Private Gallery full version 1.4

لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Private Gallery full version 1.4

 Private-Gallery-Full-version

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با بهره گیری از اپلیکیشن Private Gallery خواهید توانست به سادگی عکس ها و ویدیوهایتان را از دیدگان محو نمایید . این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما کاربری بهره مند است می تواند کاری کند تا رازهای تان برای همیشه راز های شما باقی بمانند .
تمامی تصاویر و ویدیو ها در پوشه ای ایمن ذخیره شده که توسط سایر اپلیکیشن ها قادر رویت نخواهند بود . شما خواهید توانست تصاویرتان را ادر دسته بندی های مختلف گذاشته و هنگامی که فصد تماشای آنها را دارید به سادگی از محیط خود برنامه این کار برایتان فراهم خواهد بود . افزون بر این با قابلیت تهیه بک آپ خواهید توانست اطلاعات خود را بر روی اس دی کارت ذخیره نموده تا بتوانید بر روی دستگاهی دیگر از آنها استفاده کنید .
از جمله ویژگی های بسیار جالب این نرم افزار امکان انتخاب پسورد جعلی برای نمایش دادن عکس های جعلی می باشد . در این صورت حتی اگر فردی احساس کند شما عکس هایی را مخفی نموده اید می توان با نمایش دادن نمونه های جعلی ذهنش را منحرف سازید .

 

 

 

 

 

 حجم : ۳۶۲ کیلوبایت

 دانلود با لینک مستقیم

 

 

 


Private Gallery Full version 3 Private Gallery Full version 4 Private Gallery Full version 2 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده