهر برزگ است که در جریان این حمله شخصیت اول داستان دختر خود را گم می کند و برای پیدا کردن او در چالش های گوناگون قرار می گیرد.

ویژگی های کلیدی Zombie Gunner :
-  گیم پلی قتل
- چالش های فراوان مبتنی بر زمان
- امکان استفاده از سلاح های جذاب و کشنده جدید
- اضافه شدن شخصت های جدید در طول بازی

 



:: موضوعات مرتبط: اکشن، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 15 صفحه بعد