لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Egmont – Pirates v1.0 + data

 Egmont-–-Pirates

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در بازی Egmont – Pirates هدف شما ایجاد یک گروه از دزدان دریایی به منظور سرقت سکه ها و جمع آوری آنهاست . هر بازیکنی که بتواند گروهی قدرتمندتر ساخته و بیشترین سکه ها را برای خود جمع آوری نماید پیروز میدان خواهد بود !
شما می توانید با گذراندن دوره های تمرینی و آموزشی بازی ، شیوه های تبدیل شدن به یک دزد دریایی را آموخته و راندمان سرقت هایتان را بهبود بخشید . در طول بازی با آیتم های متفاوتی رو به رو خواهید شد که می توان از آنها برای افزایش قدرت خود استفاده نمایید . به طور مثال یکی از این آیتم ها به شما کمک می کند تا کشتی سایر بازیکنان را نابود کرده و بر قدرت خود بیافزایید .

گرافیک زیبا ، قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر ، بهره گیری از انیمیشن های جذاب  و ساعت های گیم پلی از جمله ویژگی های این بازی می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، فکری، ،
:: برچسب‌ها: Egmont – Pirates اندروید, اندروید 2, 3, 3, بازي اندرويد 2013, بازي براي galaxy s4, بازي جديد htc one x, بازی اندروید, بازی جدید آندروید, بازی دزد دریایی, بازی موبایل, بازی مولتی پلیر اندروید, بازی کم حجم اندروید, دانلو بازی Egmont – Pirates برای اندروید, دانلود اندروید, دانلود اندرویدها, دانلود بازي اندرويد با لينک مستقيم, دانلود بازی, دانلود بازی Egmont – Pirates, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید رایگان با لینک مستقیم, دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود بازی رایگان آندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی رایگان اندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی مخصوص اندروید, دانلود بازی مخصوص گوشی های اندروید, دانلود بازی هیجان انگیز اندروید, دانلود بازی چند نفره اندروید, دانلود برای اندروید, دانلود گیم دزدان دریایی Egmont – Pirates,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Contra: Evolution v1.1.0

   

Contrlution 147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Contra: Evolution شما با استفاده از تفنگ های خود باید تمام سعی خود را انجام داده و دشمنان را نابود کنید . در ابتدا باید شخصیت مورد نظر خود را در بازی انتخاب کرده و سپس با آن شخصیت بازی را شروع کنید . وظیفه شما این است تا با بیگانگانی که به جنگل های جنوب آمریکا آمده اند مبارزه کنید . اکنون ما شما را به یکی از سخت ترین بازی های مبارزاتی دعوت می کنیم ! باز کردن مراحل جدید ، وجود شخصیت های منحصر به فرد و گرافیک اچ دی از قابلیت های اصلی این بازی به شمار می روند .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن بیگانگان در جنگل های جنوب آمریکا

وجود شخصیت های منحصر به فرد

گرافیک اچ دی بازی

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
:: برچسب‌ها: Contra: Evolution, آندروید, اندروید 2, 1, بازی اکشن از بین بردن بیگانگان آمریکایی آندروید, بازی اکشن و مبارزاتی Contra: Evolution اندروید, بازی رایگان, بازی موبایل, بازی های مخصوص آندروید, بازی کلاسیک و اکشن آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, جدیدترین بازی های اندروید, دانلود, دانلود اکشن نابود کردن بیگانگان جنوب آمریکا اندروید, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اکشن و مبارزاتی اندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


My Gang v1.04

  

My Gang

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 بازی My Gang یکی دیگر از سری بازی های جنایی برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . در این بازی شما باید از طریق جرم و جنایت های خیابانی زندگی روزمره خود را بگذرانید . بایستی وارد یک باند شده و ماموریت های متعددی را انجام دهید . با استفاده از اتومبیل های بسیار شیک و سلاح های متنوع ، دشمنان خود را از بین ببرید . به مبارزه با کارفرمایان شهری پرداخته و قدرت و اقتدار خود را در شهر  بیشتر کنید !

ویژگی های اصلی:

جرم و جنایت در شهر

مبارزه با کارفرمایان

ماموریت های متعدد

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: My Gang, آندروید, اندروید 2, 3, بازی My Gang آندروید, بازی آندروید, بازی رایگان, بازی موبایل, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بازی گنگستری جنایت در شهر اندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی My Gang, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی گانگستری جرم و جنایت در شهر اندروید, دانلود رایگان بازی My Gang اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود گیم My Gang, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Classic Snake

  Classic-Snake-1997

گاهی اوقات بعضی چیزها باعث می شوند انسان ها بر بال سیمرغ خیال به سالها پیش بروند و در شرایطی قرار گیرند که سالها پیش تجربه کردند این حس زیبا و خوشایند باعث می شود بازی های قدیمی به نظر افراد بسیار بهتر و زیبا تر از سایرین بیایند. اکنون شما می توانید با دانلود بازی Classic Snake این شرایط را تجربه کنید.

ویژگی های کلیدی Classic Snake :
- 11 مرحله زیبا و جذاب
- کنترل مار توسط کلید های کوشی های نوکیا ۳۳۱۰ و۳۲۱۰ و۵۱۹۰
- دو حالت عادی و ماجراجویانه برای انجام بازی

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، بازی، فانتزی، شبیه ساز، ،
:: برچسب‌ها: آندروید, اندروید, اندروید 2, 0, 1, بازی, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی اندروید 2, 0, 1, بازی برای اندروید, بازی جدید 2, 0, 1, بازی جدید آندروید, بازی جدید اندروید, بازی کلاسیک, بازی کلاسیک اندروید, بازی کلاسیک مار در نوکیا 3310, جدید ترین بازی آندروید, دانلود, دانلود آندروید, دانلود اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی برای اندروید 2, 1, دانلود رایگان, دانلود رایگان اندروید, دانلود رایگان بازی 2, 0, 1, دانلود رایگان بازی اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Fast & Furious 6

  Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید . 
شما خواهید توانست با بهره گیری از آپشن های شخصی سازی مختلفی که در بازی قرار گرفته است خودروی خود را از مدل های ۱۹۷۰ تا اتومبیل های امروزی می تواند باشد بر اساس سلیقه تان در ظاهر و یا بخش های مختلف مکانیکی اش تغییراتی انجام دهید .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: بازی Fast & Furious 6 برای اندروید, دانلود بازی Fast & Furious 6, دانلود بازی اتومبیل رانی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


M2: War of Myth Mech v1.0.2 + data

  

M2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در بازی M2: War of Myth Mech شما باید تبدیل به یک قهرمان شده و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید . در آغاز سرزمینی به نام ترا وجود داشت که مردم زیادی در آن جا زندگی می کردند . این مردم به صورت مداوم مورد تهدید جانوران خشمگین قدرتمند قرار می گرفتند . ناگهان قبیله ای اسطوره ای به نام Deus از آسمان فرود آمده و به مردمان عادی برای حل مشکلات خود کمک کرد . اکنون این قبیله از بین رفته و شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان دهید . لازم به ذکر است که برای نابودی دشمنان ، سلاح های متنوعی در اختیار شما خواهد بود !

ویژگی های اصلی:

وجود مهارت های منحصر به فرد

وجود ۱۰ سطح کاملا دشوار

جلوه های صوتی بی نظیر

وجود سلاح های متنوع

پیشرفت موتور بازی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: بازی M2: War of Myth Mech, بازی اکشن, بازی فانتزی, بازی ماجراجویی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Summer Surfers v1.0

  Summer-Surfers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 در بازی Summer Surfers بهترین و سریع ترین دونده جهان را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . یک پسر بچه بر روی یک توپ قرار داشته و باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و مراحل را پشت سر بگذارد . شما به آسانی قادر خواهید بود تا از خیابان های بسیار زیبا در طول تابستان دیدن کرده و در آن جا به گشت و گذار بپردازید . لازم به ذکر است که شخصیت های به کار رفته در این بازی بسیار جذاب می باشند .

ویژگی های اصلی:

به کار بردن شخصیت های منحصر به فرد

گرافیک سه بعدی و هیجان انگیز

بسیار زیبا و هیجان انگیز

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، فکری، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: بازی ماجراجویی, بازی فانتزی, بازیSummer Surfers,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Duty Driver Taxi FULL v1.1

  

Duty Driver Taxi FULL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز به نام Duty Driver Taxi FULL را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم . شما در این بازی باید با تاکسی خود ، به رانندگی در سطح شهر پرداخته و ماموریت های مختلف را انجام دهید . تا آن جا که می توانید باید سعی کنید که در ترافیک سنگین گرفتار نشوید ! با استفاده از تاکسی خود از ساختمان ها و پل ها پرش کنید . لازم به ذکر است که این بازی ، شامل سطح کاملا آزاد نیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سطح دشوار ، متوسط و آسان

پشتیبانی از تمامی صفحه نمایش ها

گرافیک خیلی خوب بازی

بدون هیچ گونه تبلیغات

ساده اما رنگارنگ

مسافرکشی در شهر

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
:: برچسب‌ها: بازی اتومبیل رانی, بازی ماشینی, driver,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Carnivores Ice Age v1.3.6 + data

  

carnivores-ice-age

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای اسمارت فون های اندرویدی را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید در  بازی Carnivores Ice Age ، به شکار زمستانی رفته و مهارت خود را  در شکار امتحان کنید . شما باید به مناطق دور افتاده آفریقا سفر کرده و شکار کردن را در آن جا تجربه نمایید . لازم به ذکر است که تمامی لوازم جانبی شکار نظیر دوربین شکاری ، نقشه و …  در اختیار شما خواهد بود .

ویژگی عای اصلی:

در دسترس بودن لوازم شکار

تقویت هوش مصنوعی

وجود ۵ نقشه مختلف

گرافیک اچ دی بازی

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
:: برچسب‌ها: download Ice Age, دانلود بازی Ice Age, دانلود بازی Carnivores Ice Age ,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Wreck-it Ralph v1.2

  

Wreck-it Ralph v1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Wreck-it Ralph  یک بازی اکشن و فانتزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که ماجرایش درست به مانند فیلم آن است. در این بازی، شما قصد دارید تا یک قهرمان باشید، اما برای این قهرمانی باید بهای سنگینی را بپردازید. با استفاده از سحر و جادو باید نیروی خود را تحکیم ببخشید. برای قهرمانی باید تمام شهر را بر هم بریزید. لازم به ذکر است که شما باید از سایر دوستان خود نیز محافظت کنید

ویژگی های اصلی:

بسیار هیجان انگیز

الهام گرفته از فیلم اصلی

امکان افزایش سرعت



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، شبیه ساز، فکری، ماجراجویی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازیWreck-it Ralphبرای اندروید, دانلوذ بازی برای اندروید,
نويسنده : محمد خلیلی زاده