لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Crazy Taxi v1.0.0 + data

  Crazy-Taxi

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crazy Taxi یکی از جذاب ترین بازی های ماشین سواری ارایه شده برای pc در سال های نه چندان دور بود که در آن شما نقش یک راننده تاکسی را بر عهده داشته که می بایست مسافران خود را با سرعت هر چه تمام تر از میان موانع فیزیکی و البته ترافیکی که در طول مسیر وجود دارد به مقصد برسانید . اکنون با گذشت چند سال از ارایه اولین نسخه اش شاهد ورود آن به دنیای اندروید هستیم و اکنون می بایست در اسمارت فون یا تبلت خود به مسافرکشی مشغول شوید !
توجه داشته باشید که زمان طلاست و هر چه قصد سرعت عمل بیشتری از خود به نمایش در آورید می توانید درآمد بیشتری داشته باشید . شما می توانید یکی از زمان های ۳ ، ۵ و یا ۱۰ دقیقه را در حالت آرکید یا اوریجینال بازی انتخاب نوده و با بهره گیری از شتابسنج یا صفحه لمسی دستگاه خود ، تاکسی تان را کنترل نمایید .




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Death Racing 2: Desert v1.02

  

Death Racing 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر علاقه مند به بازی های ماشین سواری و مسابقه ای هستید، بازی Death Racing 2 را از دست ندهید. رقابت سرسختی را با دوستان خود در شبکه اجتماعی فیسبوک آغاز کنید. در این نسخه از بازی، شما می توانید در بیابان با دوستان خود به رقابت بپردازید. تمامی این افتخارات را می توانید تنها با یک انگشت خود به دست آورید! برای کنترل ماشین، کافی است گوشی خود را حرکت دهید. این بازی حاوی جاده ها، پل ها و مناظر زیبا می باشد که هنگام مسابقه آن ها را مشاهده خواهید کرد

ویژگی های اصلی:

امکان بازکردن اثکر اتومبیل های پرسرعت

لذت بردن از مشاهده جاده ها و پل ها

کنترل راحت و آسان اتومبیل

کاوش مناظر پاییز و زمستان

ماموریت های هیجان انگیز

رقابت با دوستان در فیسبوک




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Crazy Wheels: Monster Trucks v1.0.5

 

 Crazy-Wheels-Monster-Trucks

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به خودرو علاقه مندید آنگاه عاشق بازی Crazy Wheels: Monster Trucks خواهید شد !
در این بازی جذاب می بایست سوار بر خودروی هیولایی خود شده و با گذر کردن در مسیرهای شگفت انگیز نظیر پل ها و تپه ها در محیطی با گیم پلی پایه فیزیکی خود را به هدف های از پیش تعیین شده برسانید . این بازی بسیار زیبا دارای ۵۰ مرحله مختلف است که در ۵ دنیای متفاوت انجام می پذیرند . کنترلر بازی همانند Hill Climb Racing می باشد که از چند دکمه ساده برای سرعت گرفتن ، شتاب دادن و یا ترمز گرفتن در طراحی اش استفاده گردیده است .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dust: Offroad Racing - Gold v1.0.0

  

 Dust--Offroad-Racing---Gold

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dust: Offroad Racing – Gold یک بازی ماشین سواری زیباست که در آن می بایست با بهره گیری از خودروهای صحرایی ، در مسابقات تعیین شده شرکت نموده و پیروز گردید . بازی در دو حالت مختلف ، یکی دروازه شکار و دیگری آخرین مرد باقی مانده صورت می پذیرد که در آنها می توانید با بهره گیری از نیترو نهایت سرعت را تجربه کنید .

ویژگی ها :
- ۷ چهارچوب با کیفیت
- ۴ خودرو مختلف با امکان رنگ آمیزی سفارشی
- بهره گیری از گرافیک با کیفیت و البته افکت های صوتی جذاب
- و …





:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pocket Trucks v1.1.4 + data

  Pocket-Trucks

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Pocket Trucks یک بازی مسابقه ای فیزیک پایه جدید در سبک ساید-اسکرالینگ می باشد که با بهره گیری از گرافیکی فوق العاده زیبا آماده سرگرم ساختن شماست . بازی در جایی اتفاق می افتد که در هر مسابقه راه های متفاوتی برای رسیدن به هدف وجود دارد اما شما برای پیروزی می بایست کوتاه ترینشان را انتخاب نمایید . استفاده از افزایش دهنده های قدرت می تواند پیروزی شما را ساده و ساده تر نماید .

ویژگی های کلیدی :
- بهره گیری از گرافیک سه بعدی بسیار زیبا با گیم پلی فیزیک پایه
- ۳۸ مرحله مختلف
- استفاده از افکت های صوتی جذاب
- قابل ثبت امتیازات بر روی برد جهانی به صورت آنلاین
- و …



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Fast & Furious 6: The Game v1.0 Offline + data

  Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


CSR Racing v1.1.5 + data

  CSR-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

خودروی رویاهای خود را انتخاب نموده و پای در مسابقات خیابانی بگزارید .

CSR Racing یک بازی اتومبیل سواری بسیار زیباست که با آمیختن گرافیک جذاب و البته گیم پلی اعتیاد آور آمده است تا گونه ای جدید از تجربه بازی های مسابقه ای را برایتان رقم بزند .
نخست اتومبیل خود را انتخاب نموده و سپس بخش های مختلف آن را ارتقا داده و با قرار دادن نیترو و البته آیرودینامیک کردن بدنه خورو ، خود را برای مسابقات پرهیجان در خیابان های شهر آماده سازید . شما در شهر تنها نیستید ؛ حریفان مختلف و البته چشم های بسیاری که حرکات شما را به نظاره نشسته اند کم نیستند !

 


 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Badayer Racing v1.0 + data

  Badayer-Racing

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا برای انجام هیجان انگیزترین بازی مسابقات جاده ای سال آماده اید ؟
در بازی Badayer Racing می توانید با استفاده از خودروی کاملا شخصی سازی شده خود به مسابقات مختلف رفته و با بهره گیری از مهارت تان در رانندگی پیش از سایرین به خط پایان برسید . این بازی که به صورت اچ دی طراحی شده است می تواند به صورت مولتی پلیر نیز انجام بگیرد . حال شما خواهید توانست با دوستانتان به مسابقات چالشی پای گذاشته و در مسیر های به دور از آسفالت به رقابت بپردازید . با بهره گیری از توربو و نیترو می توانید نهایت سرعت را در اتومبیل تان شاهد باشید .

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Mad Cop - Car Race and Drift v1.0.0

 Mad-Cop---Car-Race-and-Drift

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Mad Cop بازی زیبایی است که به شما امکان تبدیل شدن به پادشاه دریفت را می دهد .تمامی بازی هایی پوچی را که تا کنون انجام داده اید فراموش نموده و Mad Cop – Car Race and Drift را دریابید چرا که این بازی با بهره گیری از موتور  فیزیکی سه بعدی خود خواهد توانست نظر تان را جلب نماید .
شما بازی را در سطح یک ، جایی که هنوز هیچ مقامی نداشته شروع خواهید نمود و می بایست با شرکت در مسابقات مختلف رتبه خود را بهبود بخشیده و پاداش های مختلف کسب نمایید .

ویژگی ها :
- ۶ مکان مختلف
- سطح عملکرد بسیار مناسب در تمامی دستگاه ها
- رزولوشن بسیار بالا
- استفاده از موتور فیزیکی سه بعدی
- و …




:: موضوعات مرتبط: اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Earn to Die v1.0.4

 Earn-to-Die

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا آماده اید تا برای زندگی تان رانندگی کنید ؟
بازی آنلاین جذابی که بیش از ۲۰۰ میلیون بار توسط افراد مختلف امتحان شده است اکنون برای موبایل ها و تبلت های اندروید ، بزرگتر و بهتر از همیشه آماده شده است .
در بازی Earn to Die می بایست سوار بر ماشین خود در مسیری دور و دراز قرار گرفته و تمامی زامبی هایی را که در طول مسیرتان قرار دارند از بین ببرید .
اگر فکر می کنید خودروی تان آنقدر ها که باید مستحکم نیست ، تلاش کنید تا سکه های بیشتری جمع آوری کرده و آن را قدرتمندتر نمایید . شما همچنین خواهید توانست با افزودن اسلحه بر روی ماشین خود ، قدرت نابود سازی زامبی ها را بیش از پیش کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده