لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Concept kit kat HD 7 in 1 v2.1

 

Concept kit kat HD 7 in 1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 اگر به دنبال یک تم بی نظیر و فوق العاده زیبا هستید ، می توانید پوسته Concept kit kat HD 7 in 1 را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید . این پوسته شامل ۴۰۰ آیکان گرافیکی بوده که به وسیله آن ها قادر خواهید بود تا زیبایی صفحه نمایش خود را دوچندان سازید . تصویر زمینه هی موجود ا با وضوح کامل و کیفیت بسیار بالا عرضه می شوند . لازم به ذکر است که این تم بر روی لانچر های ADW ، HOLO ، Nova  ، Apex  و Go قابل اجرا می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن آیکان های Viber, Whatsapp

وجود ویدجت ماشین حساب و ساعت

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Asphalt Surfers

 

Fast Outlasphalt Surfers 147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 آیا شما هم اینطور فکر می کنید که رسیدن به حداکثر سرعت در یک بزرگراه شلوغ کار آسانی است ؟ پس حتما بازی Fast Outlaw: Asphalt Surfers  را امتحان کنید ! شما باید در این بزرگراه خطرناک با نهایت سرعت رانندگی کنید . هیچ کس تا به اکنون قادر نبوده است تا با حداکثر سرعت در این جاده رانندگی کند ‍ شما می توانید اولین نفر باشید . همچنین لازم به ذکر است که قادر خواهید بود تا ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دکمه خروج در بازی

بهینه سازی بازی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Parking Truck Deluxe

  

Parking Truck Deluxe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی Parking Truck Deluxe می تواند مدت ها شما را سرگرم کند ! در این بازی شما باید به صورت واقع بینانه کامیون ها را پارک کنید . وظیفه اصلی شما ، حمل بار توسط کامیون ها می باشد  . در سطح شهر رانندگی کرده و محموله ها را به مقصد مورد نظر برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۳۶ مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۱۱ نوع کامیون دیدنی و جذاب در این بازی وجود دارد . لطفا برای مشاهده تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ویژگی های اصلی:

بیش از ۳۶ مرحله هیجان انگیز

در دسترس بودن ۱۱ نوع کامیون

گرافیک سه بعدی بازی

 

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن ۵ کامیون جدید

رفع مشکلات گرافیکی بازی

رانندگی همراه با ترافیک

وجود یک شهر جدید

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pure Chess v1.0 + Data

  Pure-Chess

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 اگر می خواهید شطرنج را به صورت واقع بینانه بازی کنید ، به هیچ عنوان Pure Chess  را از دست ندهید . با استفاده از آن می توانید سایر بازی ها را مات کنید ! اکنون یکی از قدیمی ترین بازی ها را همراه با به کار بردن جدیدترین تکنولوژی  در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . یادگیری اصول اولیه بازی شطرنج از طریق آموزش گام به گام و به چالش کشاندن دوستان از قابلیت اصلی این بازی می باشد . اکنون سوال اینجاست که آیا می توانید به یک استاد بزرگ تبدیل شوید ؟

ویژگی های اصلی:

به کار بردن جدیدترین تکنولوژی ها در بازی

وجود محیط های منحصر به فرد

یادگیری اصول اولیه شطرنج

گرافیک پر زرق و برق بازی

به چالش کشاندن دوستان

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، شبیه ساز، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Agent Bull Run-Endless Racing v1.0

  

Agent Bull Run-Endless Racing

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در شهر اسپانیا یک جشنواره برگذار شده است . شما یک مرد بسیار قدرتمند هستید ! این جا است که باید با اسکیت و دوچرخه خود از دست یک گاور فرار کنید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با نهایت سرعت از دست این گاو خشمگین فرار کنید . اما اکنون این سوال مطرح می شود که چه مقدار می توانید دور شوید ؟ خود را برای یک مسابقه چالش انگیز آماده کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود موسیقی بسیار زیبای اسپانیایی ، هیجان بازی Agent Bull Run-Endless Racing را دوچندان کرده است .

ویژگی های اصلی:

فرار از دست گاو خشمگین

به چالش کشاندن دوستان

عبور از موانع مختلف

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، ورزشی، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Ace Wings: Online v1.7.1 + data

  

Ace WiOnline147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Ace Wings: Online یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین بازی های مبارزه در هوا برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما خلبان یک هواپیما در جنگ جهانی اول و دوم هستید . می توانید با انجام مانورهای آکروباتیک همه را گیج کرده و سپس به هدف خود تیراندازی کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا این بازی را به صورت آنلاین و چند نفره انجام داده و دوستان خود را به چالش بکشانید .

ویژگی های اصلی:

امکان انجام بازی به صورت آنلاین

پرواز بر فراز مناظر بسیار زیبا

انجام بازی آنلاین با وای فای

ماموریت های بسیار سخت

بیش از ۱۵ دستاورد

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Asphalt 8: Airborne v1.0.0 + data

  Asphalt-8--Airborne

نسخه پول بی نهایت افزوده شد .

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

پس از ماه ها انتظار سرانجام آخرین نسخه از محبوب ترین بازی سبک ریسینگ اندروید یعنی Asphalt 8: Airborne ارایه گردید . اکنون این بازی را دانلود کده و حس رانندگی با سرعت بالا در محیطی پویا که با بهره گیری از یک موتور فیزیکی جدید ساخته شده است را تجربه کنید .
در آسفالت ۸ شاهد ۴۷ خودروی لوکس جدید خواهید بود که هر یک با ویژگی های خاص خود و نهایت دقت در طراحی آماده خدمت رسانی به شما هستند . خودروهایی نظیر لامبورگینی Veneno ، بوگاتی Veyron و فراری FXX از جمله این مدل ها می باشند . صداهای ضبط شد با کیفیت از موتور خودروهای یاد شده و دیگر اتومبیل های موجود در این بازی قطعا شما را هنگام راندن آنها به وجد خواهد آورد . اگر تا کنون هیجان بسسیاری وجود شما را فرا گرفته است لازم است بدانید که برگزاری مسابفات در چندین مکان بسیار زیبا در سرتاسر جهان نظیر ایسلند ، نوادا ، ونیز و … هیجانی دوچندان را به شما خواهد بخشید . افکت های گرافیکی شگفت انگیزی نظیر بازتابش لحظه ای ژئومتریک از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد .
و در انتها اگر به برگزاری مسابفات شبکه ای با دوستان خود علاقه مندید قطعا این بازی با شبیه ساز بسیار قدرتمندش که امکان گرد هم آوردن چندین بازیکن تا ۸ نفر را فراهم آورده است می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد . بی شک آسفالت ۸ همانند هیچ کدام از بازی های ماشینی که تا کنون انجام داده اید نخواهد بود !

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Prehistorik v1.0

  

Prehi44storik v1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Prehistorik یکی از معروف ترین بازی های دستگاه های آتاری بوده که اکنون نسخه اندروید آن نیز منتشر گردید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از موانع عبور کنید . دقت داشته باشید که دشمنان زیادی سعی می کنند تا جلوی شما را بگیرند . اما شما باید از تمامی آن ها عبور کنید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dark Avenger

 

Dark Avenger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 شیطان از خواب بیدار می شود ! تاریکی در همه جا وجود داشته و شیطان در همه جا رخنه کرده ! شما باید با استفاده از مهارت و توانایی خود شیطان را از این سرزمین بیرون رانید . دقت داشته باشید که تاریکی در همه جا وجود داشته و روز به روز گسترش می یابد . شما بایستی قهرمانان خود را آماده کرده و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید . لازم به ذکر است که Dark Avenger یکی از هیجان انگیز ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . همچنین قابل توجه است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک سه بعدی بازی

نابود کردن شیاطبن

دریافت جوایز متعدد

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی گیم پلی

رفع مشکلات جزئی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Zeeek Run v1.0.2 + data

 Zeeek-Run

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در بازی Zeeek Run شما بایستی Silencio  و انبوهی از یاران وفادار او را از بین ببرید . درهر مرحله با دشمنان قوی تری رو به رو خواهید شد که با استفاده از مهارت و نیروی خود بایستی تمامی آن ها را نابود کنید . برای تسخیر Silencio  و همدستانش آماده شوید ! این بازی یکی از بهترین و اعتیادآور ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . همچنین لازم به ذکر است که وجود ۳۰ مرحله هیجان انگیز از قابلیت اصلی این بازی محسوب می گردد .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۳۰ مرحله هیجان انگیز

وجود ۴ جهان خیره کننده

موسیقی باور نکردنی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع بسیاری از باگ ها

وجود انیمیشن های جدید

 

 

 

Zeeek Run 693



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده