لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

GUN BROS 2 v1.0.0 + data

 GUN-BROS-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

چندین سال پس از نخستین جنگ T.O.O.L ، ستمگران مستبد بازگشته اند تا کار خویش را به اتمام برسانند . آنها این بار نه با سلاح های عادی معمول بلکه با بهره گیری از سلاحی که می تواند با ایجاد  یک جهش ژنتیکی پیشرفته کل کهکشان را نابود سازد قصد نبرد دارند .خوشبخاته این بار نیز Gun Bros برای محافظت آماده است . اکنون وقت نبرد و درگیری است . پرسی و فرانسیس خود را در برابر کهکشان مسئول دانسته و نمی خواهند که آسیبی بدان برسد پس بدان ها در رسیدن به هدف شان کمک کنید .

ویژگی های کلیدی :
- انجام 
بازی به صورت مولتی پلیر
- سلاح ها جدید به همراه حالت های مختلف انجام
- نبرد های فوق سخت با فرماندهان دشمنان
- امکان استفاده از تانک
- و …

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Summer Blog HD v1.0.3 + data

  

Summer-Blog

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 تعطیلات آغاز شده و بچه ها برای یک سفر ماجراجویی آماده می شوند . هنگامی که تعطیلات فرا می رسد ، والدین بچه ها کمی آزرده خاطر می شوند ، زیرا بچه ها پس از آغاز تعطیلات به صورت مداوم با کامپیوتر بازی کرده و اوقات و فراغت خود را بازی کردن پر می کنند . در بازی Summer Blog HD  والدین کودکان تصمیم گرفته اند تا آن ها را به یک سفر تابستانی بفرستند . اما باید توجه داشته باشید که این سفر ، یک سفر عادی نیست . داستان این بازی به صورت سحر و جادو بوده  و شخصیت های آن نیز سه کودک هستند . در هنگام راه آن ها با یک کابوس مواجه می شوند . آن ها به دنبال این هستند تا از شر این کابوس ها رهایی یابند . شما می توانید هر کدام از این شخصیت های که می خواهید را انتخاب کرده و با آن بازی را شروع کنید . البته بد نیست بدانید که اگر از شخصیت مورد نظر خود خسته شدید ، می توانید به راحتی آن را تغییر دهید .




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Shards of Time

  Shards-of-Time

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Shards of Time  باید به غرب وحشی سفر کرده و پازل های متعددی را حل کنید . در این سفر شما با چالش های متنوع و باور نکردنی روبه رو خواهید شد . در ابتدا باید طلسم مورد نظر خود را جمع آوری کرده و سپس با استفاده از آن به مبارزه پرداخته و به هرج و مرج پایان دهید . از اسرارهای  موجود در شهر باخبر شده و آن ها را افشا کنید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی بوده و شما می توانید ۱۶ شخصیت منحصر به فرد را انتخاب نمایید .

ویژگی های اصلی :

وجود ۱۶ شخصیت منحصر به فرد در بازی

بیش از ۸۶ مرحله هیجانی و شگفت انگیز

بیش از ۵۸ دستاورد هیجان انگیز

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Shake Spears v1.18 +data

  

Shake Spears!

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Shake Spears یک بازی زیبا و اکشن و در عین حال اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید وارد عرصه رقابت شوید. در این بازی با شوالیه های قدرتمندی رو به رو هستید که باید سعی کنید همه آن را شکست داده و برای خود طلا جمع کنید. حرکات مهم ترین بخش این بازی هستند. اگر بتوانید حرکات خود را سازمان دهید و حریف را با حرکات پیشرفته خود به زمین بزنید, طلای بیشتری جمع آوری خواهید کرد. قابل توجه است که با جمع آوری طلا قادر به تقویت شوالیه های خود خواهید بود.

ویژگی های اصلی:

استفاده از سحر و جادو

نبرد خیره کننده

ارتقاء نامحدود

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Glory of Generals HD

  

Glory of Generals HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Glory of Generals HD بیش از ۶۰ مبارزه را در ۴ جبهه جنگی در انتظا شماست ! بیش از ۱۰۲ ژنرال در این بازی وجود داشته که شما باید از آن ها اطاعت کنید . بازیکن باید با استفاده از سلاح های مختلف و به کار بردن تاکتیک های دفاعی دشمن را محاصره کرده و آن ها را نابود کند . کنترل نیروی هوایی و نیروی زمینی را به دست گرفته و دشمن را محاصره کنید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از حالت چند نفره پشتیبانی می کند

ویژگی های اصلی:

وجود ۱۰۲ ژنرال در بازی

امکان بازی به صورت آنلاین

پشتیبانی از طریق وای فای

بیش از ۶۰ مبارزه




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Choplifter HD v1.0 + data

  

Choplifter HD

پیش نیاز: اندروید .۰۴ و بالاتر

بدون شک حتما بازی Choplifter HD  را در سیستم عامل ویندوز به خاطر دارید . این بازی ، یکی از بهترین بازی های گرافیکی تولید شده برای سیستم عامل ویندوز بوده که اکنون نسخه اندروید آن نیز منتشر گردید . شما در این بازی در نقش یک خلبان بوده و باید تا آن جا که می توانید باید  هلیکوپتر را هدایت کنید و افراد را نجات دهید . خلبانان آموزش دیده در این بازی باید توانایی و مهارت خود را نشان داده و بیش از ۳۰ ماموریت هیجان انگیز را به اتمام برسانند . این بازی واقعیت را با عناصر فانتزی ترکیب می کند ! سربازان ، نظامی ها و فرماندهان جنگی را که دچار بیماری های ویروسی شده اند را نجات دهید . اگر این مجموعه را در نسخه کامپیوتر به اتمام رسانده اید ، به هیچ عنوان نسخه اندروید آن را از دست ندهید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده بالا می باشد . این مجموعه در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۵را کسب نموده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . اکنون می توانید این بازی را همرا با دیتای حجیم آن از وبسایت اندرویدها دریافت نماید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۳۰ ماموریت هیجان انگیز

وجود زمین های متنوع و خطرناک

پایگاه های نظامی متعدد

وجود خلبانان ماهر



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Fast & Furious 6: The Game v1.0 Offline + data

  

Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Modern Combat 4: Zero Hour Meltdown Update v1.1.0

  Modern-Combat-4--Zero-Hour-Meltdown-Update

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

بازی شماره یک سبک اکشن بار دیگر به اسمارت فون ها و تبلت های اندروید بازگشته است و این بار با تغییراتی شگرف و البته زیباتر از گذشته . Modern Combat نامی آشناست برای تمامی آنهایی که به بازی های اکشن علاقه مند بوده و البته آخرین نسخه آن با نام Zero Hour که توانسته است نظر همه را به خود جلب کند . اکنون چهارمین نسخه از این بازی که پیشتر ارایه شده بود با قرار گرفتن به روز رسانی هایی در هسته بازی و البته اضافه شدن نقشه هایی جدید ارایه گردیده است . داستان بازی از این قرار است که یک گروه تروریست قصد نابود سازی جهان را با بهره گیری از سلاح های اتمی خود داشته و شما به عنوان یکی از فرماندهان ضد تروریستی می بایست به جنگ با آنها رفته و نابودشان سازید .

گرافیک فوق العاده جذاب این بازی در کنار گیم پلی و داستان یکپارچه و قدرتمندش قطعا خواهد توانست ساعت ها شما را به خود سرگرم سازد . خود را برای حضور در جنگ هایی از بارسلونا گرفته تا قطب جنوب آماده سازید . این بازی نخستین بازی ساخت گیم لافت است که از موتور قدرتمند Havok برای هر چه شگفت انگیز تر کردن افکت های بصری استفاده می کند و بی شک گرافیکش حس انجام بازی توسط کنسول های قدرتمند را در دستگاه اندرویدی شما به وجود خواهد آورد .

نسخه پیش رو به صورت آفلاین و بدون نیاز به روت عرضه گردیده است که می توانید هم اکنون آن را از اندرویدها دانلود نمایید . توجه داشته باشید فایل OBB اصلی دیتا دچار تغییرات زیادی شده است که می بایست برای این نسخه دوباره آن را دانلود نمایید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
۱ گیگاهرتز سی پی یو
۵۱۲ مگابایت رم
۱٫۹ گیگابایت فضای خالی حافظه




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Tainted Keep v1.0 + data

  

Tainted-Keep

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 این روستا یک روستای بی جان است که به صورت مداوم مورد حمله ارواح جادوگران قرار می گیرد . آن ها موجودات ترسناکی هستند که موجب ترس و وحشت مردم شده اند . شما در بازی Tainted Keep  باید از منابع خود محافظت کرده و موجودات بیگانه را از روستای خود بیرون رانید . اگر با کمبود سلاح مواجه هستید ، نگران نباشید زیرا با کشتن ارواح می توانید سلاح های متنوعی به دست آورده و یا سلاح های موجود را ارتقا دهید . گرافیک این بازی به صورت HD عرضه شده و تنظیمات گرافیکی متعددی برای گوشی هایی با پردازنده Tegra 3 در دسترس می باشد .

ویژگی های اصلی:

ارائه بازی با رزولوشن HD

شکست دادن موجودات بیگانه

وجود طلسم های متعدد

تنظیمات گرافیکی عالی

امکان ارتقا سلاح ها




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


World Rally Racing v1.2.1 + data

  

World-Rally-Racing

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 آیا مسابقات رالی را دوست دارید ؟ پس حتما مسابقات رالی سه بعدی را در بازی World Rally Racing امتحان کنید . این بازی شما را به دنیای واقعی مسابقات رالی می برد . شما می توانید از میان اتومبیل های موجود ، وسایل نقلیه گروه B را انتخاب کرده و تجربه سرعت رانندگی بسیار خوبی را با این بازی داشته باشید . مهارت خود  را امتحان کرده و در مناطق مختلف دنیا نظیر ایالت متحده آمریکا ، سوئد ، ایتالیا ، رومانی ، ژاپن و … مسابقات رالی را تجربه کنید .

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :

احتیاج به حداقل ۱ گیگابایت رم

سیستم عامل اندروید ۲٫۲

پردازنده دو هسته های

ویژگی های اصلی:

انتخاب اتومبیل های واقعی

به چالش کشاندن زمان

گیم پلی کاملا صاف

شبیه ساز اتومبیل




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده