لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Duty Driver Taxi FULL v1.1

  

Duty Driver Taxi FULL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز به نام Duty Driver Taxi FULL را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم . شما در این بازی باید با تاکسی خود ، به رانندگی در سطح شهر پرداخته و ماموریت های مختلف را انجام دهید . تا آن جا که می توانید باید سعی کنید که در ترافیک سنگین گرفتار نشوید ! با استفاده از تاکسی خود از ساختمان ها و پل ها پرش کنید . لازم به ذکر است که این بازی ، شامل سطح کاملا آزاد نیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سطح دشوار ، متوسط و آسان

پشتیبانی از تمامی صفحه نمایش ها

گرافیک خیلی خوب بازی

بدون هیچ گونه تبلیغات

ساده اما رنگارنگ

مسافرکشی در شهر

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
:: برچسب‌ها: بازی اتومبیل رانی, بازی ماشینی, driver,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Slingshot Racing v1.3

  

Slingshot-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Slingshot Racing بازی بسیار زیبایی است که در سبک ریسینگ اما با محیطی متفاوت ارایه شده است . در این بازی جذاب می بایست کنترل خودروی خود را با در حالی به دست بگیرید که زاویه نمایش مسیر از سمت بالا می باشد . افزون بر این مسیری که در آن خواهید راند پوشانیده شده از یخ بوده و این خود نیازمند داشتن مهارتی خاص برای کنترل دقیق می باشد .
حالت Career mode دارای ۸۰ مسابقه مختلف می باشد که برای رفتن به هر یک از آنها می بایست مرحله پیشین را با موفقیت به پایان رسانیده باشید .

ویژگی ها :
- گیم پلی اعتیاد آور
- کنترلر بسیار ساده
- گرافیک بسیار جذاب سه بعدی
- امکان به اشتراک گذاری امتیازها در فیس بوک
- و …




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، فانتزی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


The Jump: Escape The City v1.0.0

  The-Jump-Escape-The-City

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در منوپلیس شادی کردن غیرقانونی است و در صورت برگزاری میهمانی شما را دستگیر خواهند کرد !
پلیس ها اکنون در تعقیب شما هستند و می خواهند دستگیرتان کنند اما برخی از مردم می گویند که تنها ۵ دقیقه تا خارج شدن از شهر ،‌ جایی که دیگر نمی تواند بازداشت تان کنند فاصله دارد … آیا شما می توانید به انتهای مسیر رسیده و از شهر بگریزید ؟

ویژگی های کلیدی :
- گرافیک سه بعدی بسیار زیبا
- رانندگی با سرعت بالا
- استفاده از طرح های کشیده شده با دست
- سیستم امتیاز دهنده هوشمند
- و ….




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


City Cars Racer

  City-Cars-Racer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی City Cars Racer بهترین تجربه رانندگی را همراه با گوش دادن به آهنگ های مختلف داشته باشید . شما می توانید در صحرا و جاده به رانندگی پرداخته و امتیاز بگیرید . باید مراقب باشید که چگونه رانندگی می کنید ، زیرا ممکن است با سرعت زیاد موجب آسیب دیدن ماشین شوید . در این نسخه از بازی عناصر گرافیکی تا حد قابل توجهی بهبود یافته است . لازم به ذکر است که در این بازی ماشین های متعددی وجود داشته و شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید .

ویژگی های اصلی:

انتخاب ماشین های متعدد

عناصر گرافیکی خیلی خوب

پخش آهنگ هنگام رانندگی




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Fast & Furious 6: The Game v1.0 Offline + data

  

Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dolmus Driver v1.0

  

Dolmus Driver copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Dolmus Driver شما باید تا آن جا که می توانید بدون توقف رانندگی کنید . آیا شما آن قدر مهارت دارید تا از تمامی خیابان های کشور ترکیه عبور کنید ؟ می توانید خودتان امتحان کنید ! Dolmus  نام یک نوع تاکسی است که شما باید سعی کنید با آن  مسافر سوار کرده و تمام شهر را دور بزنید . از آهنگ های ترکی موجود در بازی نهایت لذت را ببرید . تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید این است که مسافر سوار کرده و پول جمع کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار خوب می باشد .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ۳ اتومبیل تزئینی

بسیار آسان و سرگرم کننده

وجو ۳ آهنگ زیبا در بازی

سوار کردن مسافران




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


World Rally Racing v1.2.1 + data

  

World-Rally-Racing

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 آیا مسابقات رالی را دوست دارید ؟ پس حتما مسابقات رالی سه بعدی را در بازی World Rally Racing امتحان کنید . این بازی شما را به دنیای واقعی مسابقات رالی می برد . شما می توانید از میان اتومبیل های موجود ، وسایل نقلیه گروه B را انتخاب کرده و تجربه سرعت رانندگی بسیار خوبی را با این بازی داشته باشید . مهارت خود  را امتحان کرده و در مناطق مختلف دنیا نظیر ایالت متحده آمریکا ، سوئد ، ایتالیا ، رومانی ، ژاپن و … مسابقات رالی را تجربه کنید .

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :

احتیاج به حداقل ۱ گیگابایت رم

سیستم عامل اندروید ۲٫۲

پردازنده دو هسته های

ویژگی های اصلی:

انتخاب اتومبیل های واقعی

به چالش کشاندن زمان

گیم پلی کاملا صاف

شبیه ساز اتومبیل




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Top Gear Stunt School SSR v3.5 + data

  

Top GeStunt School SSR Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر دنبال کننده مجموعه تخت گاز هستید ، بازی Top Gear Stunt School SSR را که یکی از هیجانی ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید است را پیشنهاد می کنیم . تجربه شگفت انگیز و جدیدی را با این بازی داشته باشید . از مکان های جدید دیدن کرده و از موانع خطرناک عبور کنید . باید توجه داشت که  این مسابقات در مکان های شگفت انگیزی صورت می گیرد . لازم به ذکر است که به چالش کشاندن دوستان ، از قابلیت اصلی این بازی می باشد .

ویژگی های اصلی:

برگذاری مسابقات در مکان های شگفت انگیز

تجربه ماشین سواری هیجان انگیز

به چالش کشاندن دوستان

عبور از موانع خطرناک

 

تغییرات نسخه اخیر:

باز شدن ماشین های کلاسیک

رفع برخی اشکالات



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Bus Simulator 3D - v1.0.1

  

Bus Simulator 3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید با وسیله نقلیه بزرگتر رانندگی کنید ؟ در بازی Bus Simulator 3D  می توانید با اتوبوس های متعددی به رانندگی بپردازید . کنترل صاف اتوبوس ، فیزیک واقع گرایانه و گیم پلی چالش انگیز از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند . سعی کنید بهترین راننده اتوبوس باشید ! این بازی ، بهترین شبیه ساز رانندگی با اتوبوس بوده و  طرفداران بسیار زیادی دارد . لازم به ذکر است که همچنین می توانید در ایستگاه ها توقف کرده و مسافر سوار کنید ! بهترین تجربه سه بعدی رانندگی با اتوبوس را با این بازی داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

شبیه ساز رانندگی اتوبوس

فیزیک واقع گرایانه اتوبوس

گرافیک خیلی خوب بازی

گیم پلی هیجان انگیز

امکان رتبه بندی آنلاین

 

تغییرات نسخه اخیر:

باز شدن اتوبوس های جدید



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Truck Simulator 2013 v6.0 + data

  

Truck Simulator 2013

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بازی Truck Simulator 2013، شبیه ساز کامیون برای سیستم عامل اندروید می باشد. تنها با یک کامیون سفر خود را آغاز نموده و تجربه بسیار خوبی را با این بازی داشته باشید . در این گیم می بایست  با کامیون های مختلف، به  شهرهای مختلف سفر نمایید . از جمله ویژگی های مهم این بازی حاوی یک نقشه بسیار بزرگ می باشد که در آن می توانید در هفت شهر مختلف با بیش از ۸ کامیون سفر کنید . بی شک گرافیک این بازی نیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد .

ویژگی اهی اصلی:

در دسترس بودن ۸ کامیون مختلف

گیم پلی فوق العاده عالی

گرافیک بسیار خوب

۷ شهر بزرگ



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده