لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Real Moto HD v1.0.2

  Real-Motor-HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به بازی های موتور سواری آن هم در خیابان های شلوغ علاقه مندید ؟ 
اگر چنین است به هیچ وجه بازی Real Moto HD را از دست ندهید . در ابتدا بایستی موتور سیکلت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس مسابقه را آغاز کنید . بیش از ۶ آهنگ کلاسیک در این بازی وجود داشته که در حین انجام مسابقات برای شما پخش خواهد شد . تجربه رانندگی خوبی را با این بازی در گوشی اندرویدی خود داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

تجربه رانندگی واقعی موتور

گرافیک خیلی خوب بازی

به چالش کشاندن دوستان

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، موتور سواری، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


RazeShoma v0.5.0

  raze-shoma

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بسته نرم افزاری رازشما برای پیدا کردن علائم ستاره شناسی(طالع بینی چینی) سال، ماه، روز و ساعت تولد، تقویم قدیمی چینی (قمری چینی) را محاسبه میکند. برای پیدا کردن شخصیت هر فرد سه راه مختلف ارائه میدهد (ستاره شناسی چینی – گروه خون ژاپنی – چرخ برمه). علاوه بر اینها راهی که مردم چین قدیم (طالع بینی چینی) برای سنجش تطابق شخصیت زن و مرد برای ازدواج بکار میبرده اند را در اختیار شما میگذارد، و همینطور احتمال پسر یا دختر بودن بچه به روش چینی را. هرچند که این نرم افزار تقویم جدید چینی (خورشیدی چینی) را بر تقویم های شمسی، قمری (شیعه – اسلامیک وسترن – ام القرا) و میلادی افزوده است.

 

 




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Tech Deck Skateboarding v1.0.99

  

Tech Deck Skateboarding

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا به اسکیت سواری علاقه مند هستید ؟ آیا دوست دارید تا آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید ؟ پس به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Tech Deck Skateboarding  را از دست ندهید . تنها کافی است شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس مسابقه را شروع کنید . در مسابقات چالش انگیز شرکت کرده و از رقیبان خود جلو بزنید ! قابل توجه است که وجود انیمیشن های جذاب و گرافیک بسیار بالا از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شود . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما امتیازات و سکه های متعددی داده می شود .

ویژگی های اصلی:

به چالش کشاندن بازی و رقابت با دوستان

وجود اسکیت های مختلف در بازی

انتخاب شخصیت مورد نظر

گرافیک اچ دی بازی

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، شبیه ساز، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sparta Run 3D v1.2

  

Sparta Run 3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در گوگل پلی به نام Sparta Run 3D را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . Sparta Run 3D آمده است تا شجاعت و قدرت خود را به همه نشان بدهد . آن ها جنگجویان بزرگی هستند که وظیفه آن ها محافظت از زمین در برابر تجاوز دشمنان می باشد . بایستی به عنوان یک دونده این مسیرها را طی کرده و از برخورد با تله های مرگبار جلوگیری کنید . دقت داشته باشید که تله های متعددی در دره ها در انتظار شماست !

ویژگی های اصلی:

گرافیک پر زرق و برق سه بعدی

بسیار زیبا و هیجان انگیز

گبم پلی نامحدود

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Racing Glider v1.03 + data

  

Racing Glider

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Racing Glider شما باید با موتور خود در هوا پرواز کنید ! کنترل این موتور هوایی به هیچ گونه مهارت خاصی احتیاج ندارد ، تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید . از پرواز آزاد در سطح آسمان نهایت لذت را ببرید . این بازی شامل ۲۷ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . دقت داشته باشید که در طول مراحل ممکن است وضعیت آب و هوایی نیز تغییر کند . همچنین لازم به ذکر است که دستاوردهای مختلفی در این بازی وجود داشته که شما بایستی آن ها را به دست آورید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۲۷ مرحله هیجان انگیز

وجود دستاورد های مختلف

کنترل بسیار آسان و روان

وجود ۳ نوع گیم پلی

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


UC Browser Mini 8.7.0

  

UC Browser Mini

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی

به اشتراک گذای مطالب در شبکه های اجتماعی

امکان دانلود فیلم ، موسیقی و عکس

در دسترس بودن حالت شب

امکان جستجوی ویدیو ها

دانلود منیجر حرفه ای

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از زبان های بیشتر

افزایش سرعت مرورگر

بهبود عملکرد نرم افزار

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، مرورگر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


E.G. Chess v1.0.16

  E.G.-Chess

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید تا شطرنج را به صورت سه بعدی بازی کنید ؟ ما E.G. Chess را به شما پیشنهاد می کنیم . اگر علاقه مند به شطرنج هستید این بازی می تواند شما را بسیار مسرور سازد . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا با دوستان خود رقابت کرده و به صورت آنلاین این بازی را انجام دهید . همچنین لازم به ذکر است که وجود ۴ محیط بسیار زیبا و جذاب ، لذت انجام این بازی را دو چندان کرده است .

ویژگی های اصلی:

عرضه گرافیک به صورت سه بعدی

قابلیت انجام بازی به صورت آنلاین

رقابت با دوستان و آشنایان

وجود ۴ محیط مختلف

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه ای برای اتصال به شبکه

دعوت کردن از دوستان برای مسابقه

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Freeletics PRO Fitness v1.0.1

  Freeletics.PRO.Fitness.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Freeletics PRO Fitness  از این پس مانند یک ورزشکار ورزش کنید ! این برنامه با ارائه تمرین های بدنسازی به شما کمک می کند تا اندام خود را زیباتر کرده و آن را بهبود ببخشید . از این پس برای تناسب اندام دیگر نیازی به دستگاه های بدنسازی نخواهید داشت ، زیرا این اپلیکیشن همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از تامیر نیز قادر خواهید بود تا حرکات ورزشی خود را تنظیم نمایید . اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

رسیدن به وزن ایده آل بدون ماشین آلات

وجود تایمر برای تنظیم حرکات ورزشی

رسیدن به وزن ایده آل

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، پزشکی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD v1.3

  

FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD789

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا دوست دارید تا با استفاده از هواپیمای خود در آسمان به گشت و گذار بپردازید ؟ بازی FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD  یکی از بهترین شبیه سازهای هواپیما برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . بیش از ۵۰ ماموریت هیجان انگیز در بازی وجود داشته که شما باید آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵ هواپیمای منحصر به فرد بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید .

ویزگی های اصلی:

وجود بیش از ۵۰ مرحله هیجان انگیز

در دسترس بودن ۵ هواپیما

هیجان بسیار بالای بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Autumn Dynasty v1.02 + data

  Autumn-Dynasty

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Autumn Dynasty وظیفه شما این است تا با استفاده از سلاح های خورشیدی ، امپراطوری وحشی ها را از بین ببرید . شما باید  تمام تلاش خود را برای دفاع از سرمزین و بیرون راندن دشمنان به کار بگیرید . در طول بازی شما با هزاران سرباز رو به رو شده که باید تمامی آن ها را از بین ببرید .

ویژگی های اصلی:

بازکردن توانایی های منحصر به فرد

رو به رو شدن با هزاران سرباز

قابلیت ارتقا پژوهش ها

 


 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده