لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Plants vs. Zombies™ v6.0

  

Plants vs. Zombies™

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Plants vs. Zombies یک بازی اکشن و زیبا برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. گیاهان خود را آماده دفاع در برابر زامبی ها کنید! در این بازی، ۴۹ زامبی قصد دارند تا به زمین های شما تجاوز کنند. بایستی گیاهان خود را طوری تعبیه کنید تا زامبی ها نتوانند وارد زمین های شما بشوند. در واقع باید گیاهان را به صورت درست در باغ بکارید. دقت داشته باشید که چگونگی کاشت گیاه و سبزی بسیار مهم است، زیرا سبزی ها و درخت ها ،خط دفاعی سرزمین شما به حساب می آیند.

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی

گرافیک خنده دار و موسیقی متن زیبا

بیش از ۵۰ مرحله

بیش از ۲۶ نبرد مختلف

جمع آوری ۴۷ دستاورد

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، فکری، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Into the Dead v1.4.4

  

Into the Dead

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Into the Dead یکی از سری بازی های اکشن و ترسناک برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. مرده ها اکنون زنده شده اند و قصد دارند جهان را مورد تاخت و تاز قرار بدهند. تنها فردی که در این میان سالم مانده است، شما هستید. اما نکته این جا است که چقدر می توانید در مقابل حمله زامبی ها دوام بیاورید؟ زامبی ها به صورت پی در پی به شما حمله می کنند و قصد جان شما را دارند. قابل توجه است که تعداد زامبی ها، روز به روز بیشتر می شود. باید در کشتن آن ها نهایت تلاش خود را به کار گیرید .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی بسیار خوب

به چالش کشیدن دوستان

ارسال به روز رسانی مداوم

ماموریت های متعدد و هیجانی

استفاده از سلاح های قدرتمند

تصاویر خیره کننده




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


D&D Arena of War v1.0

  

D&D Arena of War

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

D&D Arena of War یک بازی اکشن و زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی اکشن نبرد با اژدها را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید. این بازی، یک بازی هیجان انگیز است. این جنگ، جنگ میان خدایان خیر و شر است. شما باید به عنوان یک قهرمان، خدایان شر را از بین ببرید و نیروی خیر را جایگزین آن کنید. باید با قدرتهای بسیار بزرگ بجنگید و آن ها را از بین ببرید .

ویژگی های اصلی:

نبرد همراه با استراتژی کامل

نبرد با بیش از صدها نفر

گرافیک خیلی خوب بازی




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Slingshot Racing v1.3

  

Slingshot-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Slingshot Racing بازی بسیار زیبایی است که در سبک ریسینگ اما با محیطی متفاوت ارایه شده است . در این بازی جذاب می بایست کنترل خودروی خود را با در حالی به دست بگیرید که زاویه نمایش مسیر از سمت بالا می باشد . افزون بر این مسیری که در آن خواهید راند پوشانیده شده از یخ بوده و این خود نیازمند داشتن مهارتی خاص برای کنترل دقیق می باشد .
حالت Career mode دارای ۸۰ مسابقه مختلف می باشد که برای رفتن به هر یک از آنها می بایست مرحله پیشین را با موفقیت به پایان رسانیده باشید .

ویژگی ها :
- گیم پلی اعتیاد آور
- کنترلر بسیار ساده
- گرافیک بسیار جذاب سه بعدی
- امکان به اشتراک گذاری امتیازها در فیس بوک
- و …




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، فانتزی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Monster Life v1.0.1 + data,

  

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Monster Life ، جدید ترین بازی شرکت گیم لافت ، جایی است که در آن یک دنیای جادویی از هیولاهای دوست داشتنی و نبردهای هیجان انگیز را کشف خواهید کرد !
یک قرن پیش ، جزیره Numa توسط هرج و مرج مرموزی درنوردیده شد اما یک هیولای جوان جنگید و جنگید تا اینکه صلح از دست رفته بازگشت .

شما به عنوان یک هیولای تازه کار وظیه دارید آموزش های ابتدایی را فرا دیده و حتی نحوه چگونگی ساخت تیم شخصی خودتان را آموزش ببینید تا سپس به قلمرو خاص خود رفته و در آنجا حکومت تان را برپا دارید . آن هنگام می توانید با گذر کردن به گوشه و کنار جزیره هر جا خطری همانند گذشته شما و جزیره را تهدید کرد از بین ببرید .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


World Conqueror 2 v1.08

  World-Conqueror

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی World Conqueror 2 شما نقش یکی از مهم ترین ژنرال های دوران جنگ جهانی دوم و نیز جنگ سرد را ایفا خواهید کرد . می بایست با بهره گیری از نیروهای خود و البته هوش نظامی تان ، به مقابله با سایر ژنرال هایی که در سوی دیگر میدان جنگ قرار دارند شتافته و تمامی آنها را ، تک به تک نابود سازید .
قطعا دیدن تاکتیک های منحصر به فردی که رقیبانتان از خود به نمایش می گذارند برایتان نفس گیر خواهد بود . بنابراین باید حواستان خوب جمع اطراف و حرکات دشمنان بوده تا بهرتی عکس العمل را از خود نشان دهید .سلاح هایی که در اختیارتان قرار خواهند گرفت دامنه وسیعی دارند ؛ از رادارها و تانک های مختلف گرفته تا اسلحه های ضد هوایی .
اگر خود را آماده نبرد می بینید ، هم اکنون این بازی را دانلود نمایید .




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Catcha Catcha Aliens! v1.0.2

  Catcha-Catcha-Aliens!

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Catcha Catcha Aliens! بازی جذابی است که در آن می بایست مهارت خود را در پاکسازی سیارات از مهاجمان بیگانه به نمایش در بیاورید . این بازی سبک ماجراجویی سریع پس از موفقیت فراوانی که در iOS پیدا نمود اکنون برای اندروید ارایه گردیده است .

ویژگی ها :
- گیم پلی منحصر به فرد
- ۳ سیاره مختلف با محیط های متفاوت
- ۴۵ مرحله مختلف برای انجام
- چالش های کوچک در پایان هر سه مرحله
- امکان خرید و ارتفا دادن سیستم
- قابلیت استفاده از دو کاراکتر مختلف
- استفاده از موزیک های جذاب
- و …




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، فکری، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Rage of the Gladiator v1.0.1 + data

  Rage-of-the-Gladiator

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Rage of the Gladiator یک بازی گرافیکی بسیار زیباست که شما در آن نقش یک گلادیاتور را بازی خواهید کرد که برای نجات زندگی اش نبرد می کند . شاید بتوان بزرگترین تفاوت مهاجمین به شما را شیطانی بودن آنان دانست ؛ افرادی که حتی قدرتمندترین مبارزان نیز در برابر آنها حرفی برای گفتن ندارند .
یادتان باشد همیشه سعی کنید پیش از آنکه آنان به شما ضربه بزنند ، این شما هستید که می بایست ضربه های کاری خود را به آنان وارد کنید .

ویژگی های کلیدی :
- گرافیک سه بعدی شبه کنسول
- استفاده از مکالمات صوتی همانند بازی های کامپیوتری
- استفاده از انیمیشن های واقع گرایانه
- امکان سفارشی سازی شخصیت خود با سلاح های جدید
- قابلیت کسب مهارت های مختلف برای افزایش قدرت
- و …



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


SAMURAI vs ZOMBIES DEFENSE 2 v1.0.0 + data

  SAMURAI-vs-ZOMBIES-DEFENSE

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۱ و بالاتر

سامورایی بازگشته است … و البته این بار دوستانش را نیز به همراه خود آورده است !
در بازی SAMURAI vs ZOMBIES DEFENSE می بایست نقش یک سامورایی قهرمان را بازی کردن که می خواهد بر علیه ویروس کشنده و البته زره پوش بی باک که قصد حمله به روستای تان دارد مبارزه کرده و آنها را نابود سازد . هیچ یک از زامبی ها و هم دستان آنان را زنده نگذاشته و همگی را یک به یک از بین ببرد .
از جمله ویژگی های این بازی پرطرفدار می توان به گیم پلی استراتژیک ، انجام به صورت مولتی پلیر و قابلیت ارتقا دادن شخصیت قهرمان داخل بازی اشاره نمود .




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


GUN BROS 2 v1.0.0 + data

 GUN-BROS-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

چندین سال پس از نخستین جنگ T.O.O.L ، ستمگران مستبد بازگشته اند تا کار خویش را به اتمام برسانند . آنها این بار نه با سلاح های عادی معمول بلکه با بهره گیری از سلاحی که می تواند با ایجاد  یک جهش ژنتیکی پیشرفته کل کهکشان را نابود سازد قصد نبرد دارند .خوشبخاته این بار نیز Gun Bros برای محافظت آماده است . اکنون وقت نبرد و درگیری است . پرسی و فرانسیس خود را در برابر کهکشان مسئول دانسته و نمی خواهند که آسیبی بدان برسد پس بدان ها در رسیدن به هدف شان کمک کنید .

ویژگی های کلیدی :
- انجام 
بازی به صورت مولتی پلیر
- سلاح ها جدید به همراه حالت های مختلف انجام
- نبرد های فوق سخت با فرماندهان دشمنان
- امکان استفاده از تانک
- و …

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده