لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Egmont – Pirates v1.0 + data

 Egmont-–-Pirates

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در بازی Egmont – Pirates هدف شما ایجاد یک گروه از دزدان دریایی به منظور سرقت سکه ها و جمع آوری آنهاست . هر بازیکنی که بتواند گروهی قدرتمندتر ساخته و بیشترین سکه ها را برای خود جمع آوری نماید پیروز میدان خواهد بود !
شما می توانید با گذراندن دوره های تمرینی و آموزشی بازی ، شیوه های تبدیل شدن به یک دزد دریایی را آموخته و راندمان سرقت هایتان را بهبود بخشید . در طول بازی با آیتم های متفاوتی رو به رو خواهید شد که می توان از آنها برای افزایش قدرت خود استفاده نمایید . به طور مثال یکی از این آیتم ها به شما کمک می کند تا کشتی سایر بازیکنان را نابود کرده و بر قدرت خود بیافزایید .

گرافیک زیبا ، قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر ، بهره گیری از انیمیشن های جذاب  و ساعت های گیم پلی از جمله ویژگی های این بازی می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، فکری، ،
:: برچسب‌ها: Egmont – Pirates اندروید, اندروید 2, 3, 3, بازي اندرويد 2013, بازي براي galaxy s4, بازي جديد htc one x, بازی اندروید, بازی جدید آندروید, بازی دزد دریایی, بازی موبایل, بازی مولتی پلیر اندروید, بازی کم حجم اندروید, دانلو بازی Egmont – Pirates برای اندروید, دانلود اندروید, دانلود اندرویدها, دانلود بازي اندرويد با لينک مستقيم, دانلود بازی, دانلود بازی Egmont – Pirates, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید رایگان با لینک مستقیم, دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود بازی رایگان آندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی رایگان اندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی مخصوص اندروید, دانلود بازی مخصوص گوشی های اندروید, دانلود بازی هیجان انگیز اندروید, دانلود بازی چند نفره اندروید, دانلود برای اندروید, دانلود گیم دزدان دریایی Egmont – Pirates,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Contra: Evolution v1.1.0

   

Contrlution 147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Contra: Evolution شما با استفاده از تفنگ های خود باید تمام سعی خود را انجام داده و دشمنان را نابود کنید . در ابتدا باید شخصیت مورد نظر خود را در بازی انتخاب کرده و سپس با آن شخصیت بازی را شروع کنید . وظیفه شما این است تا با بیگانگانی که به جنگل های جنوب آمریکا آمده اند مبارزه کنید . اکنون ما شما را به یکی از سخت ترین بازی های مبارزاتی دعوت می کنیم ! باز کردن مراحل جدید ، وجود شخصیت های منحصر به فرد و گرافیک اچ دی از قابلیت های اصلی این بازی به شمار می روند .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن بیگانگان در جنگل های جنوب آمریکا

وجود شخصیت های منحصر به فرد

گرافیک اچ دی بازی

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
:: برچسب‌ها: Contra: Evolution, آندروید, اندروید 2, 1, بازی اکشن از بین بردن بیگانگان آمریکایی آندروید, بازی اکشن و مبارزاتی Contra: Evolution اندروید, بازی رایگان, بازی موبایل, بازی های مخصوص آندروید, بازی کلاسیک و اکشن آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, جدیدترین بازی های اندروید, دانلود, دانلود اکشن نابود کردن بیگانگان جنوب آمریکا اندروید, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اکشن و مبارزاتی اندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Classic Snake

  Classic-Snake-1997

گاهی اوقات بعضی چیزها باعث می شوند انسان ها بر بال سیمرغ خیال به سالها پیش بروند و در شرایطی قرار گیرند که سالها پیش تجربه کردند این حس زیبا و خوشایند باعث می شود بازی های قدیمی به نظر افراد بسیار بهتر و زیبا تر از سایرین بیایند. اکنون شما می توانید با دانلود بازی Classic Snake این شرایط را تجربه کنید.

ویژگی های کلیدی Classic Snake :
- 11 مرحله زیبا و جذاب
- کنترل مار توسط کلید های کوشی های نوکیا ۳۳۱۰ و۳۲۱۰ و۵۱۹۰
- دو حالت عادی و ماجراجویانه برای انجام بازی

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، بازی، فانتزی، شبیه ساز، ،
:: برچسب‌ها: آندروید, اندروید, اندروید 2, 0, 1, بازی, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی اندروید 2, 0, 1, بازی برای اندروید, بازی جدید 2, 0, 1, بازی جدید آندروید, بازی جدید اندروید, بازی کلاسیک, بازی کلاسیک اندروید, بازی کلاسیک مار در نوکیا 3310, جدید ترین بازی آندروید, دانلود, دانلود آندروید, دانلود اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی برای اندروید 2, 1, دانلود رایگان, دانلود رایگان اندروید, دانلود رایگان بازی 2, 0, 1, دانلود رایگان بازی اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


M2: War of Myth Mech v1.0.2 + data

  

M2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در بازی M2: War of Myth Mech شما باید تبدیل به یک قهرمان شده و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید . در آغاز سرزمینی به نام ترا وجود داشت که مردم زیادی در آن جا زندگی می کردند . این مردم به صورت مداوم مورد تهدید جانوران خشمگین قدرتمند قرار می گرفتند . ناگهان قبیله ای اسطوره ای به نام Deus از آسمان فرود آمده و به مردمان عادی برای حل مشکلات خود کمک کرد . اکنون این قبیله از بین رفته و شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان دهید . لازم به ذکر است که برای نابودی دشمنان ، سلاح های متنوعی در اختیار شما خواهد بود !

ویژگی های اصلی:

وجود مهارت های منحصر به فرد

وجود ۱۰ سطح کاملا دشوار

جلوه های صوتی بی نظیر

وجود سلاح های متنوع

پیشرفت موتور بازی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: بازی M2: War of Myth Mech, بازی اکشن, بازی فانتزی, بازی ماجراجویی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Summer Surfers v1.0

  Summer-Surfers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 در بازی Summer Surfers بهترین و سریع ترین دونده جهان را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . یک پسر بچه بر روی یک توپ قرار داشته و باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و مراحل را پشت سر بگذارد . شما به آسانی قادر خواهید بود تا از خیابان های بسیار زیبا در طول تابستان دیدن کرده و در آن جا به گشت و گذار بپردازید . لازم به ذکر است که شخصیت های به کار رفته در این بازی بسیار جذاب می باشند .

ویژگی های اصلی:

به کار بردن شخصیت های منحصر به فرد

گرافیک سه بعدی و هیجان انگیز

بسیار زیبا و هیجان انگیز

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: بازی ماجراجویی, بازی فانتزی, بازیSummer Surfers,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Carnivores Ice Age v1.3.6 + data

  

carnivores-ice-age

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای اسمارت فون های اندرویدی را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید در  بازی Carnivores Ice Age ، به شکار زمستانی رفته و مهارت خود را  در شکار امتحان کنید . شما باید به مناطق دور افتاده آفریقا سفر کرده و شکار کردن را در آن جا تجربه نمایید . لازم به ذکر است که تمامی لوازم جانبی شکار نظیر دوربین شکاری ، نقشه و …  در اختیار شما خواهد بود .

ویژگی عای اصلی:

در دسترس بودن لوازم شکار

تقویت هوش مصنوعی

وجود ۵ نقشه مختلف

گرافیک اچ دی بازی

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
:: برچسب‌ها: download Ice Age, دانلود بازی Ice Age, دانلود بازی Carnivores Ice Age ,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Devil Ninja2

  

Devil Ninja2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 داستان از آن جا شروع می شود که قدرت DART  توسط پادشاهان شیظانی به مدت هزاران سال که مسدود می شود . تمامی این ها در بازی Devil Ninja2  وجود دارند . آن ها قصد دارند تا تمام جهان را نابود کنند . در بازی ، یک نینجا وجود دارد که باید تمام تلاش خود را به کار برده و جلوی این فاجعه را بگیرد .  شما باید به جنگ با شیاطین رفته و آن ها را برای همیشه از بین ببرید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی ، بسیار هیجان انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

باز کردن سلاح های متنوع

گرافیک خیلی خوب

نابود کردن دشمنان

گیم پلی کلاسیک

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی شده برای گوشی گلکسی اس ۳

رفع اشکالات مربوط به گوشی گلکسی اس ۴

اضافه شدن ۱۵ مرحله جدید

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Defense Technica

  defense

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 با بازی Defense Technica بهترین تجربه  بازی دفاعی را با گوشی اندرویدی خود داشته باشید ! گرافیک این بازی به صورت سه بعدی بوده و مطمئنا شما را خوشحال خواهد کرد . ساخت برج در مکان های استراتژیک ، گرافیک سه بعدی و هیجان انگیز ، جمع آوری کارت های متعدد  و ساخت و ساز برج ها از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند . لازم به ذکر است که در مراحل آخر ، بازی سخت تر خواهد شد .

ویژگی های اصلی:

ساخت برج ها در مکان های استراتژیک

جمع آوری کارت های متعدد

ساخت و ساز برج ها

نابود کردن دشمنان

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی گرافیک بازی

رفع برخی اشکالات

بهبود عملکرد بازی

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، فکری، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Chicken Invaders 4 Xmas v1.02

  

Chicken Invaders 4 Xmas

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Chicken Invaders 4 Xmas یک بازی اکشن و فوق العاده زیبا و هیجانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. بدون شک این بازی را بر روی سیستم عامل ویندوز به یاد دارید، این بازی پس از طرفدارانی که در نزد کاربران ویندوز پیدا کرد، نسخه اندروید آن هم نیز منتشر گردید . شما باید در این بازی از شر مرغ های فضایی خلاص شده و آن ها را نابود کنید. مراحل این بازی بسیار زیاد است و درست به مانند نسخه ویندوز طراحی شده است .

ویژگی های اصلی:

نابودی مرغ های فضایی

هیجان بسیار زیاد

گرافیک خیلی خوب

طراحی به مانند نسخه ویندوز




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، شبیه ساز، ،
:: برچسب‌ها: بازی های قدیمی برای اندروید, بازی مرغ ها, بازی اکشن, بازی فانتزی, بازی اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sporos 1.1

  Sporos.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Sporos یک بازی جدید فکری پازلی می باشد که در آن می بایست با بهره گیری از هوش خود ، چراغ های نوری را به گونه ای در خانه ها قرار دهید که بتوانند تمامی خانه ها روشن گردند . گیم پلی بازی بسیار شگفت انگیز می باشد و با وجود اینکه یادگیری آن کمتر از یک دقیقه می باشد اما برای پیروزی در مراحل بالا می بایست زمان زیادی را صرف کنید .

توجه داشته باشید هر چه تعداد حرکت های غلط بیشتری داشته باشید ، از سه ستاره ای که هنگام پیروزی خواهید گرفت کم خواهد شد . گرافیک بسیار زیبا و البته پویا در کنار موزیک جذابی که پخش می شود می تواند لحظاتی شاد را برایتان به وجود آورد .




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده