Finger Ninjas: Zombie Strike-Force v1.11 + data

لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Finger Ninjas: Zombie Strike-Force v1.11 + data

 Finger-Ninjas-Zombie-Stri-..

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

هنگامی که کشورش توسط زامبی ها به اشغال در آمد ، هیچ گونه درنگی را جایز نداسته و از جای به امید شکست دادن شان برخواست . به شینژی ، نینجای فدارکار و دوست داشتنی کمک کنید تا بتواند بر علیه زامبی ها جنگیده و پیروز گردد .
این داستانی بود بر آغاز بازی زیبا Finger Ninjas: Zombie Strike-Force که توسط سایت معتبر بست اپ مارکت به عنوان برنده برترین بازی نایل گردیده است . در این گیم که در سبک ماجراجوایانه / RPG طراحی شده است می بایست به جنگ با زامبی ها رفته و آنها را نابود سازید . در هر مرحله می توانید از افزایش دهنده های قدرت و آیتم های مخفی که می توانند قدرت شما را افزایش دهند استفاده کنید . از جمله ویژگی های بسیار جالب بازی ، متفاوت بودن حمله زامبی های هر مرحله با مراحل دیگر است که این می تواند نوید بخش یک بازی جذاب و پویا باشد . شما می توانید با انتخاب یکی از سه سطح سختی مختلف ، پای در میدان نبرد با زامبی ها بگذارید .

 

 

 

 

 

 حجم : ۴۵٫۹۷ مگابایت

download

 

 downloadدانلود دیتا با حجم ۷۹٫۱۷ مگابایت

محل قرار گیری دیتا : sdcard/Android/obb

 


Finger Ninjas Zombie Stri ...3 Finger Ninjas Zombie Stri ...4 Finger Ninjas Zombie Stri ...2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده