لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Clone Camera v1.5.1

  

 Clone-Cameraa

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا می خواهید عکس هایی بگیرید که چندین قل از خودتان در آن وجود دارد ؟ نرم افزار Clone Camera به شما کمک می کند تا با گرفتن چندین عکس از خود در حالت های مختلف و قرار دادن همگی آنها در یک تصویر ، عکس هایی بسازید که همگان را حیرت زده کند ! طراحی برنامه به گونه ای است که انجام این کار فوق العاده به ساده ترین روش ممکن انجام می پذیرد . تنها کافیست با انگشت خود قسمت هایی از تصویر را که خود در آن حضور دارید انتخاب نموده و ادامه کارها را به دستان پر قدرت این نرم افزار بسپارید . افزون بر این ۲۴ فیلتر با کیفیت بسیار زیبا نیز در این نرم افزار گنجانده شده است که می توانید از آنها برای هر چه زیبا تر کردن عکس های خود استفاده کنید .




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، ابزارک، عکس و فیلمبرداری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sher Yadet Nareh! 1.0

  slid2.1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Nareh هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، بازی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Gun Maker 2


:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Piano AR (Augmented reality) v1.0

 

 Piano-AR-(Augmented-reality)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تا کنون شبیه سازهای پیانو بسیاری برای سیستم عامل اندروید ارایه شده است که می توان گفت تمامی آنها جز در برخی از امکانات جزیی فرقی با یکدیگر نداشته اند . Piano AR با توجه به عملکرد خود یک سر و گردن بالاتر از تمامی شبیه سازها قرار گرفته و آن هم امکان نواختن پیانو به گونه ای واقعی است . برای انجام این کار کافیست از برگه ای که در ادامه لینک آن برای دانلود گذاشته شده است یک پرینت گرفته و با استفاده از دوربین دستگاه تان هنگامی که برنامه اجرا شده است انگشت تان خود را بر روی دکمه های کاغذی قرار دهید .
جالب به نظر نمی رسد ؟ پس امتحانش کنید !

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Face Blender v2.0.6

 Face-Blender

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا می خواهید دو چهره مختلف را با یکدیگر ترکیب نموده و ظاهری جدید را از میان آن پدید آورید ؟
Face Blender نام نرم افزار بسیار جالبی است که به شما کمک می کند یا از طریق دوربین و یا از گالری اندرویدتان ، دو تصویر با چهره های مختلف را انتخاب کرده و سپس با زدن دکمه Blend ، آنها را با یکدیگر مخلوط کنید . نمایش یک نتیجه بامزه برای تمامی عکس ها از پیش تضمین شده است !




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، عکس و فیلمبرداری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


انیمیشن سازی در گوشی شما FlipaClip v1.0.4

 

FlipaClip

FlipaClip یک برنامه جدید و بسیار جالب و عالی است که امتحان کردن آن را یکبار هم که شده برای کاربران گوشی های بزرگ مخصوصاً گلکسی نوت و گلکسی نوت 2 و همچنین تمامی تبلت های اندرویدی توصیه می کنیم. در این برنامه می توانید مانند زمان کودکی روی کاغذ ها اشکالی را بکشید و به صورت برگ برگ ورق بزنید تا انیمیشن ساخته شود. در این برنامه می توانید رنگ و نوع کاغذ و همچنین انواع قلم ها و مدادها را انتخاب کنید و پس از انتخاب سرعت انیمیشن آن را به صورت ویدئو ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Better Cracked Screen PRO v2.3

 

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶

آیا می خواهید صفحه گوشی خود را بشکنید ؟!
Better Cracked Screen PRO نام برنامه ی جالبی است که با استفاده از آن می توانید شبیه ساز شکستن صفحه نمایش را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کرده و صحنه های جالبی را خلق کنید .
کافی است گوشی را به دوستان خود داده تا به طور مثال عکسی را ببینید و پس از یک یا چند بار لمس کردن صفحه ، ناگهان صفحه شکسته و آنها را غافلگیر نمایید .



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Draw Something v1.10.108

 

پیش نیاز:اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی بسیار جذاب Draw Something یکی محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید است  و طراحی خاصی که دارد شمار زیادی از کاربران را از سرتاسر جهان به خود جلب کرده است . امتیازاتی ویژه ای در این بازی برای کاربران قرار داده شده که بر جذابیت آن افزوده است.

ویژگی هدرئیدای منحصر به فرد این بازی:

- ۲۵۰۰ کلمه کلیدی

- ۵۰۰ سکه رایگان

- ۵ بمب رایگان



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Scare Your Friends – SHOCK! v5.3

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید دوستانتان را بترسانید ؟
امروز برای شما برنامه ویژه ای داریم !

Scare Your Friends – SHOCK! نام اپلیکیشنی است که با فراهم آوردن وسایل ترس ، شوک ناگهانی به دوستانتان وارد خواهد کرد . تنها کافیست برنامه را تنظیم کرده و به دست دوستتان دهید تا با آن بازی کند . پس از چند ثانیه تصاویر وحشتناک و صداهای هولناک چنان لرزه بر اندام او خواهد انداخت که هیچ گاه این کار شما را از یادش نبرد !

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


The Whip Sound App v1.3.4

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

The Whip Sound Appبرنامه بسیار جالبی است که به شما کمک می کند با حرکت دادن گوشی خود صدای شلاق زدن را ایجاد کنید . حتما تا کنون فیلم های زیادی دیده اید که فردی با در دست داشتن شلاق و زدن به این و آن صداهایی پخش می شود ؛ حال شما با داشتن این نرم افزار جالب می توانید چنین حرکاتی را بدون زدن ضربه های واقعی شبیه سازی کنید و تازیانه بر دوستان و آشنایان بزنید !



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده