لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Cut the Rope HD v2.3

  

Cut the Rope HD

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

بدون شک دنبال کننده سری بازی های Cut the Rope HD هستید . در این بازی شما برای تغذیه به دنبال آب نبات باشید . این هیولای  کوچک کمی آب نبات می خواهد و شما باید این آب نبات ها را برای او تامین کنید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که طناب ها را ببرید . با بردین طناب ها ، این هیولای کوچک می تواند آب نبات ها را جمع آوری کند . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان  جمع آوری طلا ، سکه ، امتیاز و آب نبات اشاره داشت

ویژگی های اصلی:

به روز رسانی مداوم همراه با مرحله های جدید

گرافیک برجسته و بسیار خوب

بیش از ۲۷۵ مرحله هیجانی

فیزیک واقع گرایانه بازی

 

تغییرات نسخه اخیر:

جمع آوری آب نبات با سرعت بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Top Gear Stunt School SSR v3.5 + data

  

Top GeStunt School SSR Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر دنبال کننده مجموعه تخت گاز هستید ، بازی Top Gear Stunt School SSR را که یکی از هیجانی ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید است را پیشنهاد می کنیم . تجربه شگفت انگیز و جدیدی را با این بازی داشته باشید . از مکان های جدید دیدن کرده و از موانع خطرناک عبور کنید . باید توجه داشت که  این مسابقات در مکان های شگفت انگیزی صورت می گیرد . لازم به ذکر است که به چالش کشاندن دوستان ، از قابلیت اصلی این بازی می باشد .

ویژگی های اصلی:

برگذاری مسابقات در مکان های شگفت انگیز

تجربه ماشین سواری هیجان انگیز

به چالش کشاندن دوستان

عبور از موانع خطرناک

 

تغییرات نسخه اخیر:

باز شدن ماشین های کلاسیک

رفع برخی اشکالات



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Galaxy on Fire 2™ HD v2 + data

  Galaxy-on-Fire-2

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و بازی Galaxy on Fire 2™ HD  منتشر گردید .  اگر به دنبال بازی های گرافیکی برای تبلت یا اسمارت فون اندرویدی خود هستید ، به هیچ عنوان  این بازی  را از دست ندهید .  در این بازی شما باید با استفاده از موشک ها  و فضاپیماهای خود دشمنان را در فضا نابود سازید . بیگانگان قصد تخریب کهکشان راه شیری را دارند . شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید . باید ماموریت های متعددی را انجام داده و دشمنان را نابود کنید و این کار با تیراندازی مداوم میسر خواهد شد. به شما کاربران عزیز وبسایت اندرویدیها پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی تبلت اندرویدی خود نصب نمایید

ویژگی های اصلی:

ترکیب منحصر به فرد ماموریت همراه با داستان

در دسترس بودن بیش از ۵۰ سفینه

موسیقی متن هیجان انگیز

تیراندازی مداوم

دستاورد های متعدد



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Despicable Me v1.1.0 + data

  

Despicable Me

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Despicable Me که برگرفته از فیلم خود می باشد ، یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی محسوب می گردد . در این بازی ، شما باید با شخصی چابک ، زرنگ ، باهوش  و زرد رنگ به نام Gru آشنا شده و چالش های متنوعی را با او داشته باشید . پرش ، پرواز ، عبور از موانع  با جاخالی دادن ، جمع آوری موز ، بازیگوشی و شکست خائنان از ویژگی های اصلی این بازی محسوب می گردند. از لحظات غیر قابل پیش بینی در این بازی نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که این بازی توسط شرکت Gameloft ساخته شده و بدون شک یکی از گرافیکی ترین بازی ها می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک منحصر به فرد بازی

تجربه انیمیشن های سفارشی

کسب امتیاز های متعدد

دعوا با رئیس ها

جمع آوری موز

 

تغییرات نسخه اخیر:

پرش ، عبور از موانع و گول زدن افراد در محیط های جدید

بیش از ۱۵۰ ماموریت و دستاورد جدید

امکان تفریح بیشتر در این نسخه



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


TONS OF GUNS 1.1.0 + data

 ر ONS-OF-GUNS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی TONS OF GUNS شما وظیفه دارید تا با استفاده از اسلحه های خود ، دشمنان را از بین ببرید . بهترین سلاح ها را دزدیده و با قدرت بیشتری شلیک کنید ! دشمنان قصد جان شما را دارند ! باید در یک ماموریت مهم ، تمامی آن ها را بکشید . باید توجه داشت که  پس از اتمام هر مرحله ، پول دریافت خواهید کرد و با این پول ها قادر خواهید بود تا اسلحه های بیشتری بخرید . دشمنان می خواهند که شما کشته شوید . نباید اجازه دهید تا آن ها به هدف خود برسند . اگر طرفدار بازی های تیراندازی هستید ، به هیچ عنوان این بازی را که توسط کمپانی معروف GLU طراحی گردیده است از دست ندهید !

ویژگی های اصلی :

دریافت پول پس از هر مرحله

استفاده ار اسلحه های پیشرفته

نابودی تمامی دشمنان



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


BHU - Fighting Game (HD) v1.0.6 + data

  BHU---Fighting-Game-(HD)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر دنبال کننده بازی های رقابتی و مبارزه ای هستید ،  BHU – Fighting Game  را پیشنهاد می کنیم . این گیم ، یکی از باکیفیت ترین بازی های مبارزه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به پرداختن نبرد با افراد مختلفی که هر یک دارای قدرت های خاص می باشند دعوت می کند . گرافیک این بازی به صورت HD بوده و برای اجرا، گوشی شما باید دارای حداقل رم ۱GB باشد . توجه داشته باشید اجرای این بازی بر روی دستگاه های دارای صفحه نمایش غیر اچ دی ممکن است با نمایش درستی همراه نباشد .

ویژگی های اصلی :

باز کردن شخصیت های جدید

وجود ۱۲ جنگجو در بازی

گرافیک خیره کننده HD

 تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن حالت بقا



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Evertales v1.13 + data

  

Evertales

پیش نیاز: اندروید ۴ و بالاتر

بازی Evertales ، بیان گر داستان زندگی قهرمانان است. از قلمرو خود محافظت کرده و به جنگ با دشمنان بروید و آن ها را برای همیشه نابود کنید. با سه قهرمان باید به جنگ با دشمنان بروید. اگر نمی خواهید که دشمنان، قلمرو شما را تسخیر کنند، باید هرچه سریع تر آن ها را از سرزمین خود بیرون کنید. لازم به ذکر است که در این بازی می توانید از نیروی سحر و جادو استفاده کنید.

ویژگی های اصلی:

استفاده ار نیروی سحر و جادو

محیط منحصر به فرد سه بعدی

برپایی یک حماسه جنگی

باز کردن بیش از ۲۰ سلاح

در دسترس بودن ۲۰ آیتم

جفاظت از قلمرو خود




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Redrum: Dead Diary v1.0 + data

                   Redrum--Dead-Diary

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Redrum: Dead Diary رز ،  مردمانی را می بیند که به ناحق کشته شده اند که با وجود آرزوهای بسیار این دنیا را ترک کرده اند ! اما پدر او به این آدم کشی مشکوک است و قصد دارد درباره علت این وقوع این حادثه تحقیق کند . به پدر رز کمک کنید تا با استفاده از قدرت و نیروی روانی اش ، قاتل مردم را پیدا کرده و مسئله قتل را حل و فصل نماید . اگر به بازی های راز آلود ساخت G5 علاقه مندید به هیچ وجه نباید این بازی را از دست بدهید .

ویژگی های اصلی:

استفاده از قدرت های روانی

حل و فصل موضوع قتل

گرافیک چشمگیر بازی

موسیقی متن اصلی




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Gangstar Vegas v1.0.0 Cracked Offline + data

  Gangstar-Vegas

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

ویژگی های بازی :
- ۸۰ ماموریت مختلف
- امکان ساخت میدان های گنگستری و مسابقات مافیایی
- بهره گیری از فناوری HAVOK PHYSICS به منظور هر چه زیباتر کردن فیزیک بازی
- انجام بازی به صورت Open-World ( قابلیت گشت و گذار در شهر بدون انجام ماموریت )
- قابلیت سوار شدن بر ماشین های دیوانه وار ، موتور و حتی جت های جنگی
- بهره مندی از موزیک های بسیار زیبا



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Crazy Taxi v1.0.0 + data

  Crazy-Taxi

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crazy Taxi یکی از جذاب ترین بازی های ماشین سواری ارایه شده برای pc در سال های نه چندان دور بود که در آن شما نقش یک راننده تاکسی را بر عهده داشته که می بایست مسافران خود را با سرعت هر چه تمام تر از میان موانع فیزیکی و البته ترافیکی که در طول مسیر وجود دارد به مقصد برسانید . اکنون با گذشت چند سال از ارایه اولین نسخه اش شاهد ورود آن به دنیای اندروید هستیم و اکنون می بایست در اسمارت فون یا تبلت خود به مسافرکشی مشغول شوید !
توجه داشته باشید که زمان طلاست و هر چه قصد سرعت عمل بیشتری از خود به نمایش در آورید می توانید درآمد بیشتری داشته باشید . شما می توانید یکی از زمان های ۳ ، ۵ و یا ۱۰ دقیقه را در حالت آرکید یا اوریجینال بازی انتخاب نوده و با بهره گیری از شتابسنج یا صفحه لمسی دستگاه خود ، تاکسی تان را کنترل نمایید .




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده