لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Apocalypse Pro Live Wallpapers v1.6

 Apocalypse-Pro-Live-Wallpapers

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Apocalypse Pro Live Wallpapers یکی از زیباترین وال پیرهای لایو طراحی شده برای اندروید است که در محیطی سه بعدی شما را به اتمسفری شگفت انگیز خواهد برد . شهری مخروبه که هیچ جای آن از شر حملات در امان نبوده و به شدت داغان شده است !
اگر نمی خواهید ماجراجویی را حتی در هوم اسکرین اندرویدتان از دست ندهید تجربه این وال پیپر لایو را که با گرافیک اچ دی خود هم برای تبلت ها و هم اسمارت فون ها بهینه سازی شده است به شما پیشنهاد می کنیم .

 

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، وال پیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


flatro – Icon Pack

  flatro---Icon-Packa

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

flatro – Icon Pack یک پک آیکان بسیار زیباست که برای استفاده در لانچر های مختلف طراحی گردیده است . طراحی این آیکان ها به صورت صاف و کوچک است که قطعا با قرارگیری بر روی هوم اسکرین اندرویدتان می تواند محیطی جذاب و دوست داشتنی را به وجود آورد . تعداد Icon های سفارشی موجود در این مجموعه بیش از ۲۲۰ بوده که البته همراه با یک آیکان ماسک ارایه گردیده است تا ظاهر اپلیکیشن هایی که به صورت اختصاصی آیکان آنها طراحی نگردیده است نیز پوشش داده شوند .




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Photoshop PS For Android

 


توضيحات:

شرکت ادوبی نهایتا برنامه فتوشاپ لمسی را برای تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل ارائه کرد، این برنامه نیاز شما به رایانه برای فتوشاپ تا حدود زیادی برطرف خواهد کرد.

 

این برنامه با قیمت 4.99 دلار عرضه شده است که اکنون شما می‌توانید از 10android آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

برای نصب نرم افزار ابتدا فایل را دانلود کنید سپس آن را با استفاده از برنامه unzip از حالت فشرده خارج کنید، سپس فایل apk را با اتصال کابل و یا با بلوتوث به گوشی خود منتقل کنید و آن را نصب و از برنامه لذت ببرید.

 

اندروید 4 به بالا

حجم: 19.9 مگابایت


دانلود برای Android 4:


دانلود برای Android 4.1:

دانلود برای Android 4.2:



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، ،
نويسنده :


Chameleon Launcher v1.9.166

  Chameleon-Launcher

پیش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر

Chameleon Launcher یکی از کاربردی ترین لانچر های اندروید می باشد که با استفاده از‌ آن خواهید توانست اطلاعات مورد نظر خود را به سادگی و سرعت هر چه بیشتر بر روی هوم اسکرین تان مشاهده نمایید . پیوند کاربری این لانچر با ویجت ها به گونه ای است که می توان آن را نه یک لانچر بلکه نسل بعدی ابزارک ها دانست که در محیطی زیبا و کاملا منحصر به فرد دسترسی شما به بخش های مخلتف را فراهم می آورد .

امکانات :
- تقویم
- ساعت
- فیس بوک
- گوگل پلاس
- فید خوان RSS
- سوییچر ها
- یوتیوب
- و …




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، لانچر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


۳D Car Live Wallpaper v1.3

 3D-Car-Live-Wallpaper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

۳D Car Live Wallpaper وال پیپری بسیار زیباست که برای علاقه مندان به خورو آن هم از نوع اسپرت و پرسرعتش می باشد . این کاغذ دیواری زنده می تواند با قرار گیری بر روی هوم اسکرین اندرویدتان ، احساس رانندگی با سرعت هر چه تمام تر در یک بزرگراه بدون هیچ گونه محدودیت را به ارمغان آورد . شما می توانید خودروی خود را از میان خودروسازهای مطرح آمریکایی ، ایتالیایی و ژاپنی انتخاب نموده و بر اساس سلیقه خود آنها را سفارشی سازی کنید .




:: موضوعات مرتبط: گرافیک، وال پیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد