لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

SL Windows 8 Theme v1.1

  SL-Windows-8-Theme

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 روزانه پوسته های زیادی برای سیستم عامل اندروید تولید می گردد و اکنون قصد داریم  تا به شما یکی از بهترین و زیباترین پوسته های تولید شده به نام SL Windows 8 Theme را ب معرفی نماییم . دقت داشته باشید که این پوسته تنها بر روی لانچر Smart قابل اجرا می باشد . با استفاده از آن تغییری در ساعت و تاریخ گوشی خود انجام داده  و آن را سفارشی سازید . همچنین لازم به ذکر است که این تم شامل چندین تصویر زمینه بسیار زیبا و شیک می باشد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این پوسته را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

قابل اجرا بر روی لانچر Smart

 


 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک، پوسته، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


LEGO® Speedorz™ v1.2

  Lego

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 در بازی LEGO® Speedorz شما باید یکی از حیوانات موجود در بازی را انتخاب کرده و با او در مسابقات شرکت کنید . در ابتدا باید این حیوانات را برای رانندگی کنید . دقت داشته باشید که در مکان هایی نظیر جنگل و مرداب مسابقت را انجام خواهید داد . پس از گذشت هر مرحله ، بازی سخت تر خواهد شد . مسابقات رویایی خود را آغاز کرده و دوستان خود را به چالش بکشانید . همچنین لازم به ذکر است که آیتم های جدیدی برای سفارشی کردن شخصیت ها در این بازی وجود دارد .

ویژگی های اصلی:

انتخاب یک حیوان در جنگل

سفارشی کردن شخصیت ها

جلوه های صوتی بی نظیر

وجود آیتم های متنوع



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Drawing Cartoons FULL v1.1,

  

Drawing Cartoons FULL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با نرم افزار Drawing Cartoons FULL از این پس استودیوی کارتونی در جیب شما خواهد بود ! اگر می خواهید به یک فیلمساز حرفه ای تبدیل شوید ، به هیچ عنوان کار با این اپلیکیشن را از دست ندهید . شما با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی فیلم های کارتونی را طراحی کرده و آن ها را به اجرا بگذارید . لازم نیست که هر فریم را خودتان طراحی کنید ، زیرا برنامه قادر خواهد بود تا به صورت اتوماتیک فریم ها را تنظیم نماید .از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان اضافه کردن صداهای مختلف  و آپلود فیلم ها در شبکه های اجتماعی اشاره داشت .

ویژگی های اصلی :

امکان آپلود فیلم ها در شبکه های اجتماعی

ساختن انیمیشن های متعدد

خلق کارتون های خنده دار

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ویرایش عکس، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Age of Warring Empire:I'm KING v1.9.72

  

Age of Warring EmpireI'm KING

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 بازی Age of Warring Empire:I’m KING  یکی از بهترین و برترین بازی های آنلاین و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . با استفاده از قدرت خود یک امپراطوری قدرتمند نشکیل داده و ساختمان های خود را ارتقا دهید . پس تثبیت حاکمیت می توانید به قلمرو دشمنان حمله کنید و قلمرو خود را تا حد قابل توجهی گسترش دهید .

ویژگی های اصلی:

امکان بازی به صورت چند نفره

نابودی امپراطوری های متعدد

تبدیل شدن به یک قهرمان

امکان ارتقا ساختمان ها

تسخیر قلمرو های جدید

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود عملکرد بازی

دستاورد های متعدد

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Knight Game 1.7.6

  

Knight Game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در بازی هیجان انگیز Knight Game بایستی خود را برای به دست آوردن تاج و تخت آماده کنید ! شما از یک رعیت پست به یک پادشاه قدرتمند تبدیل می شوید . اکنون پادشاه مرده است ، او به مدت بسیار  طولانی ای  پادشاه کشور بود .  پس از مرگ وی نجیب زادگان و اشراف زادگان متعددی قصد دارند تا جانشین او بشوند . در ابتدا بایستی دوستان و دشمنان خود را انتخاب کرده و سپس امتیازات متعددی کسب کنید . آیا مایل هستید تا به این هرج و مرج پایان دهید ؟! 

ویژگی های اصلی:

بیش از ۹۰ ماموریت در ۹ استان مختلف

نمایش امتیازات به دست آمده

انتخاب بیش از ۶۰ نوع سلاح

به چالش کشاندن بازیکنان

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance v1.0.7 + data

   nova

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی N.O.V.A. 3 – Near Orbit Vanguard Alliance نبردی است برای بقای بشریت در بزرگترین تیر اندازی فضایی قرن .
درپی از بین رفتن کارخانه جنگ و قدرت یا فتن اهریمن اکنون  ابرقهرمان ها پس از سالها دوری از زمین این بار به خواسته مردم  بازگشته اند تا در ۱۰ نبرد بزرگ با بهره گیری از سلاح های قدرتمند خود بدی را شکست داده و صلح و آرامش را به زمین بازگردانند.

ویژگی ها
– اجرای بازی به صورت گروهی
– بهره گیری از تکنیک FPS برای بالا بردن گرافیک و کیفیت بازی
– قابلیت پشتیانی در بیشتر دستگاه های اندروید با رعایت پیش نیاز

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، ،
:: برچسب‌ها: اندروید 2, 2, اکشن, اکشن برای اندروید, بازی, بازی nova برای اندروید, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی اندروید 2, 2, بازی اکشن, بازی اکشن جدید برای تمامی تبلت های اندروید, بازی برای glx, بازی برای آندروید 2, 2, بازی برای اندروید 2, 2 و بالاتر, بازی برای تبلت های ایرانی آندروید, بازی برای گوشی های GLX, بازی برای گوشی های ایرانی, بازی تبلت ایرانی, بازی تبلت گلکسی, بازی تمامی گوشی های lg, بازی جدید, بازی جدید آندروید, بازی جدید اکشن, بازی جدید اکشن اندروید, بازی جدید اکشن برای آندروید, بازی جدید با سلاح های قدرتمند, بازی جدید برای تبلت گلکسی, بازی جدید برای تمامی تبلت های اندروید, بازی جدید برای گوشی, بازی جدید تیر اندازی فضایی, بازی جذاب اندروید, بازی جذاب برای تبلت های اندروید, بازی گوشی ایرانی اندروید, برای اندروید 2, 2, تبلت, تبلت ایرانی, تبلت گلکسی,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


WWE: John Cena's Fast Lane v1.0.1 + Data

   

W John Cena's Fast Lane

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 شما یک راننده جوان هستید ! آرزوی شما این است تا یک روز بهترین راننده دنیا شوید . این یک اتفاق در زندگی شماست ! تمامی این ها در بازی WWE: John Cena’s Fast Lane پدیدار می شوند . رانندگی شما شخصی به نام جان سینا را تحت تاثیر قرار می دهد . همان طور که می دانید او یک سوپر استار در رقابت های کشتی کج می باشد . او با استفاده از دانش و مهارت هایی که دارد ، رانندگی را به شما آموزش می دهد . بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و در تمامی مسابقات برنده شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی سازی و ارتقا جعبه دنده ها و تایرها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود ۸۰ رقیب مختلف در بازی

باز کردن ۶ وسیله نقلیه

به چالش کشاندن دوستان

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
:: برچسب‌ها: WWE: John Cena's Fast Lane, آندروید, اندروید 2, 3, بازی آندروید, بازی رایگان, بازی مسابقات ماشین سواری اندروید, بازی موبایل, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بازی هیجان انگیز ماشین سواری آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی هیجان انگیز مسابقات اتومبیل رانی اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود مسابقات رالی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Puddle [Non-Tegra] v1.5 + Data

   

Puddle

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 در بازی بسیار هیجان انگیز Puddle  شما باید یک مایع را از گودال ها و تله های متعدد عبور دهید . قوانین این بازی بر پایه قوانین فیزیک طراحی شده و همین ویژگی این بازی را به یکی از بهترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی تبدیل کرده است . دقت داشته باشید که شما باید به دقت کنترل این مایع را بر عهده بگیرید . فراموش نکنید که در هر مرحله باید فکر کنید ! لازم به ذکر است که این بازی تا پیش از این تنها برای پردازنده های Tegra قابل اجرا بود که در ورژن پیش رو می توانید آن را بر روی تمامی اندرویدها نصب و اجرا نمایید .

ویژگی های اصلی :

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی

استفاده شده از قوانین فیزیک در بازی

کنترل کامل مایع

عدم برخورد با موانع

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، ،
:: برچسب‌ها: Puddle, Puddle Puddle, آندروید, اندروید 4, 0, بازی آندروید, بازی اکشن عبور مایع از میان موانع آندروید, بازی اکشن مخصوص تگرا اندروید, بازی رایگان, بازی موبایل, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اچ دی مخصوص تگرا3 اندروید, دانلود بازی اکشن عبور مایع از گودال اندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Egmont – Pirates v1.0 + data

 Egmont-–-Pirates

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در بازی Egmont – Pirates هدف شما ایجاد یک گروه از دزدان دریایی به منظور سرقت سکه ها و جمع آوری آنهاست . هر بازیکنی که بتواند گروهی قدرتمندتر ساخته و بیشترین سکه ها را برای خود جمع آوری نماید پیروز میدان خواهد بود !
شما می توانید با گذراندن دوره های تمرینی و آموزشی بازی ، شیوه های تبدیل شدن به یک دزد دریایی را آموخته و راندمان سرقت هایتان را بهبود بخشید . در طول بازی با آیتم های متفاوتی رو به رو خواهید شد که می توان از آنها برای افزایش قدرت خود استفاده نمایید . به طور مثال یکی از این آیتم ها به شما کمک می کند تا کشتی سایر بازیکنان را نابود کرده و بر قدرت خود بیافزایید .

گرافیک زیبا ، قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر ، بهره گیری از انیمیشن های جذاب  و ساعت های گیم پلی از جمله ویژگی های این بازی می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، فانتزی، فکری، ،
:: برچسب‌ها: Egmont – Pirates اندروید, اندروید 2, 3, 3, بازي اندرويد 2013, بازي براي galaxy s4, بازي جديد htc one x, بازی اندروید, بازی جدید آندروید, بازی دزد دریایی, بازی موبایل, بازی مولتی پلیر اندروید, بازی کم حجم اندروید, دانلو بازی Egmont – Pirates برای اندروید, دانلود اندروید, دانلود اندرویدها, دانلود بازي اندرويد با لينک مستقيم, دانلود بازی, دانلود بازی Egmont – Pirates, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید رایگان با لینک مستقیم, دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود بازی رایگان آندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی رایگان اندروید با لینک مستقیم, دانلود بازی مخصوص اندروید, دانلود بازی مخصوص گوشی های اندروید, دانلود بازی هیجان انگیز اندروید, دانلود بازی چند نفره اندروید, دانلود برای اندروید, دانلود گیم دزدان دریایی Egmont – Pirates,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Contra: Evolution v1.1.0

   

Contrlution 147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Contra: Evolution شما با استفاده از تفنگ های خود باید تمام سعی خود را انجام داده و دشمنان را نابود کنید . در ابتدا باید شخصیت مورد نظر خود را در بازی انتخاب کرده و سپس با آن شخصیت بازی را شروع کنید . وظیفه شما این است تا با بیگانگانی که به جنگل های جنوب آمریکا آمده اند مبارزه کنید . اکنون ما شما را به یکی از سخت ترین بازی های مبارزاتی دعوت می کنیم ! باز کردن مراحل جدید ، وجود شخصیت های منحصر به فرد و گرافیک اچ دی از قابلیت های اصلی این بازی به شمار می روند .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن بیگانگان در جنگل های جنوب آمریکا

وجود شخصیت های منحصر به فرد

گرافیک اچ دی بازی

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
:: برچسب‌ها: Contra: Evolution, آندروید, اندروید 2, 1, بازی اکشن از بین بردن بیگانگان آمریکایی آندروید, بازی اکشن و مبارزاتی Contra: Evolution اندروید, بازی رایگان, بازی موبایل, بازی های مخصوص آندروید, بازی کلاسیک و اکشن آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, جدیدترین بازی های اندروید, دانلود, دانلود اکشن نابود کردن بیگانگان جنوب آمریکا اندروید, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اکشن و مبارزاتی اندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده