لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

D-Photo Measures v3.4.0

  

D-Photo Measures

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار  D-Photo Measures  از این پس ابعاد ، زاویه و درجه را بر روی تصاویر مورد نظر خود مشخص نمایید . اگر مایل باشید می توانید از فاصله میان دو جسم مطلع شوید . این اپیلیکشن ، یک ابزار ضروری برای کارگران ساختمانی ، مهندسان ، تاجران و معماران می باشد . تنها کافی است یک عکس از کتابخانه رساننه ای خود انتخاب کرده و یا یک عکس  جدید تهیه کنید ، سپس ابعاد و زوایا را در عکس مورد نظر مشخص نمایید . لازم به ذکر است که این برنامه یکی از برترین و بهترین نرم افزار های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد

ویژگی های اصلی :

به اشتراک گذاری کامل عکس ها

امکان حاشیه نویسی در عکس

نمایش ابعاد و درجه در عکس

مشخص کردن زاویه ها

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن قابلیت حاشیه نویسی

سازماندهی آسان تر عکس ها

رفع برخی اشکالات جزئی




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Now Playing v1.6

  

Now Playing v1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در این پست قصد معرفی  نرم افزار Now Playing  که در حال حاضر یکی زیباترین و بهترین موزیک پلیر برای سیستم عامل اندروید می باشد را به شما کاربران عزیز داریم . با استفاده از آن ، می توانید موزیک های خود را از کتابخانه انتخاب کرده و آن ها را بر روی گوشی اندرویدی خود پخش نمایید . لازم به ذکر است که در این اپیلیکشن  امکان جستجوی سریع موزیک ها نیز فراهم شده است . اگر به رابط کاربری اهمیت می دهید ، به هیچ عنوان این پلیر را از دست ندهید .

ویژگی های اصلیک

رابط کاربری بسیار شیک و زیبا

وجود ویدجت های اختصاصی

به اشتراک گذاری آهنگ ها

یافتن آهنگ ها از کتابخانه

امکان جستجوی آهنگ ها




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، پلیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


iPhone messages v1.36

  

iPhone messages

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از اپیلیکشن iPhone messages  پیامک های گوشی خود را تبدیل به سیستم عامل IOS کنید . اگر از رابط کاربری تکراری پیامک گوشی اندرویدی خود ملول گشته اید ، این نرم افزار به کارتان می آید . از این پس پیامک های اندرویدی خود را به سبک آیفون کرده و از کار کردن با آن لذت ببرید . محیط کاربری این نرم افزار، درست به مانند گوشی های آیفون می باشد . لازم به ذکر است که با استفاده از این نرم افزار ، قادر خواهید بود تا بر روی پیامک های ورودی و خروجی گوشی خود مدیریت داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از تم های سفارشی

مدیریت بر روی تمامی پیامک ها

پلک زدن چراغ هنگام ارسال پیامک جدید

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی از اشکالات جزئی

تغییر اندازه آیکان به ۳۲۰×۴۸۰

قابلیت ارسال صدا و ارتعاش برای MMS




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، تماس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Rotation Lock Adaptive v1.93,

  Rotation-Lock-Adaptive

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Rotation Lock Adaptive این امکان را به شما می دهد تا به صورت دستی صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را بچرخانید . اگر چرخش اتوماتیک صفحه نمایش گوشی برایتان آزار دهنده است ، می توانید از این برنامه استفاده نمایید . این اپیلیکشن ، دستگاه را شناسایی کرده و تنها با فشار دادن یک دکمه شفاف می توانید صفحه نمایش را به حالت عمودی یا افقی بچرخانید . البته باید توجه داشت که با کاهش چرخش صفحه نمایش ، میزان مصرف باطری تا حد قابل توجهی کاهش می یابد .

ویژگی های اصلی:

چرخش صفحه نمایش به صورت دستی

صرفه جویی در مصرف باطری

کنترل چرخش صفحه نمایش




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Audio Fx Widget v1.1.5

  Audio-Fx-Widget

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

ویدجت Audiod Fx Widget یکی از بهترین ویدجت های تولید شده برای سیستم عامل اندروید است  که  با آن می توانید افکت های صوتی خود را بر روی آهنگ ها اجرا کنید . این ویدجت ، حاوی ۵ باند اکولایزر بسیار قوی بوده که این امکان را به شما می دهد تا تک تک آن ها را امتحان کرده و هر کدام را که مایل باشید انتخاب نمایید . از  قابلیت اصلی این ویدجت می توان به امکان تقویت کردن باس اشاره داشت . لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید این مجموعه را بر روی صفحه نمایش گوشی قرار داده و از آن جا بر روی افکت های صوتی مدیریت کنید .

ویژگی های اصلی:

تقویت کننده باس

وجود ۵ باند اکولایزر

ارائه ویدجت با سایز ۱×۴

 

تغییرات نسخه اخیر:

راه اندازی مجدد پس از نصب

رفع مشکلات جزئی




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، پلیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Orrery

  

Orrery copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Orrery  می توانید سیاره زمین را به صورت گرافیکی مشاهده کنید . فقط کافی است بنشینید و سیاره های منظومه شمسی را که در حال چرخش به دور خورشید هستند را مشاهده کنید . گرافیک این اپیلیکشن به صورت سه بعدی عرضه شده و شما می توانید سیاره ها را به صورت ۳D تماشا کنید . لازم به ذکر است اگر مایل باشید ، می توانید به موسیقی محیط پس زمینه ها  گوش فرا دهید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان انگلیسی  و آلمانی

موسیقی محیط ( کاملا اختیاری)

نمایش شعاع واقعی سیاره ه

نمایش سرعت واقعی مدارها

انتخاب مسیرهای اختیاری

تغییرات نسخه اخیر:

سازگاری با دستگاه های قدیمی تر

بهبود موقعیت یابی ستاره ها

رفع برخی اشکالات جزئی




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، GPS، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Air Call-Accept

  Air-Call-Accept

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار Air Call-Accept این امکان را به شما می دهد تا بدون هیچ گونه زحمتی تماس های تلفنی خود را پاسخ داده و یا آن ها را در تماس کنید . این کار با استفاده از سنسور مجاورت گوشی امکان پذیر است . دست خود را بر روی صفحه نمایش نگاه داشته ، سپس تماس دریافتی رد می شود . تنها کافی است دست خود را نزدیک به سنسور کنید . دیگر نیازی نیست تا هیچ کلیدی را فشار دهید ، زیرا از این پس این اپیلیکشن با شما همراه خواهد بود . لازم به ذکر است که این برنامه ، در هنگام رانندگی بسیار مفید خواهد بود ، به خصوص زمانی که از هدست بلوتوث استفاده نمی کنید !

ویژگی های اصلی:

استفاده از سنسور مجاورت گوشی

جواب دادن به تماس های دریافتی

ارسال پیامک هنگام رد تماس

رد تماس های دریافتی




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، تماس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Skype – free IM & video calls

  

Skype - free IM & video calls

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با نرم افزار Skype – free IM & video calls به آسانی قادر خواهید بود تا با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار  کرده و با آن ها به صورت تصویری چت کنید . امروزه میلیون ها نفر از این اپیلیکشن استفاده می کنند . در یک لحظه می توانید دوستان و آشنایان خود را در این شبکه پیدا کرده و با آن ها هماهنگ سازی  کنید . تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده تا خودتان متوجه کارایی آن بشوید . اگر می خواهید که که با سرعت اینترنت معمولی ،  یک چت تصویری بدون قطع تصویر داشته باشید ، بدون شک اسکایپ بهترین گزینه خواهد بود . اگر مایل باشید ، می توانید چت تصویری را ضبط کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

یافتن دوستان و خانواده در شبکه اسکایپ

برقراری چت تصویری با دوستان

برقراری چت صوتی با دوستان

بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر

ضبط پیام های تصویری

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود عملکرد نرم افزار

رفع برخی اشکالات



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، تماس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Photoshop Touch for phone v1.0.0

  Photoshop-Touch-for-phone

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

قدرت فتوشاپ بر هیچ کس پوشیده نیست و اکنون این برنامه قدرتمند با قدم گذاشتن در دنیای تلفن های هوشمند اندروید آماده است تا نیازهای ویرایش عکس خیل عظیم کاربران این سیستم عامل را برطرف سازد .
با نصب Photoshop Touch for phone بر روی اسمارت فون خود می توانید عکس هایتان را با اضافه کردن افکت های حرفه ای و یا مخلوط سازی عکس های مختلف با یکدیگر ، تصاویری شگفت انگیز ساخته و لحظاتی زیبا بسازید . این ویرایش از بیشتر قابلیت هایی که بر روی نسخه تبلت ارایه شده است بهره مند می باشد .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، عکس و فیلمبرداری، ویرایش عکس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


WhatsApp Messenger 2.11.11

  

WhatsApp Messenger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین مسنجرها  به نام WhatsApp Messenger  را به شما کاربران عزیز داریم . می توانید با استفاده از Wifi و ۳G به این نرم افزار متصل شوید . این اپیلیکشن بهترین نرم افزار ارسال و دریافت پیامک متنی می باشد . اگر مایل باشد ، می توانید به صورت گروهی با دوستان خود چت کرده و عکس ها ، موزیک و فیلم ها را با آن به اشتراک بگذارید . از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیامک های متنی ، یادداشت صوتی ، ارسال تصاویر و ویدیو اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

امکان ارسال پیامک های رایگان

رابط کاربری بسیار زیبا

ارسال پیامک های متنی

فرستادن فایل ویدیویی

اتصال با wifi/3G

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از چت گروهی محدود به ۵۰ نفر

به روز رسانی رابط کاربری

پشتیبانی از زبان های جدید

رفع برخی اشکالات




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده