لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Championship Jet Ski 2013 v1.0.0

  

Championship Jet Ski 2013

پیش نیاز: اندروید ۲ و بالاتر

ما شما را به مسابقات جت اسکی Championship Jet Ski 2013  دعوت می کنیم ! تمامی این مسابقات در سواحل آفتابی که در وسط جنگل قرار دارد  برگذار خواهد شد . شما می توانید با دوستان خود به رقابت پرداخته و یا به صورت تک نفره این بازی را انجام دهید . تنها کافی است جت اسکی مورد نظر خود را انتخاب کنید ! این بازی در مکان هایی نظیر موناکو ، استرالیا و کالیفرنیا برپا می شود . باید توجه  داشت که این بازی از حالت های تک نفره و یا چند نفره به صورت آنلاین کاملا پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

۴ حالت بازی چند نفره ، مسابقات قهرمانی ، زمان حمله و مسابقات تنها

وجود ۳ شهر بسیار زیبا موناکو ، استرالیا و کالیفرنیا

گرافیک بسیار عالی بازی

مدل واقعی رانندگی




:: موضوعات مرتبط: بازی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


True Skate v1.00

  Ture-Skate

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

True Skate یکی از زیباترین بازی های اسکیت ساخته شده برای اندروید می باشد که نه در یک محیط کارتونی ، بلکه در فضایی ساخته شده با تصاویری از دنیای واقعی شما را به انجام این بازی هیجان انگیز دعوت می کند . تنها کافی است اسکیت بورد خود را انتخاب کرده و وارد مسابقات شوید . فیزیک این بازی شما را شگفت زده خواهد کرد .  انگشت خود را بر روی زمین فشار داده و سپس اسکیت خود را حرکت دهید . گرافیک این بازی بسیار جالب بوده و حتما خواهد توانست حس انجام واقعی آن را در اسمارت فون یا تبلت تان به شما بدهد .

ویژگی های اصلی :

انتخاب اسکیت بورد

گرافیک خیلی خوب

بسیار هیجان انگیز

 


:: موضوعات مرتبط: بازی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Xtreme Wheels Pro v1.5 + data

  Xtreme-Wheels-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Xtreme Wheels Pro یک بازی زیبا و جذاب برای تمامی علاقه مندان به ورزش موتورسواری با مانع می باشد . اگر شما از طرفداران بازیTrial Xtreme هستید بی شک این بازی نیز خواهد توانست نظر شما را به خود جلب نماید . سطح های شیب دار ، بشکه ها ، مواد منفجره ، شکاف های بزرگ و بسیاری از خطرات دیگر از جمله چیزهایی هستند که هنگامی که سوار بر موتور خود هستید در این بازی انتظار شما را می کشند . برای گذر از موانع پیش روی خود می بایست با حفظ تعادل خود و البته کنترل داشتن بر سرعت موتور موانع را تک تک رد نمایید . از جمله ویژگی های بسیار مهم این بازی بهره گیری از گرافیک فوق العاده جذابی است که قطعا شما را شگفت زده خواهد نمود .



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Football Kicks v1.5.3

  

 Football-Kicks

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

فوتبال به خودی خود ورزشی جذاب است اما برخی از قسمت های آن جذاب تر می نمایند . ضربات ایستگاهی از جمله قسمت هایی هستند که دارای هیجانی بسیار زیاد می باشند . بازی Football Kicks طراحی شده است تا افرادی که به ضربات ایستگاهی علاقه مندند بدون نیاز به انجام دادن یک مسابقه کامل فوتبال ، توپ را در هر مکانی که می خواهید گذارده و شوت های خود را به سمت دروازه روانه کنید . با داشتن ضرباتی پیروزمندانه می توانید سکه جمع آوری نموده و از آنها برای شخصی سازی کردن کاراکتر خود در بازی استفاده نمایید .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Trial Xtreme 3 v5.9 Full + data

  

Trial-Xtreme-3

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بی شک Trial Xtreme پرطرفدارترین بازی موتور سواری تحت اندروید می باشد که با گیم پلی بسیار جذاب خود توانسته است بیش از ۴۰ میلیون دانلود را در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهد و حال پس از موفقیت در دو نسخه پیشین ، اکنون شاهد ورود سومین ویرایش از این بازی جذاب هستیم .
گرافیک بالا و استفاده از کنترلرهای مخلتف نظیر شتابسنج در کنار مراحل گوناگون و البته سخت و دشوار باعث خواهد شد به این بازی معتاد شوید . از جمله ویژگی های افزوده شده در نسخه جدید امکان انجام به صورت مولتی پلیر به همراه دوستان تان می باشد که قطعا بر جذابیت بازی خواهد افزود .




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، موتور سواری، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Monkey Boxing v1.01

  Monkey Boxing

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

گیم Monkey Boxing یک بازی مهیج بوکس است که این بار میمون های بامزه را به نبردی دشوار با یکدیگر دعوت کرده و شما باید با سفارشی سازی میمون مورد نظر خود  پیروز از رینگ بیرون آیید.
از نکات جالب و امتیازات این بازی استفاده تصاویر سه بعدی با وضوح بالاست که بر زیبایی و جذابیت مبارزات می افزاید همچنین شما می توانید گیم فوق را به زبان های انگلیسی،فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی اجرا نمایید.

ویژگی ها
- انجام بازی به صورت دو نفره از طریق اتصال به WiFi
- امکان انجام تمرینات انفرادی با میمون مورد نظر
- گیم پلی اعتیاد آور و چالش برانگیز

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Real Football 2013 v1.0.6 + data

  Real Football 2013

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Real Football یکی از محبوب ترین بازی های فوتبال ارایه شده برای موبایل و البته سیستم عامل اندروید می باشد که در هر نسخه ی ارایه شده اش شاهده موفقیت های بسیار بوده و آخرین ویرایش که ۲۰۱۳ می باشد نیز خارج از این قاعده نمی باشد . این بازی با دارا بودن گرافیکی بسیار زیبا و شگفت انگیز می تواند نظر هر فرد علاقه مند به بازی های فوتبال را به خود جلب کند . بهره گیری از ۷۰۰ حرکت تصویری مختلف که برای پویانمایی بازی طراحی گردیده است باعث شده تا حرکت بازیکنان در مستطیل سبز واقعی تر از همیشه به نظر برسد . شما می توانید در یک شبیه ساز اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی ، لیگ و یا حتی جام جهانی کرده یا اینکه اقدام به ساخت یک تیم از پایه با تمامی ویژگی های منحصر به فردش نمایید ؛ استادیوم بخرید ، نقل و انتقال داشته و هر کاری که در دنیای واقعی فوتبال رخ می دهد در این بازی شبیه سازی کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد