لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

SketchBook Ink v1.6

  

SketchBook Ink

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

SketchBook Ink یک نرم افزار در زمینه نقاشی کردن می باشد. اگر به دنبال نرم افزاری هستید تا با نام نقاشی بکشید ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از وضوح بالا و کیفیت بالا نقاشی را در رایانه لوحی خود بکشید. همچنین شما می توانید نقاشی های کشیده را در وبلاگ ها به اشتراک بگذارید

ویژگی های اصلی:

جوهر از پیش تعیین شده

ویرایشگر رنگ

قابلیت انتخاب رنگ

استفاده از ۸ لایه برای ساخت طرح ها

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ویرایش عکس، طراحی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Drawing Cartoons FULL v1.1,

  

Drawing Cartoons FULL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با نرم افزار Drawing Cartoons FULL از این پس استودیوی کارتونی در جیب شما خواهد بود ! اگر می خواهید به یک فیلمساز حرفه ای تبدیل شوید ، به هیچ عنوان کار با این اپلیکیشن را از دست ندهید . شما با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی فیلم های کارتونی را طراحی کرده و آن ها را به اجرا بگذارید . لازم نیست که هر فریم را خودتان طراحی کنید ، زیرا برنامه قادر خواهد بود تا به صورت اتوماتیک فریم ها را تنظیم نماید .از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان اضافه کردن صداهای مختلف  و آپلود فیلم ها در شبکه های اجتماعی اشاره داشت .

ویژگی های اصلی :

امکان آپلود فیلم ها در شبکه های اجتماعی

ساختن انیمیشن های متعدد

خلق کارتون های خنده دار

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ویرایش عکس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Instashake v1.0

  Instashake.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Instashake ابزاری بسیار کوچک اما واقعا کاربردی برای کاربران اینستاگرام می باشد که با بهره گیری از مخلوط سازی تصاویر به صورت بهینه آن ها را برای اشتراک گذاری در این شبکه اجتماعی آماده می نماید .

ویژگی ها :
- استفاده از الگوهای مختلف مخلوط سازی
- امکان تنظیم بالانس تصاویر
- بهره گیری از الگوریتم های اصلی آمیختن تصاویر




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، عکس و فیلمبرداری، ویرایش عکس، شبکه اجتماعی ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود شبکه اجتماعی برای اندروید, دانلود ارسال عکس برای شبکه های اجتماعی برای اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


InstaWeather PRO v1.0.1

  InstaWeather-PRO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

InstaWeather PRO یک برنامه بسیار جالب می باشد که با استفاده از آن می توانید وضعیت آب و هوایی محلی که در آن حضور دارید را با گرفتن عکس در محیط شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک بگذارید . این نرم افزار به صورت خودکار می تواند اطلاعات بسیار مفیدی نظیر درجه حرارت هوا را به صورت خودکار بر روی تصاویری که تهیه می کنید اضافه نموده و در هر چه جذاب تر شدن تصاویرتان به شما کمک کند . توجه داشته باشید برای استفاده از این نرم افزار می بایست قبلا اینستاگرام را نصب نموده باشید .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، شبکه اجتماعی ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود شبکه اجتماعی برای اندروید, دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی, ,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Instagram v4.0.1

  

Instagram

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Instagram یک نرم افزار حرفه ای جهت افکت گذاری برای سیستم عامل اندروید می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید به آسانی افکت های متعددی بر روی عکس های خود قرار دهید. بیش از ۱۳۰ میلیون نفر در سراسر جهان، از این نرم افزار استفاده می کنند. از این پس می توانید عکس های خود را سفارشی تر و پر زرق و برق تر کنید.لازم به ذکر است که  قابلیت اصلی این نرم افزار به اشتراک گذاری عکس های ویرایش شده در شبکه های اجتماعی می باشد.

ویژگی های اصلی:

قابلیت به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی

ارسال نامحدود عکس

افزودن افکت های متعدد

فیلتر های سفارشی

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، عکس و فیلمبرداری، تماس، ،
:: برچسب‌ها: دانلود شبکه ی اجتماعی برای اندروید, دانلود نرم افزار های اجتماعی برای اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


XnLight Effect Bokeh & Leak v1.20,

  XnLight-Effect-Bokeh-&-Leak

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

XnLight Effect Bokeh & Leak یک نرم افزار ویرایشگر عکس برای سیستم عامل اندروید می باشد . به کمک این نرم افزار، می توانید به آسانی افکت های جادویی بر روی عکس های خود قرار دهید. اگر افزودن افکت برایتان اهمیت زیادی دارد، بدون شک این نرم افزار به کارتان می آید. می توانید افکت های بی نظیری مانند دایره، قلب و ستاره را بر روی عکس ها قرار دهید. از جمله قابلیت اصلی این نرم افزار، به اشراک گذاشتن عکس های ویرایش شده در شبکه های اجتماعی است. قابل توجه است که این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۲ را کسب کرده است




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، عکس و فیلمبرداری، ویرایش عکس، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار طراحی, دانلود نرم افزار ویرایش عکس , دانلود طراحی برای اندروید, دانلود ویرایش عکس برای اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Flowpaper HD v1.09

  

Flowpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Flowpaper HD یک نرم افزار طراحی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از نوک انگشتان خود نقاشی های متعددی بکشید. اگر مایل باشید، می توانید پس زمینه های شخصی برای گوشی خود طراحی کرده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از قابلیت های اصلی این نرم افزار این است که می توانید تصویری را از گالری گوشی انتخاب کنید و آن را سفارشی سازید.

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاشتن عکس ها با دوستان

بارگذاری عکس از گالری گوشی

سفارشی کردن تصاویر

طراحی منحصر به فرد



 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، عکس و فیلمبرداری، ویرایش عکس، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار طراحی, نرم افزار ویرایش عکس, دانلود طراحی برای اندروید, دانلود نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Beautiful Battery Disc

  

Beautiful Battery Disc

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Beautiful Battery Disc  می توانید به راحتی از درصد شارژ باقی مانده گوشی اندرویدی خود باخبر شوید . در این برنامه ، یک دایره بسیار شیک و زیبا وجود داشته که شما به وسیله آن از میزان شارژ گوشی خود اطلاع خواهید یافت . از قابلیت اصلی این اپیلیکشن می توان به امکان قرار دادن ویدجت اصلی در صفحه نمایش گوشی اشاره داشت . لازم به ذکر است که سایز ویدجت های این نرم افزار همگی به صورت ۱×۱ و ۲×۲ می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن ویدجت قفل برای اندروید ۴٫۲

رفع برخی اشکالات جزئی

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، بهینه ساز، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار باتری برای اندروید, نمایش میزان باتری برای اندروید, دانلود نرم افزار Beautiful Battery Disc , نمایش اطلاعات باری در اندرویدBattery Disc ,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Avira Free Android Security

  

Avira Free Android Security

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بدون شک حتما با نام آنتی ویروس Avira Free Android Security آشنا هستید ! این آنتی ویروس در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید . پس از موفقیت هایی که در سیستم عامل ویندوز به دست آورد ، سرانجام نسخه های اندروید و آیفون آن نیز تولید شد . این آنتی ویروس ، یکی از بهترین و برترین آنتی ویروس های تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به آسانی می تواند ویروس ها را شناسایی کند . از این پس دیگر نگران گشت و گذار در اینترنت نباشید ، زیرا این اپیلیکشن همراه شما خواهد بود . این آنتی ویروس ، از برنامه های مخرب گوشی ، به شدت محافظت کرده و اجازه ورود ویروس ها را به گوشی اندرویدی شما نمی دهد . با استفاده از این آنتی ویروس ، می توانید از حریم خصوصی خود محافظت کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از برقراری تماس های مزاحم جلوگیری خواهد کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی

قرار دادن شماره ها در لیست سیاه

بلاک کردن شماره های مزاحم

حفاظت از گوشی اندرویدی

شناسایی تمامی ویروس ها

تشخیص تروجان ها

اسکن سریع گوشی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اسکن برنامه پس از نصب

به روز رسانی خودکار

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، امنیتی، آنتی ویروس، ،
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس برای اندروید, دانلود آنتی ویروس, آنتی ویروس آویرا برای اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Zandra – Make Your Jarvis

  

Zandra – Make Your Jarvis

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Zandra – Make Your Jarvis دستیار شخصی شماست ! این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا کارهای خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید . تنها کافی است به آن آموزش دهید که دقیقا چه کاری را برای شما انجام دهد ! به عنوان مثال از این پس می توانید باز کردن اپلیکیشن ها ، اس ام اس ، تماس ، آب و هوا ، وای فای ، جی پی اس و … را به عهده این برنامه بسپارید . تمامی این کار ها ، از طریق فرمان صوتی امکان پذیر می باشد .

ویژگی های اصلی:

اضافه کردن دستورالعمل ها

انجام کارها با سرعت بالا

فرمان صوتی حرفه ای

 

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن ویدجت

اضافه کردن جستجو

وجود تم های مختلف

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار مدیریت برنامه ها, نرم افزار دستیار شخصی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده