Puddle [Non-Tegra] v1.5 + Data

لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Puddle [Non-Tegra] v1.5 + Data

 

Puddle

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 در بازی بسیار هیجان انگیز Puddle  شما باید یک مایع را از گودال ها و تله های متعدد عبور دهید . قوانین این بازی بر پایه قوانین فیزیک طراحی شده و همین ویژگی این بازی را به یکی از بهترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی تبدیل کرده است . دقت داشته باشید که شما باید به دقت کنترل این مایع را بر عهده بگیرید . فراموش نکنید که در هر مرحله باید فکر کنید ! لازم به ذکر است که این بازی تا پیش از این تنها برای پردازنده های Tegra قابل اجرا بود که در ورژن پیش رو می توانید آن را بر روی تمامی اندرویدها نصب و اجرا نمایید .

ویژگی های اصلی :

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی

استفاده شده از قوانین فیزیک در بازی

کنترل کامل مایع

عدم برخورد با موانع

 

 

 

 hajmحجم : ۲٫۹۵ مگابایت

 

 

 downloadدانلود دیتا با حجم ۱۰۹٫۱۳ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

 

Puddle 47

Puddle 471

Puddle 58

Puddle 1


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ،
:: برچسب‌ها: Puddle, Puddle Puddle, آندروید, اندروید 4, 0, بازی آندروید, بازی اکشن عبور مایع از میان موانع آندروید, بازی اکشن مخصوص تگرا اندروید, بازی رایگان, بازی موبایل, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اچ دی مخصوص تگرا3 اندروید, دانلود بازی اکشن عبور مایع از گودال اندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده