لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance v1.0.7 + data

   nova

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی N.O.V.A. 3 – Near Orbit Vanguard Alliance نبردی است برای بقای بشریت در بزرگترین تیر اندازی فضایی قرن .
درپی از بین رفتن کارخانه جنگ و قدرت یا فتن اهریمن اکنون  ابرقهرمان ها پس از سالها دوری از زمین این بار به خواسته مردم  بازگشته اند تا در ۱۰ نبرد بزرگ با بهره گیری از سلاح های قدرتمند خود بدی را شکست داده و صلح و آرامش را به زمین بازگردانند.

ویژگی ها
– اجرای بازی به صورت گروهی
– بهره گیری از تکنیک FPS برای بالا بردن گرافیک و کیفیت بازی
– قابلیت پشتیانی در بیشتر دستگاه های اندروید با رعایت پیش نیاز

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
:: برچسب‌ها: اندروید 2, 2, اکشن, اکشن برای اندروید, بازی, بازی nova برای اندروید, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی اندروید 2, 2, بازی اکشن, بازی اکشن جدید برای تمامی تبلت های اندروید, بازی برای glx, بازی برای آندروید 2, 2, بازی برای اندروید 2, 2 و بالاتر, بازی برای تبلت های ایرانی آندروید, بازی برای گوشی های GLX, بازی برای گوشی های ایرانی, بازی تبلت ایرانی, بازی تبلت گلکسی, بازی تمامی گوشی های lg, بازی جدید, بازی جدید آندروید, بازی جدید اکشن, بازی جدید اکشن اندروید, بازی جدید اکشن برای آندروید, بازی جدید با سلاح های قدرتمند, بازی جدید برای تبلت گلکسی, بازی جدید برای تمامی تبلت های اندروید, بازی جدید برای گوشی, بازی جدید تیر اندازی فضایی, بازی جذاب اندروید, بازی جذاب برای تبلت های اندروید, بازی گوشی ایرانی اندروید, برای اندروید 2, 2, تبلت, تبلت ایرانی, تبلت گلکسی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


WWE: John Cena's Fast Lane v1.0.1 + Data

   

W John Cena's Fast Lane

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 شما یک راننده جوان هستید ! آرزوی شما این است تا یک روز بهترین راننده دنیا شوید . این یک اتفاق در زندگی شماست ! تمامی این ها در بازی WWE: John Cena’s Fast Lane پدیدار می شوند . رانندگی شما شخصی به نام جان سینا را تحت تاثیر قرار می دهد . همان طور که می دانید او یک سوپر استار در رقابت های کشتی کج می باشد . او با استفاده از دانش و مهارت هایی که دارد ، رانندگی را به شما آموزش می دهد . بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و در تمامی مسابقات برنده شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی سازی و ارتقا جعبه دنده ها و تایرها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود ۸۰ رقیب مختلف در بازی

باز کردن ۶ وسیله نقلیه

به چالش کشاندن دوستان

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
:: برچسب‌ها: WWE: John Cena's Fast Lane, آندروید, اندروید 2, 3, بازی آندروید, بازی رایگان, بازی مسابقات ماشین سواری اندروید, بازی موبایل, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بازی هیجان انگیز ماشین سواری آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی هیجان انگیز مسابقات اتومبیل رانی اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود مسابقات رالی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Egmont – Pirates v1.0 + data

 Egmont-–-Pirates

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در بازی Egmont – Pirates هدف شما ایجاد یک گروه از دزدان دریایی به منظور سرقت سکه ها و جمع آوری آنهاست . هر بازیکنی که بتواند گروهی قدرتمندتر ساخته و بیشترین سکه ها را برای خود جمع آوری نماید پیروز میدان خواهد بود !
شما می توانید با گذراندن دوره های تمرینی و آموزشی بازی ، شیوه های تبدیل شدن به یک دزد دریایی را آموخته و راندمان سرقت هایتان را بهبود بخشید . در طول بازی با آیتم های متفاوتی رو به رو خواهید شد که می توان از آنها برای افزایش قدرت خود استفاده نمایید . به طور مثال یکی از این آیتم ها به شما کمک می کند تا کشتی سایر بازیکنان را نابود کرده و بر قدرت خود بیافزایید .

گرافیک زیبا ، قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر ، بهره گیری از انیمیشن های جذاب  و ساعت های گیم پلی از جمله ویژگی های این بازی می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، فکری، ،
:: برچسب‌ها: Egmont – Pirates اندروید, اندروید 2, 3, 3, بازي اندرويد 2013, بازي براي galaxy s4, بازي جديد htc one x, بازی اندروید, بازی جدید آندروید, بازی دزد دریایی, بازی موبایل, بازی مولتی پلیر اندروید, بازی کم حجم اندروید, دانلو بازی Egmont – Pirates برای اندروید, دانلود اندروید, دانلود اندرویدها, دانلود بازي اندرويد با لينک مستقيم, دانلود بازی, دانلود بازی Egmont – Pirates, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید رایگان با لینک مستقیم, دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود بازی رایگان آندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی رایگان اندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی مخصوص اندروید, دانلود بازی مخصوص گوشی های اندروید, دانلود بازی هیجان انگیز اندروید, دانلود بازی چند نفره اندروید, دانلود برای اندروید, دانلود گیم دزدان دریایی Egmont – Pirates,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


The Dark Knight Rises v1.0.5 + data
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Wild Blood v1.0.7 + data

  

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر - دسترسی به اینترنت

سفر فراموش نشدنی سر لانسلوت با بهره گیری از تکنولوژی Unreal دوباره زنده شده است .
این بار نیز شاهد یک شاهکار دیگر از Gameloft خواهیم بود . جایی که گرافیک کاملا سه بعدی با یک تم داستانی منسجم آمده است تا رویدادهایی نو را از سفر سر لانسلوت برایتان به نمایش در آورد .
در این بازی جذاب ۲۰ گونه مختلف از دشمنان را خواهید دید که می بایست تک تک آنها را به نابودی بکشانید . از جمله ویژگی های مهمWild Blood قابلیت انجام آن به صورت مولتی پلیر تا ۸ نفر می باشد که قطعا در تجربه هیجان هر چه بیشتر به شما کمک خواهد کرد .




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Stay Alight® v1.0 HD + data

  

Stay Alight®

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Stay Alight  باید سعی کنید تا عنوان یک آنتی ویروس عمل کرده و ویروس ها را از بین ببرید . این بازی، حاوی ویروس های متعددی می باشد که باید سعی کنید آن ها را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرید . هیچ جای نگرانی نیست ، زیرا محتوای این بازی ویروس ندارد ! شما در نقش فردی به نام لامپ هستید که او باید سعی کند تا میکروب ها را نابود کند . باید با استفاده از تاکتیک ها و سلاح های موجود ، برای از بین بردن آن ها اقدام نمایید . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، عربی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، ترکی پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن تنظیمات منحصر به فرد

گرافیک شگفت انگیز بازی

فیزیک واقع گرایانه بازی

بیش از ۶۰ مرحله جذاب



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


SnowJinks v1.1.0 + data

  

SnowJinks v1.1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

SnowJinks یکی دیگر از سری بازی های اکشن و فانتزی اسمارت فون های اندرویدی می باشد. در این بازی، تجربه خوبی از پرتاب گلوله برفی داشته باشید. شما باید به جک و جیل که همسایه هم هستند ملحق شوید و در برابر سایر قلدرهایی که قصد دارند خانه های آن ها را خراب کنند مقاومت کنید و آن ها را با گلوله های درشت برف از آن جا دور سازید. همچنین پس از پیروزی در هر مرحله امتیاز کسب می کنید و قادر به ارتقاء توپ های برفی خواهید بود.  لازم به ذکر است که  با پرتاب کردن برف به صورت مداوم می توانید مخالفان خود را منجمد کنید

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی

منجمد کردن مخالفان

پرتاب کردن برف به سمت قلدرها

محافظت از خانه



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sine Mora

  Sine-Mora

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پس از ارائه بازی Sine Mora  برای کنسول های  PC, XBLA, PS3  ، سپس نسخه اندروید آن نیز منتشر گردید . گیم پلی این بازی کاملا نوآورانه بوده و شما از بازی کردن لذت خواهید برد . با به کار بردن بیش از ۵۰ نوع سلاح دشمنان خود را از بین ببرید . تمامی این این ماجراها در فضا اتفاق می افتد . اگر مایل باشید می توانید این بازی را به صورت آنلاین و با دوستان خود انجام دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک خیره کننده آن اشاره داشت

ویژگی های اصلی:

به کار بردن بیش از ۵۰ نوع سلاح

در دسترس بودن حالت داستانی

موسیقی های بسیار زیبا

گیم پلی نوآورانه بازی



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


HE4: Devil's Triangle v1.0.0 Full + data

  HE4-Devil's-Triangle

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی HE4: Devil’s Triangle  به یک جزیره شیطانی سفر کرده و به سمت یک زیر دریایی پرش کنید ! یک خلبان تک خال و مشهور در یک  جزیره ای گم شده است . این جزیره ، نزدیک به مثلث برمودا واقع در اقیانوس اطلس می باشد .  شما باید به عنوان یک ماجراجو به این جزیره سفر کرده و خلبان گم شده را پیدا کنید  . باید به این فرد کمک کنید تا با حل پازل های گیج کننده راز های مربوط به این مثلث را کشف کند . لازم به ذکر است که هیجان این بازی بسیار بالا بوده و شما از بازی کردن لذت خواهید برد . همچنین قابل توجه است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده زیبا می باشد . اگر به سبک هیدن آبجکت علاقه زیادی دارید پیشنهاد می کنیم این بازی را که همانند همیشه ساخت کمپانی معروف Big Fish Game می باشد از دست ندهید !

ویژگی های اصلی:

تعامل با شخصیت های منحصر به فرد بازی

به کار بردن جلوه های صوتی بی نظیر

بسیار زیبا و هیجان انگیز




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Metal Wars 3 v1.0 + data

  

Metal Wars

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در سال ۲۱۰۰ میلادی ، در یک سیاره ای یک ملت واحد و یکپارچه به نام فدراسیون زمین تاسیس شد . با این حال مردم همگی با هم به وحدت رسیدند . اما اقلیت های مذهبی متعددی که به شدت مخالف با مذهب امپریالیسم بودند ، اصرار بر جدایی این اتحاد داشتند . این ها همگی در بازی Metal Wars 3 وجود دارد . نیروهای EF  به طرز وحشیانه ای شکست خوردند و درگیری داخلی شدیدی  در میان آن ها به وجود آمد . شما باید در این بازی با استفاده از ۴۰ سلاح متنوع ، مراحل را پشت سر گذاشته و دشمنان خود را از بین ببرید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان انگلیسی، ژاپنی، کره ای

گرافیک واقع گرایانه بازی

بیش از ۴۰ سلاح متنوع

وجود مراحل مختلف




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده