لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

THE KING OF FIGHTERS-A 2012 - v1.0.1 + Data

  THE-KING-OF-FIGHTERS-A-2012

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 اگر طرفدار بازی های گرافیکی هستید ، به هیچ عنوان بازی THE KING OF FIGHTERS-A 2012 را از دست ندهید . بیش از ۳۴ کاراکتر در این بازی وجود داشته که شما می توانید تک تک آن ها را انتخاب کرده و مبارزه با آن ها را شروع کنید . در این بازی باید به صورت تن به تن با حریف خود مبارزه کنید . بیش از ۶ حالت در این بازی وجود دارد . لازم به  ذکر است که دستورات این بازی کاملا ساده بوده ، به طوری که بازیکنان تازه کار هم قادر به مبارزه خواهند بود . همچنین قابل توجه است که وجود تصاویر خیره کننده ، شخصیت های منحصر به فرد ، گرافیک بسیار عالی و حالت بازی تک نفره  از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند .

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dragon & Shoemaker - v1.24

  

 Dragon

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dragon & Shoemaker یک بازی چالشی و اعتیاد آور در سبک side-scrolling سه بعدی است که بر اساس یکی از افسانه های محبوب لهستانی درباره اژدهای شیطانی و یک کفاش طراحی گردیده است . این بازی شما را در یک ماجراجویی بسیار جذاب قرار خواهد داد که در آن هدف شما راهنمایی کردن کفاش داستان به سوی ۵ مکان شگفت انگیز برای تبدیل شدن به یک قهرمان افسانه ای است می باشد . مهم نیست که کودک هستید یا پدربزرگ ، مهم این است که بازی پیش رو قادر خواهد بود تمامی گروه های سنی را به خود جذب نماید . گرافیک بازی با جزیات ریز طراحی گردیده است و در ساخت موزیک آن نیز تمامی تلاش برای بهره گیری از ملودی های محلی صورت گرفته است . بازی در ۵۰ مرحله مختلف انجام خواهد پذیرفت که هر یک دارای جذابیت های خاص خود می باشند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Drive v1.0 + data,

  drive

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 شما می توانید بهترین تجربه رانندگی را با بازی Drive داشته باشید . اگر می خواهید که با خیال راحت رانندگی کنید ، حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . یکی دیگر از قابلیت اصلی این بازی ، می توان به امکان انتخاب آهنگ های مختلف هنگام رانندگی اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی مخصوص پردانزه تگرا۳ می باشد .

ویژگی های اصلی:

انتخاب آهنگ های متعدد هنگام رانندگی

رانندگی با خیال راحت

گرافیک خیلی خوب

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Turd Birds 1.2.0.67503

  

Turd Birds

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی Turd Birds  شما باید با پرنده های مختلفی مرحله ها را پشت سر بگذارید . اما باید کاملا مراقب باشید ! باید مراقب هلیکوپتر ، بشقاب پرنده و زباله های سمی باشید ، زیرا آن ها در آسمان پرواز کرده و مانع شما برای رسیدن به هدفتان خواهند شد . در انتها باید به هدف خود رسیده و مراحل را به اتمام برسانید . دقت داشته باشید که گیم پلی این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید

ویژگی های اصلی:

وجود هلیکوپتر و بشقاب پرنده در بازی

عبور از موانع هنگام سفر

اتصال به فیسبوک

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Bramble Berry Tales Kalkalilh v1.1 + data

  Bramble-Berry-Tales-Kalkalilh

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 هنگامی که Lily بازیگوش از تخت خواب خود خارج می شود ، پدربزرگ او سعی می کند تا با احتیاط کامل در تارکیی قدم بگذارد .  تمامی این ها در بازی Bramble Berry Tales Kalkalilh وجود دارد .  به Lily  و Thomas  در یک سفر ماجراجویی بپیوندید . شما بایستی وارد دنیای این کتاب داستان شده و کودکان را به دنیای جدید منتقل کرده و درس های ارزشمند زندگی را به آن ها بیاموزید . داستان این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و به شما والدین عزیز پیشنهاد می کنیم که با دریافت این بازی کودک عزیزتان را سرگرم کنید . لازم به ذکر است که وجود چندین شخصیت شرور ممکن است برای کودک شما کمی ترسناک باشد .

ویژگی های اصلی:

یادگیری واژگان به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی

بهینه سازی شده برای گوشی های عریض

داستان جدید و بسیار هیجان انگیز

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی شده برای گوشی های عریض

بهبود عملکرد بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Asphalt Surfers

 

Fast Outlasphalt Surfers 147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 آیا شما هم اینطور فکر می کنید که رسیدن به حداکثر سرعت در یک بزرگراه شلوغ کار آسانی است ؟ پس حتما بازی Fast Outlaw: Asphalt Surfers  را امتحان کنید ! شما باید در این بزرگراه خطرناک با نهایت سرعت رانندگی کنید . هیچ کس تا به اکنون قادر نبوده است تا با حداکثر سرعت در این جاده رانندگی کند ‍ شما می توانید اولین نفر باشید . همچنین لازم به ذکر است که قادر خواهید بود تا ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دکمه خروج در بازی

بهینه سازی بازی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Parking Truck Deluxe

  

Parking Truck Deluxe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی Parking Truck Deluxe می تواند مدت ها شما را سرگرم کند ! در این بازی شما باید به صورت واقع بینانه کامیون ها را پارک کنید . وظیفه اصلی شما ، حمل بار توسط کامیون ها می باشد  . در سطح شهر رانندگی کرده و محموله ها را به مقصد مورد نظر برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۳۶ مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۱۱ نوع کامیون دیدنی و جذاب در این بازی وجود دارد . لطفا برای مشاهده تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ویژگی های اصلی:

بیش از ۳۶ مرحله هیجان انگیز

در دسترس بودن ۱۱ نوع کامیون

گرافیک سه بعدی بازی

 

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن ۵ کامیون جدید

رفع مشکلات گرافیکی بازی

رانندگی همراه با ترافیک

وجود یک شهر جدید

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pure Chess v1.0 + Data

  Pure-Chess

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 اگر می خواهید شطرنج را به صورت واقع بینانه بازی کنید ، به هیچ عنوان Pure Chess  را از دست ندهید . با استفاده از آن می توانید سایر بازی ها را مات کنید ! اکنون یکی از قدیمی ترین بازی ها را همراه با به کار بردن جدیدترین تکنولوژی  در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . یادگیری اصول اولیه بازی شطرنج از طریق آموزش گام به گام و به چالش کشاندن دوستان از قابلیت اصلی این بازی می باشد . اکنون سوال اینجاست که آیا می توانید به یک استاد بزرگ تبدیل شوید ؟

ویژگی های اصلی:

به کار بردن جدیدترین تکنولوژی ها در بازی

وجود محیط های منحصر به فرد

یادگیری اصول اولیه شطرنج

گرافیک پر زرق و برق بازی

به چالش کشاندن دوستان

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، شبیه ساز، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Agent Bull Run-Endless Racing v1.0

  

Agent Bull Run-Endless Racing

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در شهر اسپانیا یک جشنواره برگذار شده است . شما یک مرد بسیار قدرتمند هستید ! این جا است که باید با اسکیت و دوچرخه خود از دست یک گاور فرار کنید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با نهایت سرعت از دست این گاو خشمگین فرار کنید . اما اکنون این سوال مطرح می شود که چه مقدار می توانید دور شوید ؟ خود را برای یک مسابقه چالش انگیز آماده کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود موسیقی بسیار زیبای اسپانیایی ، هیجان بازی Agent Bull Run-Endless Racing را دوچندان کرده است .

ویژگی های اصلی:

فرار از دست گاو خشمگین

به چالش کشاندن دوستان

عبور از موانع مختلف

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ورزشی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Ace Wings: Online v1.7.1 + data

  

Ace WiOnline147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Ace Wings: Online یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین بازی های مبارزه در هوا برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما خلبان یک هواپیما در جنگ جهانی اول و دوم هستید . می توانید با انجام مانورهای آکروباتیک همه را گیج کرده و سپس به هدف خود تیراندازی کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا این بازی را به صورت آنلاین و چند نفره انجام داده و دوستان خود را به چالش بکشانید .

ویژگی های اصلی:

امکان انجام بازی به صورت آنلاین

پرواز بر فراز مناظر بسیار زیبا

انجام بازی آنلاین با وای فای

ماموریت های بسیار سخت

بیش از ۱۵ دستاورد

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده