لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Magician's Handbook (Full) v1.3 + data

  Magician's-Handbook-(Full)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا به کتاب های شعده بازی علاقه مندید ؟
اگر چنین است هم اکنون Magician’s Handbook را دانلود کنید . شما  در یک منطقه متروکه که مدت هاست به دست فراموشی سپرده شده است قرار گرفته اید و می بایست با بهره گیری از هوش خود اقدام به پیداکردن آیتم های جادویی کرده و راهی برای بازگشت از این ماجراجویی های خطرناک بیابید . این بازی که در سبک هیدن آبجکت ارایه گردیده است دارای ۱۳ مرحله متفاوت می باشد که هر یک به دقت و البته زیبایی خاص طراحی گردیده است . ۱۲ مینی گیم متفاون نیز در این بازی گنجانده شده است که می توانید با استفاده از آنها خود را سرگرم سازید .



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Block Story

  Block-Story

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Block Story بازی زیبایی است که در آن می بایست سنگ سنگ خانه ی خود را با قرار دادن شان بر روی هم بنا سازید .
هر چیزی که فکرش را می کنید بسازید ، با هیولاها به نبرد پرداخته و قدرتمند و قدرتمندتر شوید .

ویژگی ها :
- ۲۵ شی مختلف برای ساخت بنا ها که می تواند ساعت ها گیم پلی را برایتان به ارمغان آورد .
- گرفتن مهارت و رفتن به مراحل بالا برای بهبودی بخشیدن به کاراکتر خود
- سلاح های گوناگون نظیر شمشیر ، جادو و … برای مبارزه
- حالت های مختلف کنترلر
- و …

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dig! v1.0

  dig

پیش نیاز:اندروید ۲٫۳ و بالاتر

داگلاس یک باستان شناس نه چندان خوب است که برای یک موزه کار می کند ؛ موزه ای که با ناکامی های زیادی رو به رو بوده و اکنون محکوم به شکست است . او می بایست با انجام دادن کار خود که همانا حفاری برای یافتن اشیای باستانی است را به بهترین گونه ممکن انجام داده تا بتواند هم کار خود را حفظ کرده و هم موزه ای که در آن مشغول به فعالیت است . در بازی Dig! یک یک گیم در سبک سرعتی است می بایست به تندی استراتژی خود و مسیرهای پیش رویتان را بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارید تغییر داده و دشمنان مختلفی را که در هر مرحله پیش رویتان قرار می گیرند از بین ببرید . با کشف اشیای قدیمی و قرار دادن آنها به موزه پاداش بگیرید !

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Khaos v1.1

  Khaos

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر
- آیا مایلید نوازندگی را در قالبی جذاب و جدید تجربه کنید؟
بازی Khaos در قالب مراحل دشوار خود به شما در ساخت زیبا ترین قطعات موسقی ها یاری می رساند. این گیم دارای مراحل جذاب و متفاوتی است که در سه قالب ساده،سخت و حرفه ای شما را به ساختن قطعات فاخر ترغیب می کند و لحظاتی شادی را برایتان فراهم می آورد.
افزون براین گیم فوق در رایانه های لوحی نیز قابل اجرا می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:
- پردازنه ۱٫۵GHz دوهسته ای
- اندروید ۳٫۲



:: موضوعات مرتبط: بازی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sher Yadet Nareh! 1.0

  slid2.1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Nareh هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، بازی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


iDaggers v1.2 + data

  

 iDaggers.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر از پرندگان و زامبی ها خسته شده و به دنبال یک سرگرمی جدید و جذاب تر بر روی گوشی خود می گردید پیش از هر چیز iDaggers را تجربه کنید .
این یک بازی جدید است با گیم پلی ای متفاوت و البته سرگرمی های بسیار که در آن به طور جدی هوش و مهارت کنترل شما به چالش کشیده می شود . بهره گیری از کنترلر منحصر به فرد این بازی قطعا شما را در خود غرق خواهد نمود بنابراین خود را پیش از شروع بازی برای همه چیز آماده سازید !



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Angry Birds Friends v1.0.0

  Angry Birds Friends

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با بازی Angry Birds Friends دوستان فیس بوکی خود را به چالشی به بزرگ دعوت کنید.
این گیم جذاب که به علت طراحی منحصر به فرد و گرافیک بالا  توجه کاربران بسیاری در سطح جهان به خود جلب کرده و در نسخه جدیدش این امکان را فراهم آورده که کاربران بتوانند با دوستان فیس بوک خود گیم جذاب فوق را انجام داده و مدال های رنگارنگ آن را کسب نمایند.
افزون براین در این بازی هر هفته شاهد سطوح جدید خواهید بود.

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Cypress Inheritance v5.1.4 + data

  Cypress-Inheritance

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Cypress Inheritance یکی از برترین بازی های سبک اکشن / ماجرایی است که تا کنون برای اندروید ارایه گردیده است .

درود . نام من ونیا است و بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ام ، این نقاشی گرانقدر به اینجا تعلق دارد . ممکن است که عمارت به شما ارث رسیده باشد اما من نخواهم گذاشت که این اثرهنری را از جایگاه اصلی اش جدا ساخته و ببرید .
این بازی در دنیایی شگفت انگیز روی می دهد که شما می بایست با نیروهای رباتیک ونیابه نبرد پرداخته و آنها را شکست دهید . او تمامی حرکات شما را زیر نظر دارد بنا براین اگر به دنبال پیروزی هستید می بایست بسیار هوشمندانه عمل کنید .

برای اجرای این بازی که از فناوری پیشرفته unreal engine 3 بهره می برد نیازمند حداقل پردازشگر دوهسته ای ۱ گیگاهرتز و نیز ۱ گیگابایت رم هستید .




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Fantasy Conflict v1.0.1 - Unlimited Coins

  Fantasy-Conflict

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Fantasy Conflict یک بازی ماجراجویانه جدید از سازنده بازی محبوب Modern Conflict می باشد که بازیکن را به افسانه های قدیمی خواهد برد .
همانند دیگر داستان ها یک پادشاه که بسیار شیک پوشیده است در برابر دشمن شماره یک خود که از قضا بسیار نیز حریص نیز می باشد قرار گرفته و نبردهایی خونین را با یکدیگر خواهند داشت . وظیفه شما در این بازی بهره گیری از تمامی نیروهای نظامی و سلاح های گوناگون به منظور نابود سازی دشمنان می باشد . از موشک های بالستیک گرفته تا کشتی های پرنده ، همگی را به خدمت خود گرفته و به جنگ با دشمن بروید . بازی در ۳۵ مرحله مختلف و نیز ۶ ماموریت خطرناک صورت خواهد پذیرفت .

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Angry Birds Star Wars HD v1.0.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر آماده پیوستن به پرندگان خشمگین در بزرگترین ماجراجویی که برای آنها اتفاق افتاده است هستید، بازی Angry Birds Star Wars HD را از دست ندهید !

خیلی وقت پیش در یک کهکشان دور ، یک گروه از پرندگان از جان گذشته خود را در برابر تهدیداتی که کهکشان شان را نشانه رفته بود قرار داده و به پیکار با آنها برخواستند . Pigtroopers ، پادشاه خبیثی ها با بهره گیری از ارتش خوک های پلید خود که در یک پایگاه مخفی قرار دارند اقدام به تقویت قوای خود می کند اما در این بین پرندگان شجاع توانستند به مخفیگاه آنها نفوذ کرده و کمر به نابودی آنها ببند .
آنها اکنون نیازمند یاری شما هستند تا بتوانید بر خیل عظیم ارتش خوک ها پیروز شوند ؛ آیا کمک شان می کنید ؟

 



:: موضوعات مرتبط: بازی HD، فانتزی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده