لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Classic Snake

  Classic-Snake-1997

گاهی اوقات بعضی چیزها باعث می شوند انسان ها بر بال سیمرغ خیال به سالها پیش بروند و در شرایطی قرار گیرند که سالها پیش تجربه کردند این حس زیبا و خوشایند باعث می شود بازی های قدیمی به نظر افراد بسیار بهتر و زیبا تر از سایرین بیایند. اکنون شما می توانید با دانلود بازی Classic Snake این شرایط را تجربه کنید.

ویژگی های کلیدی Classic Snake :
- 11 مرحله زیبا و جذاب
- کنترل مار توسط کلید های کوشی های نوکیا ۳۳۱۰ و۳۲۱۰ و۵۱۹۰
- دو حالت عادی و ماجراجویانه برای انجام بازی

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، بازی، فانتزی، شبیه ساز، ،
:: برچسب‌ها: آندروید, اندروید, اندروید 2, 0, 1, بازی, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی اندروید 2, 0, 1, بازی برای اندروید, بازی جدید 2, 0, 1, بازی جدید آندروید, بازی جدید اندروید, بازی کلاسیک, بازی کلاسیک اندروید, بازی کلاسیک مار در نوکیا 3310, جدید ترین بازی آندروید, دانلود, دانلود آندروید, دانلود اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی برای اندروید 2, 1, دانلود رایگان, دانلود رایگان اندروید, دانلود رایگان بازی 2, 0, 1, دانلود رایگان بازی اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Fast & Furious 6

  Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید . 
شما خواهید توانست با بهره گیری از آپشن های شخصی سازی مختلفی که در بازی قرار گرفته است خودروی خود را از مدل های ۱۹۷۰ تا اتومبیل های امروزی می تواند باشد بر اساس سلیقه تان در ظاهر و یا بخش های مختلف مکانیکی اش تغییراتی انجام دهید .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: بازی Fast & Furious 6 برای اندروید, دانلود بازی Fast & Furious 6, دانلود بازی اتومبیل رانی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Wreck-it Ralph v1.2

  

Wreck-it Ralph v1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Wreck-it Ralph  یک بازی اکشن و فانتزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که ماجرایش درست به مانند فیلم آن است. در این بازی، شما قصد دارید تا یک قهرمان باشید، اما برای این قهرمانی باید بهای سنگینی را بپردازید. با استفاده از سحر و جادو باید نیروی خود را تحکیم ببخشید. برای قهرمانی باید تمام شهر را بر هم بریزید. لازم به ذکر است که شما باید از سایر دوستان خود نیز محافظت کنید

ویژگی های اصلی:

بسیار هیجان انگیز

الهام گرفته از فیلم اصلی

امکان افزایش سرعت



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، شبیه ساز، فکری، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازیWreck-it Ralphبرای اندروید, دانلوذ بازی برای اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Chicken Invaders 4 Xmas v1.02

  

Chicken Invaders 4 Xmas

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Chicken Invaders 4 Xmas یک بازی اکشن و فوق العاده زیبا و هیجانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. بدون شک این بازی را بر روی سیستم عامل ویندوز به یاد دارید، این بازی پس از طرفدارانی که در نزد کاربران ویندوز پیدا کرد، نسخه اندروید آن هم نیز منتشر گردید . شما باید در این بازی از شر مرغ های فضایی خلاص شده و آن ها را نابود کنید. مراحل این بازی بسیار زیاد است و درست به مانند نسخه ویندوز طراحی شده است .

ویژگی های اصلی:

نابودی مرغ های فضایی

هیجان بسیار زیاد

گرافیک خیلی خوب

طراحی به مانند نسخه ویندوز




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، شبیه ساز، ،
:: برچسب‌ها: بازی های قدیمی برای اندروید, بازی مرغ ها, بازی اکشن, بازی فانتزی, بازی اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Toy Story: Smash It! v1.00

  Toy Story  Smash It!2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

داستان عروسک ها با همه ی زیبایی هایشان اکنون در قالب یک بازی پازلی سه بعدی فیزیکی برای اندروید ارایه شده اند .
اگر می خواهید ماجراجویی جدید با کاراکترهای دوست داشتنی Toy Story را برای خود رقم بزنید ، اکنون این بازی زیبا را دانلود کنید .
در این گیم جذاب که در ۶۰ مرحله مختلف با ساعت ها گیم پلی ارایه شده است می بایست مراحل چالش برانگیزی را که هر یک نیازمند استراتژی ای خاص برای گذر کردن است با موفقیت پشت سر بگذارید .




:: موضوعات مرتبط: بازی، شبیه ساز، فکری، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


PKR 3D Poker v1.0

  

PKR 3D Poker

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

PKR 3D Poker بازی فوق العاده زیبای پوکر این بار برای سیستم عامل اندروید! اگر طرفدار بازی پوکر هستید، بدون هیچ تردیدی این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید. این بازی را باید  به صورت آنلاین انجام دهید. سیستم این بازی، منحصر به فرد است. این بازی، نوآورانه ترین بازی پوکر در جهان می باشد. قبل از نصب، حتما سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را مشاهده کنید. همچنین قابل توجه است که این بازی به صورت رسمی از گوشی های سامسونگ Galaxy s3 و سامسونگ Galaxy s4  پشتیبانی می کند.

 حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی:

دارا بودن سیستم عامل اندروید ۲٫۳

GPU قادر به اجرای بازی های سه بعدی

پردازنده۱Ghz

512MB RAM

سیستم مورد نیاز توصیه شده برای اجرای این بازی:

داشتن پردانده ۱GHz دو هسته ای

GPU قادر به اجرای بازی های سه بعدی

سیستم عامل اندروید۴٫۱

داشتن رم ۱ گیگابایت




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، شبیه ساز، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Bus Simulator 3D - v1.0.1

  

Bus Simulator 3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید با وسیله نقلیه بزرگتر رانندگی کنید ؟ در بازی Bus Simulator 3D  می توانید با اتوبوس های متعددی به رانندگی بپردازید . کنترل صاف اتوبوس ، فیزیک واقع گرایانه و گیم پلی چالش انگیز از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند . سعی کنید بهترین راننده اتوبوس باشید ! این بازی ، بهترین شبیه ساز رانندگی با اتوبوس بوده و  طرفداران بسیار زیادی دارد . لازم به ذکر است که همچنین می توانید در ایستگاه ها توقف کرده و مسافر سوار کنید ! بهترین تجربه سه بعدی رانندگی با اتوبوس را با این بازی داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

شبیه ساز رانندگی اتوبوس

فیزیک واقع گرایانه اتوبوس

گرافیک خیلی خوب بازی

گیم پلی هیجان انگیز

امکان رتبه بندی آنلاین

 

تغییرات نسخه اخیر:

باز شدن اتوبوس های جدید



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Shoot The Fokkers v1.0

  

Shoot The Fokkers

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

در بازی Shoot The Fokkers بهترین تجربه تیراندازی را در تبلت اندرویدی خود داشته باشید . شما باید هواپیماها را در کوتاه ترین زمان ممکن منفجر سازید . تنها کافی است تبلت یا اسمارت فون خود را برای تیراندازی به سوی دشمنان  لمس کنید ! این بازی با گرافیک سه بعدی و جلوه های صوتی بی نظیر عرضه می شود . لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید از رتبه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک و تویتور مطلع شوید .

ویژگی های اصلی :

گرافیک سه بعدی و واقع بینانه

جلوه های صوتی بی نظیر

اتصال به فیسبوک و تویتر

نمره دهی و رتبه بندی




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Stair Dismount

  

Stair Dismount

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Stair Dismount یک بازی سه بعدی و سرگرم کننده بسیار جذاب  برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما باید آزمایش های متعددی بر روی یک آدمک انجام داده و او را به چالش بکشید . این بازی ، شبیه سازی بازی ۳D ragdoll  می باشد . باید ضربات متعددی را به او وارد کرده و میزان توانایی اش را بسنجید ؛ هر آسیب بیشتری به آدمک وارد نمایید ، امتیاز بیشتری کسب خواهید نمود !  همچنین لازم به ذکر است که قادر خواهید بود تا چهره فرد مورد نظر برای آزمایش را خودتان انتخاب نموده تا بازی جذاب تر گردد !

ویژگی های اصلی:

انتخاب چهره فرد مورد آزمایش

موسیقی متن هیجان انگیز

جلوه های صوتی بی نظیر

مکان های مختلف




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، بازی، اکشن، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Truck Simulator 2013 v6.0 + data

  

Truck Simulator 2013

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بازی Truck Simulator 2013، شبیه ساز کامیون برای سیستم عامل اندروید می باشد. تنها با یک کامیون سفر خود را آغاز نموده و تجربه بسیار خوبی را با این بازی داشته باشید . در این گیم می بایست  با کامیون های مختلف، به  شهرهای مختلف سفر نمایید . از جمله ویژگی های مهم این بازی حاوی یک نقشه بسیار بزرگ می باشد که در آن می توانید در هفت شهر مختلف با بیش از ۸ کامیون سفر کنید . بی شک گرافیک این بازی نیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد .

ویژگی اهی اصلی:

در دسترس بودن ۸ کامیون مختلف

گیم پلی فوق العاده عالی

گرافیک بسیار خوب

۷ شهر بزرگ



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده