لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Asphalt 8: Airborne v1.0.0 + data

  Asphalt-8--Airborne

نسخه پول بی نهایت افزوده شد .

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

پس از ماه ها انتظار سرانجام آخرین نسخه از محبوب ترین بازی سبک ریسینگ اندروید یعنی Asphalt 8: Airborne ارایه گردید . اکنون این بازی را دانلود کده و حس رانندگی با سرعت بالا در محیطی پویا که با بهره گیری از یک موتور فیزیکی جدید ساخته شده است را تجربه کنید .
در آسفالت ۸ شاهد ۴۷ خودروی لوکس جدید خواهید بود که هر یک با ویژگی های خاص خود و نهایت دقت در طراحی آماده خدمت رسانی به شما هستند . خودروهایی نظیر لامبورگینی Veneno ، بوگاتی Veyron و فراری FXX از جمله این مدل ها می باشند . صداهای ضبط شد با کیفیت از موتور خودروهای یاد شده و دیگر اتومبیل های موجود در این بازی قطعا شما را هنگام راندن آنها به وجد خواهد آورد . اگر تا کنون هیجان بسسیاری وجود شما را فرا گرفته است لازم است بدانید که برگزاری مسابفات در چندین مکان بسیار زیبا در سرتاسر جهان نظیر ایسلند ، نوادا ، ونیز و … هیجانی دوچندان را به شما خواهد بخشید . افکت های گرافیکی شگفت انگیزی نظیر بازتابش لحظه ای ژئومتریک از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد .
و در انتها اگر به برگزاری مسابفات شبکه ای با دوستان خود علاقه مندید قطعا این بازی با شبیه ساز بسیار قدرتمندش که امکان گرد هم آوردن چندین بازیکن تا ۸ نفر را فراهم آورده است می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد . بی شک آسفالت ۸ همانند هیچ کدام از بازی های ماشینی که تا کنون انجام داده اید نخواهد بود !

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Prehistorik v1.0

  

Prehi44storik v1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Prehistorik یکی از معروف ترین بازی های دستگاه های آتاری بوده که اکنون نسخه اندروید آن نیز منتشر گردید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از موانع عبور کنید . دقت داشته باشید که دشمنان زیادی سعی می کنند تا جلوی شما را بگیرند . اما شما باید از تمامی آن ها عبور کنید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dark Avenger

 

Dark Avenger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 شیطان از خواب بیدار می شود ! تاریکی در همه جا وجود داشته و شیطان در همه جا رخنه کرده ! شما باید با استفاده از مهارت و توانایی خود شیطان را از این سرزمین بیرون رانید . دقت داشته باشید که تاریکی در همه جا وجود داشته و روز به روز گسترش می یابد . شما بایستی قهرمانان خود را آماده کرده و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید . لازم به ذکر است که Dark Avenger یکی از هیجان انگیز ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . همچنین قابل توجه است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک سه بعدی بازی

نابود کردن شیاطبن

دریافت جوایز متعدد

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی گیم پلی

رفع مشکلات جزئی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Zeeek Run v1.0.2 + data

 Zeeek-Run

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در بازی Zeeek Run شما بایستی Silencio  و انبوهی از یاران وفادار او را از بین ببرید . درهر مرحله با دشمنان قوی تری رو به رو خواهید شد که با استفاده از مهارت و نیروی خود بایستی تمامی آن ها را نابود کنید . برای تسخیر Silencio  و همدستانش آماده شوید ! این بازی یکی از بهترین و اعتیادآور ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . همچنین لازم به ذکر است که وجود ۳۰ مرحله هیجان انگیز از قابلیت اصلی این بازی محسوب می گردد .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۳۰ مرحله هیجان انگیز

وجود ۴ جهان خیره کننده

موسیقی باور نکردنی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع بسیاری از باگ ها

وجود انیمیشن های جدید

 

 

 

Zeeek Run 693



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


LEGO® Speedorz™ v1.2

  Lego

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 در بازی LEGO® Speedorz شما باید یکی از حیوانات موجود در بازی را انتخاب کرده و با او در مسابقات شرکت کنید . در ابتدا باید این حیوانات را برای رانندگی کنید . دقت داشته باشید که در مکان هایی نظیر جنگل و مرداب مسابقت را انجام خواهید داد . پس از گذشت هر مرحله ، بازی سخت تر خواهد شد . مسابقات رویایی خود را آغاز کرده و دوستان خود را به چالش بکشانید . همچنین لازم به ذکر است که آیتم های جدیدی برای سفارشی کردن شخصیت ها در این بازی وجود دارد .

ویژگی های اصلی:

انتخاب یک حیوان در جنگل

سفارشی کردن شخصیت ها

جلوه های صوتی بی نظیر

وجود آیتم های متنوع



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Age of Warring Empire:I'm KING v1.9.72

  

Age of Warring EmpireI'm KING

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 بازی Age of Warring Empire:I’m KING  یکی از بهترین و برترین بازی های آنلاین و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . با استفاده از قدرت خود یک امپراطوری قدرتمند نشکیل داده و ساختمان های خود را ارتقا دهید . پس تثبیت حاکمیت می توانید به قلمرو دشمنان حمله کنید و قلمرو خود را تا حد قابل توجهی گسترش دهید .

ویژگی های اصلی:

امکان بازی به صورت چند نفره

نابودی امپراطوری های متعدد

تبدیل شدن به یک قهرمان

امکان ارتقا ساختمان ها

تسخیر قلمرو های جدید

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود عملکرد بازی

دستاورد های متعدد

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Knight Game 1.7.6

  

Knight Game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در بازی هیجان انگیز Knight Game بایستی خود را برای به دست آوردن تاج و تخت آماده کنید ! شما از یک رعیت پست به یک پادشاه قدرتمند تبدیل می شوید . اکنون پادشاه مرده است ، او به مدت بسیار  طولانی ای  پادشاه کشور بود .  پس از مرگ وی نجیب زادگان و اشراف زادگان متعددی قصد دارند تا جانشین او بشوند . در ابتدا بایستی دوستان و دشمنان خود را انتخاب کرده و سپس امتیازات متعددی کسب کنید . آیا مایل هستید تا به این هرج و مرج پایان دهید ؟! 

ویژگی های اصلی:

بیش از ۹۰ ماموریت در ۹ استان مختلف

نمایش امتیازات به دست آمده

انتخاب بیش از ۶۰ نوع سلاح

به چالش کشاندن بازیکنان

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance v1.0.7 + data

   nova

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی N.O.V.A. 3 – Near Orbit Vanguard Alliance نبردی است برای بقای بشریت در بزرگترین تیر اندازی فضایی قرن .
درپی از بین رفتن کارخانه جنگ و قدرت یا فتن اهریمن اکنون  ابرقهرمان ها پس از سالها دوری از زمین این بار به خواسته مردم  بازگشته اند تا در ۱۰ نبرد بزرگ با بهره گیری از سلاح های قدرتمند خود بدی را شکست داده و صلح و آرامش را به زمین بازگردانند.

ویژگی ها
– اجرای بازی به صورت گروهی
– بهره گیری از تکنیک FPS برای بالا بردن گرافیک و کیفیت بازی
– قابلیت پشتیانی در بیشتر دستگاه های اندروید با رعایت پیش نیاز

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
:: برچسب‌ها: اندروید 2, 2, اکشن, اکشن برای اندروید, بازی, بازی nova برای اندروید, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی اندروید 2, 2, بازی اکشن, بازی اکشن جدید برای تمامی تبلت های اندروید, بازی برای glx, بازی برای آندروید 2, 2, بازی برای اندروید 2, 2 و بالاتر, بازی برای تبلت های ایرانی آندروید, بازی برای گوشی های GLX, بازی برای گوشی های ایرانی, بازی تبلت ایرانی, بازی تبلت گلکسی, بازی تمامی گوشی های lg, بازی جدید, بازی جدید آندروید, بازی جدید اکشن, بازی جدید اکشن اندروید, بازی جدید اکشن برای آندروید, بازی جدید با سلاح های قدرتمند, بازی جدید برای تبلت گلکسی, بازی جدید برای تمامی تبلت های اندروید, بازی جدید برای گوشی, بازی جدید تیر اندازی فضایی, بازی جذاب اندروید, بازی جذاب برای تبلت های اندروید, بازی گوشی ایرانی اندروید, برای اندروید 2, 2, تبلت, تبلت ایرانی, تبلت گلکسی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


WWE: John Cena's Fast Lane v1.0.1 + Data

   

W John Cena's Fast Lane

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 شما یک راننده جوان هستید ! آرزوی شما این است تا یک روز بهترین راننده دنیا شوید . این یک اتفاق در زندگی شماست ! تمامی این ها در بازی WWE: John Cena’s Fast Lane پدیدار می شوند . رانندگی شما شخصی به نام جان سینا را تحت تاثیر قرار می دهد . همان طور که می دانید او یک سوپر استار در رقابت های کشتی کج می باشد . او با استفاده از دانش و مهارت هایی که دارد ، رانندگی را به شما آموزش می دهد . بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و در تمامی مسابقات برنده شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی سازی و ارتقا جعبه دنده ها و تایرها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود ۸۰ رقیب مختلف در بازی

باز کردن ۶ وسیله نقلیه

به چالش کشاندن دوستان

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
:: برچسب‌ها: WWE: John Cena's Fast Lane, آندروید, اندروید 2, 3, بازی آندروید, بازی رایگان, بازی مسابقات ماشین سواری اندروید, بازی موبایل, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بازی هیجان انگیز ماشین سواری آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی هیجان انگیز مسابقات اتومبیل رانی اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود مسابقات رالی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Puddle [Non-Tegra] v1.5 + Data

   

Puddle

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 در بازی بسیار هیجان انگیز Puddle  شما باید یک مایع را از گودال ها و تله های متعدد عبور دهید . قوانین این بازی بر پایه قوانین فیزیک طراحی شده و همین ویژگی این بازی را به یکی از بهترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی تبدیل کرده است . دقت داشته باشید که شما باید به دقت کنترل این مایع را بر عهده بگیرید . فراموش نکنید که در هر مرحله باید فکر کنید ! لازم به ذکر است که این بازی تا پیش از این تنها برای پردازنده های Tegra قابل اجرا بود که در ورژن پیش رو می توانید آن را بر روی تمامی اندرویدها نصب و اجرا نمایید .

ویژگی های اصلی :

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی

استفاده شده از قوانین فیزیک در بازی

کنترل کامل مایع

عدم برخورد با موانع

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ،
:: برچسب‌ها: Puddle, Puddle Puddle, آندروید, اندروید 4, 0, بازی آندروید, بازی اکشن عبور مایع از میان موانع آندروید, بازی اکشن مخصوص تگرا اندروید, بازی رایگان, بازی موبایل, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اچ دی مخصوص تگرا3 اندروید, دانلود بازی اکشن عبور مایع از گودال اندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده