لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Flava Cover 1.0.0

  Flava-Cover

پیش نیاز: اندروید  ۴٫۰ و بالاتر

آیا شما از برنامه Flava Cover استفاده می کنید ؟ به آسانی می توانید با پوشش های Flava صفحه نمایش گوشی خود را تزیین کنید . از این پس امکان یادآوری خاطرات برایتان آسان تر خواهد بود . این نرم افزار ، لحظات خوش زندگیتان را برایتان به خاطر می آورد . شما می توانید محتویات خاطرات را بر روی صفحه قفل گوشی خود قرار داده  و آن ها را مشاهده نمایید . از این پس دیگر لحظات خوش و خرم خود را فراموش نخواهید کرد . لازم به ذکر است که این اپیلیکشن ، عکس های Flava  را به صورت اسلاید نمایش می دهد . قابل توجه است  است که این برنامه در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۱ را کسب نموده و یکی از برترین نرم افزار های تولید شده در این زمینه برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


DroidDia PRO

  

DroidDia PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار DroidDia PRO این امکان را به شما می دهد تا نمودار های متعددی را با گوشی اندرویدی خود رسم نمایید . هیچ گونه محدودیتی برای این کار وجود ندارد . از این پس دیگر نمودار های سازمانی ون  و دیاگرام های خود را با این اپیلیکشن طراحی کنید . این برنامه دقیقا مانند Microsoft Visio در سیستم عامل ویندوز عمل می کند . لازم به ذکر است که این برنامه از فرمت های JPEG و PNG به صورت کامل پشتیبانی می کند . همچنین باید توجه داشت که این اپیلیکشن در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۴ را کسب نموده و یکی از بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار ها جهت طراحی نمودار ون  می باشد .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از بیشتر فرمت های عکس

تغییر اندازه فونت ، رنگ فونت و تنظیم فونت ها

رسم مستطیل ، بیضی و دایره

رسم نمودار های سازمانی

رسم نمودار های متعدد

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از عکس های ۱۲۸۰ * ۸۰۰ با کیفیت PNG

رفع برخی اشکالات




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آفیس، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Weather Locker HD

  

Weather Locker HD

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Weather Locker HD از این پس وضعیت آب و هوا را در صفحه قفل گوشی اندرویدی خود مشاهده کنید . تمامی اطلاعات آب و هوایی همراه با عکس های بسیار زیبا تنها  در صفحه قفل گوشی شما خواهد بود . شما می توانید از گزارش پیش بینی آب و هوا، درجه حرارت ، احتمال پیش بینی بارش ، کشف وضعیت آب و هوایی شهرهای معروف و اطلاعات آب و هوایی شهر مورد نظر خود مطلع شوید . تنها کافی است  این اپیلیکشن را بر روی گوشی خود نصب نموده و از اطلاعات هواشناسی در صفحه قفل استفاده نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از تبدیل درجه حرارت از °F به °C

نمایش اطلاعات مربوط به هواشناسی

رفع برخی از اشکالات




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، امنیتی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sparky Lock Screen v0.83

  

Sparky Lock Screen

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با نرم افزار Sparky Lock Screen  ، مجموعه ای از صفحه قفل های بسیار زیبا و شیک را در اختیار خواهید داشت ! این مجموعه ، شامل چندین صفحه قفل می باشد که شما می توانید مطابق با سلیقه خود هر کدام را که می پسندید را بر روی گوشی خود قرار دهید . گرافیک به کار رفته در این مجموعه ، آن ها را به یکی از برترین صفحه قفل های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل کرده است .

ویژگی های اصلی:

بهینه سازی شده برای گوشی های هوشمند

عدم دانلود دستی صفحه قفل ها

راه اندازی آسان و سریع

عدم پشتیبانی از تبلت ها

طراحی شگفت انگیز



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Business Tasks Beta 1.4.1

 

Business Tasks Beta

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

از این پس می توانید کارهای خود را به نرم افزار Business Tasks Beta  بسپارید . با استفاده از این برنامه ، دیگر کارهای تجاری خود را فراموش نخواهید کرد و به راحتی می توانید تمامی آن ها را انجام دهید . به لیست کارهای مورد علاقه خود دسترسی داشته آن ها را مدیریت کنید . این اپلیکیشن ، وظایفتان  را به صورت مداوم  تکرار خواهد نمود تا از فراموشی آنها جلوگیری نماید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان جستجو در وظایف اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از Toodledo

امکان جستجو در وظیاف

امکان مرور وظایف

تکرار مدام وظایف

یادآوری کار ها




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Send! Pro | File Transfer

  

Send! Pe Transfer(NFC)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با نرم افزار Send! Pro | File Transfer، می توانید با ساده ترین راه ممکن عکس ، موسیقی و فیلم های آفلاین و آنلاین خود را به سایر دستگاه های اندرویدی ارسال کنید . با بهره گیری از این نرم افزار که با بیشتر دستگاه های اندرویدی سازگاری دارد می توان به ارسال اسناد از طریق وای فای ، بلوتوث و NFC مشغول شد . این برنامه قادر است به صورت خودکار روشن بودن این گزینه ها را تشخیص داده و راه را برای انتفال دادن اطلاعات شما هموار سازد .

ویژگی های اصلی :

ارسال موسیقی، فیلم و عکس از طریق وای فای

ارسال اسناد مهم از طریق بلوتوث

رد و بدل اسناد از طریق NFC

دسترسی آسان به فایل های دریافتی

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

جفت شدن سریع دستگاه ها




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، تماس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Math Helper v3.0.10

  Math-Helper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ریاضی به باور بسیاری از علم آموزان سخت ترین درسی است که باید آن را بگذرانند حال آنکه اگر به روش های رسیدن به جواب آگاه شوند این سختی جای خود را به شیرینی وصف ناپذیر حل سوال ها خواهد داد . برنامه های زیادی به منظور بدست آوردن جواب مسئله های پیچیده ریاضی طراحی گردیده اند اما کمتر اپلیکیشنی را می توان پیدا کرد که تنها جواب ، بلکه راه بدست آوردن آن را نیز به شما نشان دهد !
Math Helper نام نرم افزاری است که با بهره گیری از آن خواهید توانست به سادگی مساله های ریاضی را که فکر می کنید پیچیده هستند حل نموده و راه حلش را نیز متوجه شوید . ماتریس ها ، احتمالات ، آمار ، دنباله ها ، بردارها و معادلات خطی از جمله سوالاتی هستند که می توانید جواب هایشان را به سادگی از طریق این برنامه متوجه شوید .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


اپلیکیشن خرید شارژ کارتی

 Charge

پیش‌نیاز: اندروید ۲٫۳

به کمک این اپلیکیشن، به آسانی و سرعت سیم‌کارت‌های اعتباری (ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل) را شارژ کنید. این اپلیکیشن کار خرید شارژ و وارد کردن شارژ در سیم‌کارت را برای شما بسیار آسان می‌کند. شارژ مورد نظر خود را انتخاب کنید و پرداخت را از طریق درگاه‌های معتبر بانکی انجام دهید. پس از خرید شارژ با این برنامه، با لمس یک دکمه، این اپ به صورت خودکار سیم‌کارت شما را شارژ می‌کند و لازم نیست کد شارژ را به صورت دستی وارد کنید، همچنین کد شارژ به طور خودکار، به ایمیل شما هم فرستاده می‌شود. این اپلیکیشن، توسط سامانه معتبر خرید شارژ کارتی تهیه شده و پشتیبانی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایتاپلیکیشن خرید شارژ مراجعه کنید.برای دانلود این اپلیکیشن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

                                             

                                                       

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


FreeNote+, note everything v7.9.8

  FreeNote,-note-everything

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

FreeNote+, note everything برترین اپلیکیشن یادداشت برداری برای اندروید است که با آمیختن منحصر به فرد دو حالت دست نویس و کیبورد با یکدیگر توانسته است محیطی کاربردی و جذاب را برای ذخیره کردن اطلاعات مورد نظر شما به وجود آورد . افزودن متن ، کشیدن نقاشی و قرار دادن صدا ، تصویر و ویدیو از جمله چیزهایی است که می توانید به یادداشت های خود پیوست نمایید . بنابراین اگر به دنبال ساده ترین ، سریعترین و هوشمندترین راه برای نوت برداری می گردید ، این اپلیکیشن را از دست ندهید .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


MyPhoneExplorer Client v1.0.24

  MyPhoneExplorer-Client

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

MyPhoneExplorer نرم افزاری قدرتمند است که می تواند مدیریت کامل اندروید شما را کامپیوتر شخصی تان فراهم آورد . از جلمه کارهایی که با استفاده از این نرم افزار توانایی انجام آنها را به دست خواهید آورد می توان به همگام سازی تلفن هوشمند تان با نرم افزار های Outlook ، Thunderbird و تقویم ویندوز ، تهیه بک آپ از پیامک ها ، مشاهده لیست تماس ها و مدیریت فایلها اشاره نمود . این برنامه قادر است از سه روش مختلف وای فای ، بلوتوث و کابل اتصال خود با کامپیوتر را برقرار سازد .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده