لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

TMNT: ROOFTOP RUN v1.0 + data

 

TMOFTOP RUN147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی TMNT: ROOFTOP RUN شما باید تا آن جا که می توانید بپرید ! بایستی در پشت بام های شهر نیویورک راه بروید . در هر مرحله به شما سلاح های منحصر به فردی داده شده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . در هنگام راه با انبوهی از دشمنان رو به رو شده که باید تمام تلاش خود را به کار برده و آن ها را نابود کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را ارتقا دهید . همچنین لازم به ذکر است که  در هر مرحله به شما امتیازات بی شماری داده می شود .

ویزگی های اصلی:

وجود سلاح های منحصر به فرد

مبارزه با انبوهی از دشمنان

کسب پاداش های بی شمار

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Slender Man! Chapter 1: Alone v6.3 + data

  

Slender Man! Chapter 1 Alone147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 اگر دنبال کننده بازی های ترسناک هستید ، به هیچ عنوان بازی Slender Man! Chapter 1: Alone را از دست ندهید . این بازی بر اساس یک افسانه ای  به نام مرد باریک و دراز ساخته شده است . ببینید که چه مدت می توانید قبل از اینکه مرد بلنک و باریک شما را بگیرد  زنده بمانید. اکنون تنها نیرویی که در اختیار دارید ، عقل و هوش شماست ! آیا می توانید تمام صفحات مخفی را قبل از اینکه مرد بلند و باریک شما را بگیرد را پیدا کنید ؟ لازم به ذکر است که این بازی ممکن است با  Samsung Galaxy Y سازگاری نداشته باشد !

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به اجرای بازی در صفحه نمایش های کوچک

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


THE KING OF FIGHTERS-A 2012 - v1.0.1 + Data

  THE-KING-OF-FIGHTERS-A-2012

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 اگر طرفدار بازی های گرافیکی هستید ، به هیچ عنوان بازی THE KING OF FIGHTERS-A 2012 را از دست ندهید . بیش از ۳۴ کاراکتر در این بازی وجود داشته که شما می توانید تک تک آن ها را انتخاب کرده و مبارزه با آن ها را شروع کنید . در این بازی باید به صورت تن به تن با حریف خود مبارزه کنید . بیش از ۶ حالت در این بازی وجود دارد . لازم به  ذکر است که دستورات این بازی کاملا ساده بوده ، به طوری که بازیکنان تازه کار هم قادر به مبارزه خواهند بود . همچنین قابل توجه است که وجود تصاویر خیره کننده ، شخصیت های منحصر به فرد ، گرافیک بسیار عالی و حالت بازی تک نفره  از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند .

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pencil Sketch v3.2

 Pencil-Sketch

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا می خواهید عکس های موجود در گالری تان یا آنهایی را که با دوربین دیوایس اندرویدی تان تهیه نموده اید به آثار هنری کشیده شده با مداد تبدیل نمایید ؟
برای اینکار نیازی به آموختن هنر طراحی با مداد نداشته و تنها کافیست نرم افزار Pencil Sketch را بر روی دستگاه خود نصب کنید . حتی برای تبدیل طرح های خود به نقاشی های مدادی نیازی به داشتن دانش نرم افزاری خاص هم نخواهید داشت ! کافیست عکس مورد نظر را انتخاب نموده و تنها با یک کلیک ساده خروجی طراحی مداد را دریافت کنید .

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ویرایش عکس، طراحی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sand Draw v1.8.5

 ر 

Sand Draw

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Sand Draw این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی شن و ماسه خاطره بنویسید . در ابتدا این کار کمی سخت خواهد بود ، اما با کمی تمرین می توانید با خط بسیار زیبا بنویسید . بدون شک نقاشی بر روی شن و ماسه در کنار مناظر زیبا ،  بسیار هیجان انگیز خواهد بود . تنها کافی است بر روی گزینه غروب دریا کلیک کنید ، سپس یک نمای زیبا از دریا همراه با یک غروب عاشقانه را مشاهده خواهید کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که اگر عاشق خلاقیت هستید ، به هیچ عنوان این برنامه را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

ایجاد نقاشی بر روی شن و ماسه همراه با مناظر زیبا

امکان نقاشی بر روی شن و ماسه

طراحی واقع بینانه بر روی ماسه ها

اضافه کردن اشیا معتبر روی ماسه

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به پاک کردن نوشته بر روی ماسه ها

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، طراحی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


SketchBook Ink v1.6

  

SketchBook Ink

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

SketchBook Ink یک نرم افزار در زمینه نقاشی کردن می باشد. اگر به دنبال نرم افزاری هستید تا با نام نقاشی بکشید ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از وضوح بالا و کیفیت بالا نقاشی را در رایانه لوحی خود بکشید. همچنین شما می توانید نقاشی های کشیده را در وبلاگ ها به اشتراک بگذارید

ویژگی های اصلی:

جوهر از پیش تعیین شده

ویرایشگر رنگ

قابلیت انتخاب رنگ

استفاده از ۸ لایه برای ساخت طرح ها

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ویرایش عکس، طراحی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dragon & Shoemaker - v1.24

  

 Dragon

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dragon & Shoemaker یک بازی چالشی و اعتیاد آور در سبک side-scrolling سه بعدی است که بر اساس یکی از افسانه های محبوب لهستانی درباره اژدهای شیطانی و یک کفاش طراحی گردیده است . این بازی شما را در یک ماجراجویی بسیار جذاب قرار خواهد داد که در آن هدف شما راهنمایی کردن کفاش داستان به سوی ۵ مکان شگفت انگیز برای تبدیل شدن به یک قهرمان افسانه ای است می باشد . مهم نیست که کودک هستید یا پدربزرگ ، مهم این است که بازی پیش رو قادر خواهد بود تمامی گروه های سنی را به خود جذب نماید . گرافیک بازی با جزیات ریز طراحی گردیده است و در ساخت موزیک آن نیز تمامی تلاش برای بهره گیری از ملودی های محلی صورت گرفته است . بازی در ۵۰ مرحله مختلف انجام خواهد پذیرفت که هر یک دارای جذابیت های خاص خود می باشند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، فانتزی، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Drive v1.0 + data,

  drive

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 شما می توانید بهترین تجربه رانندگی را با بازی Drive داشته باشید . اگر می خواهید که با خیال راحت رانندگی کنید ، حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . یکی دیگر از قابلیت اصلی این بازی ، می توان به امکان انتخاب آهنگ های مختلف هنگام رانندگی اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی مخصوص پردانزه تگرا۳ می باشد .

ویژگی های اصلی:

انتخاب آهنگ های متعدد هنگام رانندگی

رانندگی با خیال راحت

گرافیک خیلی خوب

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Turd Birds 1.2.0.67503

  

Turd Birds

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی Turd Birds  شما باید با پرنده های مختلفی مرحله ها را پشت سر بگذارید . اما باید کاملا مراقب باشید ! باید مراقب هلیکوپتر ، بشقاب پرنده و زباله های سمی باشید ، زیرا آن ها در آسمان پرواز کرده و مانع شما برای رسیدن به هدفتان خواهند شد . در انتها باید به هدف خود رسیده و مراحل را به اتمام برسانید . دقت داشته باشید که گیم پلی این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید

ویژگی های اصلی:

وجود هلیکوپتر و بشقاب پرنده در بازی

عبور از موانع هنگام سفر

اتصال به فیسبوک

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Bramble Berry Tales Kalkalilh v1.1 + data

  Bramble-Berry-Tales-Kalkalilh

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 هنگامی که Lily بازیگوش از تخت خواب خود خارج می شود ، پدربزرگ او سعی می کند تا با احتیاط کامل در تارکیی قدم بگذارد .  تمامی این ها در بازی Bramble Berry Tales Kalkalilh وجود دارد .  به Lily  و Thomas  در یک سفر ماجراجویی بپیوندید . شما بایستی وارد دنیای این کتاب داستان شده و کودکان را به دنیای جدید منتقل کرده و درس های ارزشمند زندگی را به آن ها بیاموزید . داستان این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و به شما والدین عزیز پیشنهاد می کنیم که با دریافت این بازی کودک عزیزتان را سرگرم کنید . لازم به ذکر است که وجود چندین شخصیت شرور ممکن است برای کودک شما کمی ترسناک باشد .

ویژگی های اصلی:

یادگیری واژگان به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی

بهینه سازی شده برای گوشی های عریض

داستان جدید و بسیار هیجان انگیز

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی شده برای گوشی های عریض

بهبود عملکرد بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده